seungmin alarmıyla birlikte uyandığında aklına ilk gelen şey, hâlâ minho'nun içeride olup olmadığı olmuştu. olmasını da istiyordu olmamasını da. umarım gitmiştir, umarım gitmemiştir tarzı düşüncelerden sonra yüzünü yıkayıp içeri doğru adımladı.
minho yoktu.
battaniyesini, yastığını ve ona verdiği kıyafetleri katlayıp güzelce kanepenin üstüne koymuştu. kanepenin yanındaki balkonun kapısı dikkatini çekti, minho sigara paketini ve o özel çakmağı orada bırakmıştı. bilerek yapmıştı ve seungmin buna emindi.
derince onun uyuduğu kanepeye uzun süre baktıktan sonra oturdu. minho uyurken göğsünün denk geldiği yere oturdu ve sehpaya bakınca ise sarı, küçük bir not kağıdı gördü. minho'nun o saçma yazısı vardı üstünde.
benimle her zamanki gibi ilgilendiğin için teşekkür ederim. seni seviyorum. ayrıca çakmağımı sende unuttum.
"bipolar mı ne bu, anlamıyorum gerçekten..." seungmin derin bir iç çekti not kağıdı elindeyken. söylenmeye devam etti sanki not kağıdı minho imiş de sesini ona duyurmaya çalışıyormuş gibi. "sen gel gecenin bir yarısı kavga çıkar, her şeye rağmen senin yanında olayım, eve gel, evde de kavga çıkar, o kadar ters yapayım, sikine takmadan iş at yine..."
bazen cidden zaman tekerrür edecek gibi hissediyordu seungmin. yaklaşık bir buçuk yıl öncesini düşünmek onda büyük bir mutluluk oluşturuyordu. minho'nun güzel gülümsemesi, kısılan gözleri, tatlı dişleri ve enerjik benliğiyle iltifatlar etmesi, durduk yere şarkılar söylemesi, zıplaması, beklenmedik ama komik hâl değişimleri çok güzeldi. o zamanları hatırladıkça seungmin bir elini çenesine yerleştirimiş şekilde yüzünde bir gülümseme oluştuğunu fark etmemişti. bir süre sonra da aniden not kağıdını sinirle masaya bırakıp ayağa kalktı, kahve yaptı ve minho'nun kalan sigaralarını bitirdi.
-
sefalet toplantısı
18 okunmamış mesaj
seungmin:
lütfen geceyi sormayın
özetle minho'yu evime getirdim temizledim uyudu benden önce kalktı gitti bu kadarfelix:
aha
askim
peki
nasil isterswnchangbin:
minho museungmin:
evet
ofelix:
yani
of
makul olan oydu gibi geliyo degildi gibi geliyo bilmiyorumseungmin:
ben de bilmiyorumchangbin:
aptal amcık ya
öyle sinirlendirdi ki akşamfelix:
😋
ay
🥺felix:
cok ugrastim sinirini alamadim hsjsjskxjsksseungmin:
😭😭😭😭
offf
bazen ilişkinize fazla dahilmişim gibi hissediyprumchangbin:
yok canımfelix:
chan ile gorustun museungmin:
hayır
öyle mahçup hissediyorum ki
büyük ihtimalle görüşmem utancımla ölürümchangbin:
noldu kiseungmin:
chan dedi ki gitmiyo muyuz seungmin
minho da dedi ki gitmiyo muyuz seungmin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovers rock
Fanfiction2min ❝gidenin birini, kalanın kendini bulduğu bir hikaye. kalan da iki kişi, giden de.❞ ₋₂₀₂₃ 🚫bu kurgu; argo, küfür, şiddet ve zararlı alışkanlıklar bulundurmaktadır🚫