1.Nu Sunt Ceea Ce Par

369 46 21
                                    

"Nu cred în clișeul cu sexul slab și tare. Sunt convins că femeile au împins lumea înainte ".
Bedros Horasangian

Îmi mușc buza de jos atât de tare încât simt că mi s-a spart. Ședința asta nu se mai termină, iar organismul meu urlă după sex.

Am 26 de ani, lucrez în cea mai bună firmă de avocatură. În urmă cu doi ani s-a finalizat și divorțul meu. Tot de atunci, nici un bărbat nu s-a mai atins de mine.

Am sărbătorit divorțul împreună cu proaspătul fost soț. Am făcut sex toată noapte, în toate felurile cum nu făcusem niciodată. A doua zi ne-am trezit îmbrățișați, am luat micul de jun și ne-am spus la revedere pentru totdeauna.

Nu l-am urât niciodată, am avut o relație frumoasă până a început să mă înșele. Bine să o spune pe aia dreaptă, până a început să mă deranjeze faptul că mă înșela.

De multe ori am găsit mesaje în telefonul lui. Poze primite, cereri de întâlnire, accepturile lui. Plecările noaptea târziu. Adormeam în brațele lui și mă trezeam la ore de unu sau trei dimineața el fiind plecat. Nervii, lacrimile și inima mea nu a mai rezistat. Am intentat divorț, când actele au fost gata le-am lăsat pe măsuța din sufragerie iar eu mi-am luat lucrurile și am plecat. Următoarea întâlnire a fost în instanță . Nu a făcut scandal și nu a refuzat divorțul deci totul a decurs repede și fără probleme.

Revenind la momentul de față. Eu nu am putut să îmi revin după aceea. Uram lumea, socializarea, munca în echipă și bărbații. Și acum le urăsc. Singurul ce îl suport în preajma mea este Loy. Tipul cu părul albastru, atitudine radiantă, zâmbet pe buze, ochi la fel de albaștri ca cerul senin și tot la fel de gay.

Lucrează în același firmă ca mine. Aparențele chiar sunt înșelătoare pentru că este printre primii trei cei mai buni avocați din oraș.

Tot el e cel ce îmi aruncă acum priviri cu subânțeles în timp ce superiorul nostru ne vorbește despre un caz important. Se pare că o tânără de 17 ani a fost violată de un grup, iar după ce aceasta a făcut plângere la poliție fără nici un rezultat. Cadavrele celor vinovați au început să cadă unul câte unul. Din cei cinci bărbați, unul este sub supraveghere.

Cum este și justiția asta. Victimele sunt lăsate de izbeliște iar cei vinovați sunt apărați. Sunt recunoscătoare faptului că îmi permit luxul de a îmi alege singură cazurile, până la urmă. Sunt sora celui ce deține firma.

Din nou acea senzație afurisită îmi pârjolește corpul. Frate-miu nu mai termină o dată ședința asta ca să dispar dracu în toaletă împreună cu singurul cadou de la Loy, un vibrator roz.

Nu sunt insensibilă, dar mintea mea e varză când hormonii mișună ca furnicile pe întreg corpul meu și nu mă pot concentra.

Nu mai rezist și fac ceea ce nu fac niciodată. Întrerup o persoană din vorbit, în cazul de față pe frate-miu.

-Matthias, trebuie să ies, urgent.

Nu se înfurie, mă privește îngrijorat, la fel ca toată lumea, în afară de Loy. Pentru că în ochii lumii eu sunt fata cuminte, tăcută care își face "temele" și nu supăra niciodată pe nimeni. Doar Loy mă cunoaște cât de scorpie pot să fiu.

-Te simți bine? "Întreabă Matt"

-NU! "Răspund tăios, îmi apuc geanta de pe scaunul vecin de al meu și ies val vârtej din acea cameră"

Ies pe coridor unde îmi acord un minut ca să respir. Bine înțeles că mă întâlnesc cu cea mai oribilă ființă de pe această planetă. Bianca. Favorita fratelui meu și dușmanul meu numărul unu.

Îmi pun un zâmbet prietenesc pe față în Tim ce aceasta se apropie de mine și mă întreabă pe acel glas cristalin de păpușă plastică.

-Oh Rena... Nu arăți prea bine!

"Să mori tu?"

-Nici nu mă simt bine Bianca, scuză-mă dar trebuie să plec.

Trec pe lângă ea încercând să îi ignor prezența și parfumul. Zici că înoată în parfum la cât de puternic se simte acesta în jurul ei. Parfumul ei de liliac. Normal că se scaldă în așa ceva, doar știe că sunt alergică la florile de liliac.

Încep să tușesc îndreptându-mă spre baie și punând distanță între mine și vipera blondă.

Ajung în baie, mă asigur că nu e nimeni și încui ușa restricționând accesul oricui vrea să intre.

Îmi desfac primii nasturi ai cămeșei albe, mă dezbrac de fusta strâmtă și dresurile negre în timp ce părul mi se desface din cos lăsând buclele lungi castanii să curgă val pe spatele meu.

Scot "bagheta " roz din geantă și o introduc în mine. Gem, îmi mângâi sânii iar picioarele mi se strâng în jurul vibratorului. Încep să tremur când orgasmul se apropie. Îmi acord timpul de care am nevoie să îmi revin după care mă fac prezentabilă.

Îmi aranjez părul, îmbrac hainele îndreptând cutele de pe ele cu palmele, îmi refac machiajul după care descuie ușa și mă lovesc de pieptul tare al cuiva.

-Scuză-mă.....Ridic privirea să văd de cine m-am lovit. La naiba.

-Plăcerea a fost a mea Ser. Ce făceai singură încuiată în baie?

Spune cel mai bun prieten al fratelui meu și directorul șef adjunct al firmei.








Spune cel mai bun prieten al fratelui meu și directorul șef adjunct al firmei

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
SerenaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum