E păcat să te îndrăgosteşti aşa de uşor. E o explozie de senzualitate care îi paşte pe oamenii cu belciugul în deget. Plăcerea este sabia lui Damocles a căsătoriei.
Frederic Beigbeder-Vom merge, cum ar spune polițiștii, "sub acoperire" dar am nevoie să mă asculți. Dacă îți spun să fugi, vei fugi, dacă spun să te ascunzi, te vei ascunde, dacă îți spun să apeși pe trăgaci vei apăsa.
-Sunt avocat Ciro, nu voi omorât pe nimeni, e deja prea mult și îmi risc locul de muncă.
S-a apropiat atât de rapid de mine încât nu am apucat să tresar.
-Dar cum rămâne cu dreptatea doamnă avocat? Degetul arătător și cel Mare sunt de o parte și de alta a maxilarului meu, strânge ușor ca să îmi îndrepte atenția spre chipul lui.
-Judecătorul e cel ce...
-Cel ce condamnă pe cei nevinovați de atât de multe ori Serena...
Nu mai zic nimic, ce aș mai putea să spun? A trecut deja trei zile de când am fost în acel apartament și aparent am vărsat până m-am dezhidratat.
Sub patul faptei am găsit o cutie cu casete video. Ceva ciudat în ziua de azi dar am reușit să găsim un aparat la care să le vedem. Eu una nu am reușit să mă uit nici măcar la prima fără să vomit, însă Evander le-a studiat pe toate fără ca măcar un mușchi al feței să tresară.
Fata se culca cu tipi contra cost și avea pasiunea nebuna sa își filmeze actele sexuale. Ceea ce m-a oribila cel mai mult nu a fost ideea în sine. Ci faptul ca minora practica sex #hardcore. Diferite jucării sexuale îmi sunt acum întipărite în minte, iar de unele habar nu aveam că există.
Cazul acesta se ajunfundă în mocirlă din ce în ce mai mult. Iar dacă Ciro are dreptate, ceea ce întind să încep să cred, înseamnă că toți acei oameni au murit nevinovați. Cel puțin, nevinovați de acuzația aceasta pentru că nu vreau să știu cât sânge le-au pătat mâinile până să fie uciși.
Dar întrebarea e de ce? Această față să vrea să îi acuze de viol ca după să îi omoare. Am atât de multe întrebări și am nevoie de mai multe dovezi concrete. Altfel Ciro riscă să își piardă libertatea din cauza minciunilor spuse de fată, iar oamenii lui încă sunt în pericol, dar ceva îmi scapă. Nu are cum o minoră să omoare atât de mulți oameni și mafioți pe deasupra fără să lase o urmă.
Am fost la locurile crimelor. Nu s-a găsit nimic. Ori asta ori poliția este o coruptă să mușamalizeze totul.
Mass-media oricum e de partea fetei. Cine ar apără niște criminali. Aparent, eu. Însă nu totul e ceea ce pare. Am nevoie de ajutor în acest caz și știu la cine voi apela.
-Am nevoie de ajutor, îl anunț pe Evander, Nikolai e unul dintre cei mai buni și...
-NU!
Vine răspunsul tăios care mă face să tresar. Însă nu voi da înapoi, nu putem merge acolo fără să anunțăm pe nimeni.
-Nu putem întra în casa ei fără să anunțăm pe cineva, riscăm prea mult și s-ar putea să ajungem ca acei nefericiți...
-SERENA...
e prima dată când țipă, iar asta mă face să fac ochii mari de surprindere.
-Nu avem nevoie de ajutor, iar tu nu vei păți nimic atâta timp cât ești cu mine. Dar trebuie să mergi pentru că de voi găsi ceva nu mă vei crede dacă nu vezi. Ești destul de încăpățânată ÎN legătură cu asta.
-Pentru că am nevoie de probe pentru caz, nu mă pot prezenta în fața judecătorului fără. Martori, dovezi și o poveste credibila.
-Exact de asta mergem, altfel?m-aș fi dus singur și nu ți-aș mai risca fundul ăla prețios și speriat.
Fac un pas în spate privindu-l furioasă.
-Nu sunt speriată, fac ceea ce ar face orice avocat.
-Nu Serena, vei face mai mult pentru că îmi pun libertatea și siguranță oamenilor în mâinile tale.
Inima mi-a bătut de două ori mai repede. E adevărat ca nu e primul meu caz, dar e primul caz de o gravitate ridicata. Nu e o singura persoana care își pune încrederea în mine, ci sunt zeci.
-Sunt conștientă de asta domnule Evander, și ma dedic sută la sută cazului. Nu am pierdut nici unul și nu intenționez să o fac.
Urăsc când lumea mă subestimează doar pentru că sunt femeie, am dovedind de atâtea ori de ce sunt capabila.
-Dar trebuie sa ma înțelegeți, am nevoie de ajutor IAR Nikolai e de încredere.
Acesta se uita la mine de parca tocmai am avut o criza de nebunie în fața lui și abia mi-am revenit.
-Nu înțelegi Serena? E de încredere pentru tine pentru ca vrea sa îți între sub fusta, nu e de încredere pentru mine. Tu ești singura de încredere pentru mine și lasă la o parte dispozițiile astea când mi te adresezi de parca suntem cunoștințe iar după de parca sunt doar un client, spune-mi pe nume Ciro.
-B-bine...
Deși nu sunt de acord în totalitate, focul din privirea lui ma mistuie atât de mult încât nu pot sa mai scot un cuvânt.
-Si la dracu Serena, încetează sa îți fie frica de mine. Te-am ajutat și te-am lăsat în pace după, de ce continui sa îți fie frica de mine.
-M-ai ajutat? Da dar m-ai obligat și șantajat sa accept cazul asta, m-ai urmărit și mi-am lasat vechea viata în urma ca să scap de tine dar m-ai găsit și la mama naibii, cum ar trebui sa sune asta ca "lăsatul în pace?
-Pentru ca foarte ușor te pute-am avea acolo, lângă acel nefericit. Și te-am șantajat pentru ca eram disperat. Băieții se bazează pe mine sa le răzbun prietenii și coechipierii, iar eu nu pot sa fac nimic pentru ca politia nu mai e de partea mea aici.
-Aici? De cât timp ești în Europa?
-De trei săptămâni.
Tocmai am realizat ceva. Violul a avut loc cu mai mult timp în urma, undeva la cinci săptămâni. Deci nu se poate ca ei sa fi fost cu ea în acel moment, dar atunci...
-Ciro, cineva e pe urmele tale!
CITEȘTI
Serena
RomanceSerena Vante un nume inocent pentru o fată periculoasa. O avocata, un gangster și o minora pe post de păpușar. O acuzație de viol, piste false, un triunghi amoros și un intrus. Un roman polițist și erotic plin de răsturnări de situație.