Barbatii care isi iubesc mamele trateaza femeile de minune.Si au un respect enorm pentru femei. - Ellen Barkin
Ciro Evander
-Ești sigur că va accepta? Dacă va dis} rea din nou?
Drystan îmi adresează întrebarea calm dar îl simt că fierbe de nervi.
-Va accepta, nu are altă variantă. Dacă va dispărea din nou, o voi găsi, din nou! Nu e loc pe pământ unde sa se ascundă.
-Nu înțeleg prietene. De ce o femei, un bărbat ar duce cazul mult...
-Pentru ca e femeie Drystan și îmi e datoare. E un caz de viol, nu multe femei ar apară cealaltă parte. Dar ea o va face. Mai ales după ce o sa ii demonstrez ca adolescenta minte.
Pufnește neîncrezător.
-Știu ca îți e datoare, frate chiar a avut țintă nu glumă.
-A fost un accident, nu ai fost acolo sa o vezi ce speriata era.
Acesta ma analizează, suntem în casa mea în birou cât timp ceilalți se ocupa de familiile celor decedați. Trei copii rămași fără tata și atâtea femei plangadu-si iubirea.
-Dar ai profitat de pe urma acestui accident.
Zâmbesc de fațadă, nu prea mândru de mine.
-Am profitat, da. Dar uite ca ne este de folos. Trebuie sa facem dreptate. E prima data când procedez ASA CUM Trebuie. Dacă ar fi fost după mine fata împreună cu întreaga familie ar fi suferit grav pana acum.
-Politia nu mai este de partea noastră, cazul asta a atras prea multa atenție din partea unui public larg. Trebuie sa fim atenți dacă nu vrem sa ajungem toți la răcoare.
Ma ridic de la birou și ma îndrept spre fereastra cu paharul de gin.
-Da, iar scăparea noastră este Serena Vante.
-Ți-a atras atenția.
Drystan întinde coarda. Însă nu îl pot condamna. Mereu ne-am șicanat în astefl de situații, iar el e prima oara când chiar are dreptate. Mi-a atras atenția. Nici nu ai cum sa o ignori.
CITEȘTI
Serena
RomanceSerena Vante un nume inocent pentru o fată periculoasa. O avocata, un gangster și o minora pe post de păpușar. O acuzație de viol, piste false, un triunghi amoros și un intrus. Un roman polițist și erotic plin de răsturnări de situație.