„Cel mai rău dușman al tău ar putea fi cel mai bun prieten al tău și cel mai bun prieten al tău cel mai rău dușman al tău” – Bob Marley
-Nu bănuiește nimic. Am o noua țintă, doi din oamenii săi vor fi prezenți la proces, pot sa ma folosesc de asta în potriva lui. Ciro Evander nici nu va ști ce l-a lovit. Însă nu mi-ai răspuns încă la întrebare. De ce?
Mă uit la minora de șaptesprezece ani. E blondă, un chip drăguț și niște ochi albaștri superbi, corpul o ajută mult în "ademenirea" victimelor.
Kasya Ambrose e o frumusețe într-adevăr, vă fi foarte simplu să îl ademenească pe Ciro în capcană. O fi el cel mai rău dintre cei mai răi, dar e bărbat. Iar la așa o fată nu mulți au puterea de a o refuza.
În contradictoriu cu aspectul ei, comportamentul și atitudinea... Cam lasă de dorit. Are o imaginație bogată și deja mi-l închipui pe Evander în genunchi la mila acestei fete. Filmarea va face furori în mass-media, reputația lui va dispărea, iar acum că am oamenii legii de partea mea, nimic nu îmi va mai sta în cale să îl distrug pe Evander la fel de crud pe cât mi-a omorât el fratele.
-Răspunsul la întrebarea ta e simplu dragă.
Îi prind chipul în palmă însă aceasta mă lovește peste încheietură. Îmi scutur mâna râzând în încercarea de a alunga mica durere provocată de aceasta.
-Pentru putere și răzbunare. Ce motiv mai bun să am de cât să îl lovesc în același fel mârșav precum e el. Norocul se pare că e de partea mea. Pentru prima dată, s-ar putea să fie cineva pe pământul ăsta la care Ciro să țină la fel de mult precum am ținut și eu la fratele meu. Rămâne de văzut ce ne rezervă viitorul.
-Dacă ai fi puțin mai tânăr chiar ai fi putut să îmi stârnești interesul. Păcat însă, nu voi avea parte de o jucărie nouă prea curând.
Vocea îi e la fel de dulce precum al unei vulpi ce negociazå prețul unei găini înainte de a o fura. Bine înțeles, metaforic vorbind.
-Tu doar fă-ți treaba puștoaico! După asta te voi face atât de bogată încât îți poți cumpăra propriul continent.
-Stai fără grijă, Ciro Evander îmi va ciuguli din palme.
DUPĂ ce Kasya părăsește încă} rea pun mâna pe telefon să o sun pe Serena. Îmi dă ocupat ceea ce mă enervează mult mai tare. Vei regreta pentru asta Serena. O să îți fi dorit să mă ai de partea ta. Dar nici măcar pentru tine nu o să îmi anulez planul.
Victime colaterale există tot timpul, Matthias își va plânge surioara prea iubită cât de curând.
Totuși mă gândesc să îi mai acord o șansă. Așa că mai sun o dată, de data asta nici măcar nu se mai chinuie să îmi închidă, pur și simplu sunetul apelului se oprește când întra căsuța vocală.
-Păcat de frumusețea ta Serena!
Mângâi cu degetul poza de pe ecranul telefonului.
Dacă nu va renunța la caz nu voi avea de ales. Va trebui să îmi duc planul la bun sfârșit. Va fi tare păcat de ea.
Îmi strâng lucrurile de pe birou și ma îndrept spre apartamentul Kasyei. Trebuie să distrug orice urmă de ar fi lăsat nebuna acolo. Tot cu ocazia asta să instalez și pistele false.
Când poliția va primi informații de la un anonim, toate probele vor duce spre Ciro și oamenii săi.
Să vedem cât de bună ești în ceea ce faci Serena. Vei reuși să îți salvezi clientul? Ori cariera ta se va spulbera o dată cu eșecul acestui caz.
Pentru că singurul ce va avea câștig de cauză voi fi eu. Abia aștept să îi văd chipul când își va da seama că a pierdut. Iar eu voi fi acolo să o "consolez"
Serena nici nu știi ce te așteaptă!
CITEȘTI
Serena
RomanceSerena Vante un nume inocent pentru o fată periculoasa. O avocata, un gangster și o minora pe post de păpușar. O acuzație de viol, piste false, un triunghi amoros și un intrus. Un roman polițist și erotic plin de răsturnări de situație.