Jako druhý pod A tu máme Azula x Aang, aneb ten, nepočítáme-li ilegální shipy, snad nejvíc potencionálně toxic ship v celém A:TLA fandomu!
*potlesk*Ne teď vážně. Jakože, já jsem 10/10 pro Azuly redemption arc a tak dále, ale... opravdu chcete vidět Aanga trpět? Nevytrpěl si toho už dost? Ten kluk zachránil celý svět, když mu bylo 12, teď si zaslouží poklidný dlouhý život, ne psychicky nestabilního sociopata za partnera XD
Ale zase, abych si z toho nedělala jenom srandu, musím tomuhle shipu minimálně uznat fakt, že má neskutčně peaceful fanoušky, overall roztomilé fanarty a fanfikce (jak jste vyrozuměli, já sice nejsem fanoušek, ale pokud alespoň trochu rozumíte anglicky, na Wattu vřele doporučuji oneshot Burns and Scars <3).
A docela těch fanfikcích i pracuje s Aangovou "temnější" stránkou a obecně s Aangem jako postavou, což je poměrně zajímavý koncept, který moc často nevidím. A taky staví na jejich trauma bondingu, vzhledem k tomu, že byli oba nuceni hozně rychle dospět a vzdát se svého dětství proto, aby se stali perfektním Avatarem/princeznou pro celý svět/Národ ohně.
Takže já to z velmi očividných důvodů neshipuju, ale chápu proč někdo ano, a přijde mi docela funny představa, kdy se "spřátelí" roky po válce, je to mezi nimi z jistých důvodů nejdřív docela awkward, ale vzhledem k tomu, že Aang se snaží přátelit se všemi, Azuly nejlepší kamarádka je doslova Ty Lee, která je Aangovi v mnoha věcech podobná a plus, jak jsem říkala, mají stejné trauma, se později k překvapení všech ostatních docela...no ne spřátelí, ale spíš se z nich stanou něco jako spojenci.
Můj verdikt:
5/10
Obrázky:
ČTEŠ
A:TLA shipy
RandomKnížka všech A:TLA shipů podle abecedy a moje názory na ně :D ★ kánonické i nekánonické ★ otevřeno diskuzi ★ random updates 'cause mám rozdělaných miliardu dalších projektů, ale zrovna teď se mi chce vykecávat do zdi