Aneb Ty Lee X Azula.
Opět, kdo někdy zavítal do mých děl, ví, že jde o moje OTP, takže se dnes pokusím být o něco nestrannější :D
(Tady bude dost vykecávání, takže pokud jste zde pro obrázky, nebo jenom číselné hodnocení, šupněte dolů ↓)
O tomhle shipu bych mohla psát eseje, ale ušetřím mé i vaše psychické zdraví a pokusím se to hodně zkrátit XD
Začneme tím lepším. Na jednu stranu je vidět, že jim na sobě záleží, cuz jsou kamarádky už od dětství. A ta kapitola Na pláži kde Azula záviděla Ty Lee? Kde si spolu nacvičovali jak flirtovat s klukama? Fakt, že jediný člověk, kterému se Azula kdy omluvila, byla Ty Lee? Fakt, že pro ní má kánonicky trochu soft spot? Fakt, že Ty Lee jí během druhé série pořád úplně random komplimentuje (a nesnažte se mi tvrdit, že to bylo z donucení, neumím si představit, proč by jí do toho Azula sakra nutila XD)?
Prostě mají zatraceně fruity vibes :DNa stranu druhou má ten ship dost toxic potenciál (wow), jednak to, že když Azule na někom záleží, nebrání jí to s ním manipulovat, nedokáže zdravým způsobem projevit svojí náklonnost, navíc je tam neskutečná power imbalance a Ty Lee je typ, který dělá, že nevidí co se děje, radši, než se dostat do problémů...až do dílu Vroucí skála.
Takže buďto to vidím na naprosto úmyslný toxický angst, kdy se mají rádi, ale ten vztah pro ně prostě není OK (a věřte mi, že u tohohle shipu se toho dá na podobné téma vymyslst opravdu hodně) a nebo velice Tyzula typický: ,Měli se rádi před válkou, ale nikdy si to neřekli páč zákony Národa ohně a navíc jsou moc hloupý na to, aby jim došlo, že jsou po uši zamilovaný, a po válce to byl takový extrémně dlouhý slowburn, protože musely pomalu znovu získat důvěru té druhé a do toho se každá snažila pracovat na sobě.'
Což by nakonec bylo mega roztomilý. :3
Za mě tedy:
11/10
Obrázky:
ČTEŠ
A:TLA shipy
RandomKnížka všech A:TLA shipů podle abecedy a moje názory na ně :D ★ kánonické i nekánonické ★ otevřeno diskuzi ★ random updates 'cause mám rozdělaných miliardu dalších projektů, ale zrovna teď se mi chce vykecávat do zdi