La 55 de steluțe postez următorul capitol
„Cred că totul se întâmplă cu un motiv. Oamenii se schimbă ca să poţi merge mai departe. Se întâmplă lucrurile rele ca să le poţi aprecia pe cele bune."
Marilyn Monroee-Tu tocmai m-ai urmărit ca să mă întrebi de ce m-am încuiat în baie. Te rog Nikolai, ai nevoie de un hobby.
Brațele sale sunt de o parte și de alata a ușii. La un metru și optzeci și opt de centimetri ai săi mă domină prin postură. Zâmbetul de playboy și părul castaniu aranjat perfect ar face orice femeie să întoarcă privirea după el.
Eu am un avantaj, îi cunosc caracterul. Un mic plus fiind avertizările părinților mei în legătură cu el, deși Matt îl scapă în oala cu laude, toți ceilalți îl văd exact așa cum este.
-Ce gură perfect spurcată ai. Mă întreb...
Îmi prinde încheietura mâinii când vreau să-l lovesc și îmi sărută degetele.
-Mereu la fel de violență.
Spune cu o sclipire răutăcioasă în ochii lui de whisky.
-Nu am timp de tine și personalitatea ta acaparantă, Niko. Trebuie să mă întorc la ședință.
Îmi face loc și mă mișc ca să pun cât mai Multå distanta între mine și el. Deși îl urăsc ca persoană, corpul lui e desprins din reviste.
-Gemi frumos Ser!
Am luat foc de rușine și de faptul că a stat în spatele ușii urmărindu-mă.
-Naiba să te ia Nikolai!
Acesta râde în timp ce se apropie de mine. Dau un pas în spate fiind gata ca de data asta să-l lovesc dacă are de gând sa ma atingă dar acesta doar spune.
-Și eu trebuie sa ajung în sala de ședințe. Cazul s-a complicat, clientul are sa ne arate noi dovezi.
-Clientul? Dovezi? Doar nu crezi ca acea fata i-a omorât pe nemernici. În plus de ce nu s-a implicat politia încă de la inceput.
Încep sa ma enervez în timp ce mergem pe coridorul frumos luminat.
-Fata nu avea bani, clientul nostru are. Noi nu am știut de cazul ei, altfel am fi găsit un avocat pro-bono. Dar cum acesta ne-a găsit pe noi, trebuie să fim foarte atenți. Am acceptat cazul împreună cu fratele tău doar pentru ca ni s-a părut ca e ceva mai murdar în mijlocul acestei povesti. Cât despre fata. Fiecare persoana este nevinovata pana la proba contrarie.
-Nu e corect. Inteleg ce spui, dar nu e corect. Fata aia a fost maltratat. Va avea nevoie de psiholog și o trauma pe care o va purta cu ea toată viata. Asa ceva nu se uita. Dacă nu ar fi împotriva, as fi vrut sa cunosc povestea de la ea, dar.... Fac o pauză... Dacă în acest caz va trebui sa vorbim cu fata. Ma vei lasă să mă duc eu? Pana la urma e altceva o prezenta feminina.
Acesta pare ca sta pe gânduri, dar ajungem la sala de ședințe. Înainte sa întra îmi șoptește.
-Mai vedem, momentan sa terminam pe azi.
Când întra, fratele meu are o expresie foarte precaută pe chip, iar când îmi dau seama în direcția în care se uita și îmi îndrept atenția spre locul cu pricina, înțeleg.
În coltul opus al mesei sta un bărbat. Vârstă aproximativa 34 de ani. Iar toată imaginea aceea ma face sa îmi tremure întreg corpul. Nikolai observa asta și își pune mana liniștitor pe spatele meu.
Cel mai rău, nu e înfățișarea celui la care ma uit, ci faptul ca îl cunosc.
Ciro Evander.
Privirea lui ca de jad mă face să îngheț pe loc, iar eu ar trebui să mă îndrept spre locul meu.
Toate privirile sunt acum îndreptate spre mine.
Nu am cum sa fac față la asta. Ies pe lângă Nikolai și nu ma opresc pana la ieșirea din clădire.
Nu se poate, nu se poate să mă fi găsit.
CITEȘTI
Serena
RomanceSerena Vante un nume inocent pentru o fată periculoasa. O avocata, un gangster și o minora pe post de păpușar. O acuzație de viol, piste false, un triunghi amoros și un intrus. Un roman polițist și erotic plin de răsturnări de situație.