Din motive necunoscute, băieţii răi te atrag, în ciuda faptului că sunt nişte ticăloşi.
Citat din Alexis BledelÎntru în biroul fratelui meu iar acesta ridica ochii din acte, îmi zâmbește călduros și indica cu mâna scaunul pe care să mă așez.
- M-am decis. Accept cazul. Poți anunță clientul, voi avea nevoie de o întrevedere cu el pentru a stabili mai multe amănunte.
Îl grăbesc înainte ca el sa îmi adreseze orice forma de salut sau întrebare.
-Excelent, până la urmă domnule Matthias, domnișoara Serena e mai curajoasa de cât credeai dumneata.
Vocea lui Ciro se aude din spatele meu și rămân cu privirea ațintiți pe Matt. El chiar a crezut ca nu voi accepta din cauza fricii și încă ceva Evander m-a urmărit în tot acest timp?
-Va rog sa luați un loc Domnule Evander.
Îl îndeamnă Matt pe Ciro, acesta așezându-se pe scaunul vizavi de mine. Înghit în sec și îl salut prietenos cu un zambet.
Acesta îmi ia mana pe care o țineam pe genunchi și mi-o sărută făcându-i cu ochiul. Matthias își drege glasul după care reia.
-Da, cazul va fi repartizat Serenei. Vom avea nevoie de mai multe informații pentru...
-Va avea, voi lucra numai cu domnișoara și va primi tot ce are nevoie pentru ca acest caz sa fie câștigător în instanta. Îmi aleg cu mare grija avocații și vreau seriozitate și intimitate. Nu doresc sa se vorbească des} re mine sau despre băieții mei în toată firma.
Deși postura ii era una relaxata, tonul vocii ar putea face și un urs polar sa tremure.
-Acum dacă nu va deranjează, vreau sa discut cu domnișoară Serena, care bine înțeles va va împărtăși doar esențialul pentru ca doresc discreție maxima.
Matt ma priveste în astesteptarea unui răspuns. Aprob din cap iar acesta iese sovaind din propriul birou.
Cum ușa acestuia a fost închisă, scaunul mi s-a rotit și am fost adusa nas în nas cu șeful celei mai de temute mafii din America. Același care ma urmărit pana în Europa și ma șantajează ca să ii fiu avocata într-un caz de viol și o serie de crime.
-Deșteaptă fată. Tonul îi suna grav în timp ce cu două degete imi ridică bărbia pentru a-l privi în ochii lui verzi.
Înghit în sec iar privirea lui coboară pe mișcarea gâtului. Îi apare acel zâmbet ce începe să îmi placă împotriva voinței mele.
-Hai Serena, avem treabă, deși îmi place că mă privești de parcă m-ai mãnca.
-Eu nu, încerc să obiecte dar deja sunt ridicata de pe scaun și îndemnată să merg.
-Unde mergem?
Cu o privire ce ar trebui să mă avertizeze, nu face de cât să fiu mai confuză.
-La locul "accidentului" sau mai bine zis "accidentelor"
Mă smulg de sub atingerea lui și îl privesc ca pe un psihopat.
-Sunt avocat Evander, nu polițist sau criminolog, nu am dreptul sa vad locul unul accident decât dacă îmi da voie cei de sus.
-Îți dau eu voie Serena și nimeni nu va comenta, nici slujba ta nu este pusa în pericol asa ca miscă. Nu poți duce cazul mai departe dacă nu știi toată povestea.
Mai cu chiu mai cu vai reușește sa ma ducă în câteva locuri unde oamenii lui au fost uciși. Încă mai erau urme de sânge și benzi cu "politia nu treceți" nu am găsit mare lucru dar Ciro mi-a povestit ÎN Detaliu cum aceștia au fost torturați sub privirea lui de oamenii ce erau mascați. Până sa își revină de sub efectul drogurilor ce i-au fost inserate în corp de un intrus în mafie, a fost deja prea târziu dar după spusele lui acele amintiri ii dau coșmaruri în fiecare noapte.
Mi-a povestit și despre familiile lor, trei copii au rămas orfani de un părinte. Începe sa îmi para rău pentru acei oameni după care îmi amintesc de minoră.
Ultimul loc unde acesta mă duce e locul unde se spune că a fost violata fata de șaptesprezece ani.
E un apartament, acum gol. Locul e neatins din acea seara. Sticle de alcool încă sunt aruncate pe jos, mirosul drogurilor încă persista și chiar ocolesc câteva prezervative folosite.
Bratul lui Ciro ma tine lângă el și ma ajuta sa trec prin acele încăperi ce îmi întorc stomacul pe dos.
-Nu e o priveliște frumoasa, dar stai sa vezi de ce te-am adus aici.
Trecem printr-un hol micuț când aju gem într-un dormitor roz. Totul e aranjat frumos dar și aici sunt probe din urma acelei nopți.
-Asta este camera fetei, aici s-a culcat cu acei oameni. Scuze sa reformulez, aici susține ea ca a fost violata și ca oamenii mei au întrat în camera peste ea. Nu e adevărat. Nici unul din ei nu a fost aici vreodată.
Totul e mult prea mult, nu știu dacă sa îl cred însă îmi ascund dezgustul și inspecteze camera. Nu știu ce caut dar ma bazez pe instinct ca atunci când voi vedea îmi voi da seama.
Sub privirea atenta a lui Evander străbat întreg apartamentul iar ceea ce găsesc într-o cutie sub pat aproape ca ma face sa vărs.
CITEȘTI
Serena
RomanceSerena Vante un nume inocent pentru o fată periculoasa. O avocata, un gangster și o minora pe post de păpușar. O acuzație de viol, piste false, un triunghi amoros și un intrus. Un roman polițist și erotic plin de răsturnări de situație.