0.8

4.2K 586 268
                                    

ex:
ssb gerj zkainin tekisjn
QPYAL

sil:
noluyo be
gece gece

ex:
Jisungieçdldldösödlsöç
çpk tqtly
ahahahahshaha

sil:
?
ne demeye çalışıyorsun

Ex:
*Ses kaydı*
'Jisuuhngie' ymiğş, yarrağm...'

sil:
lan
sen sarhoş musun

ex:
ssna nw

sil:
Minho
neredesin
tek misin
endişelendiğime inanmıyorum|

ex:
twkim
iyğ dw dwğlim
kptüyğm

sil:
neredesin
lanet herif
niye içiyorsun tek başına
ne demek iyi değilim

(Görüldü)

sil:
şşt cevap versene bana
of amk salağı

(Görüldü)

sil:
bunu yapacağıma
inanmıyorum gerçekten

•••

Üzerime geçirdiğim ceketi giydiğim gibi kapıdan dışarı kendimi attığımda, bir yandan da rehberden adını bulup arama tuşuna basmıştım. Hızlı adımlarla ilerlerken neden endişelendiğimi bile bilmiyordum gerçekten ama endişeliydim işte. Sinirle o aptala küfürler etmemin son turuna geçtiğim sırada telefonun açılma sesiyle heyecanla konuştum.

"Minho? Neredesin?"

Karşı taraftan gelen bir müzik sesi ya da orayı bulmamı sağlayacak herhangi bir işaret için olabildiğince dikkatli dinledim ama tamamen sessizdi. Sadece arkada oldukça kısık bir tonda çalınan şarkıyı duyuyordum.

"Cevap ver bana."

Gergince ilerlerken yoldan geçen bir taksi aradım. Sessiz bir yerde olması çok daha korkutucuydu, başına bir şey gelmesinden korkarak yolun iki ucunu da kontrol ettiğim sırada ancak o an fark edebilmiştim.

Üzerimde pijamalarım, ayağımda ise peluş ev terliklerim vardı.

Bu duraksamama sebep olduğunda karşı tarafta duyduğum şarkının aslında Minho' nun söylediği bir şarkı olduğunu fark ettim. Mırıldanıyordu, kısık sesli şarkı zannettiğim şey, oydu.

"Cevap ver dedim!"

Endişeyle sorduğumda telefonun diğer ucundan bir şaşkınlık nidası yükseldi. Ardından bir cam kırılma sesi eşliğinde kısık sesli bir küfür.

"Siktir!"

"İyi misin? Cevap ver bana, bir şey mi oldu?"

Endişeyle nereye bile gideceğimi bilmeden yoldan geçen ilk taksiyi durdurduğumda, üzerimde sadece anahtarım, cüzdanım ve telefonum vardı. Minho kendi kendine mırıldanıyordu.

"İyiyim, iyiyim... İyiyim."

Sesinin normal gelmesi biraz olsun içimi rahatlatırken taksici abi bana dönerek nereye gittiğimizi sordu. Çatılı kaşlarımla adama "Bir dakika!" diyerek durdurdum, Minho' dan gelen sesleri dinlemeye odaklanmaya çalışıyordum.

"Minho, neredesin? Cevap ver tanrı aşkına!"

Sinirime engel olamayarak soru sorduğum sırada bir anda telefondan hışırtılar gelmesiyle kaşlarım çatıldı.

"Kardeşim nereye gideceğiz?"

Öndeki abiye elimle susmasını işaret ederken ne olduğuna odaklanmaya çalıştım. Tam o anda kulağıma dolan sesle gözlerim şaşkınlıkla açıldı.

"Sil mi? Kimi aradın geri zekalı?"

Kaşlarım şokla çatılırken Hyunjin' in sesini duymamla içimdeki rahatlamaya engel olamadım.

"Oh, Hyunjin..."

Mırıldanmamla sesinde gizleyemediği şaşkınlığıyla konuştu. "Lan, Jisung sen misin?"

"Evet, Minho nerede? Konuşmaya çalıştım, cam sesi geldi. Bir sıkıntı var mı?"

Sesimdeki endişe ne kadar saklamaya çalışsam da ortadaydı işte. Karşı tarafta kısa bir sessizlik olduğunda endişeyle tekrar sordum. "Bir şey var mı?"

"Yok, biraz elini kesmiş sadece. Felix bakıyor şimdi."

Endişeyle kaşlarım çatıldı, elini mi kesmişti? "Tek içiyorum demişti, beraber misiniz?"

Hyunjin sesli bir şekilde ofladı. "Salak bu ya, odada tekti onu kast etmiştir. Beraber içiyorduk, odadan bir şey alacağım diye gitmişti. Cam sesi duyunca koştuk hemen."

Yutkunurken mırıldandım. "İyi mi? Gel..." Son anda diyeceğimden vazgeçerek sustum. O da tamamlamadığım kelimeyi anlamamıştı büyük olasılıkla.

"İyi iyi merak etme. Bardak düşürmüş, onu toplarken kesmiş sanırım elini. Endişelenmene gerek yok."

Hyunjin' in cümleleriyle eş zamanlı olarak taksiden inerken adamın küfürlerini bile umursamıyordum. Transa geçmiş gibi evime yürürken itiraz ettim. "Ne endişeleneceğim? Öldü mü kaldı mı diye... Yoksa umrumda değil."

Evet, üstümde pijamalarımla bu saatte evden çıkmıştım. Nereye gideceğimi bilmeden taksiye binmiştim. Evet, kesinlikle umrumda değildi.

Aptalın tekiydim gerçekten.

••

Selam bebişlerimm

Unutmuşum bölümü yayınlamayı çvöfçcçxööv

Her şey ortada bu ficte 🤝🏻 ama iki tarafın da haklı olduğu haksız olduğu şeyler var tabii neyse iyi gecelerrr❣️

-Siz eskiden hayatınızda olan biri için endişelenir miydiniz

-İleride küçük bir şey de olsa yapmak istediğiniz bir şeyyy
(Helix deldirmek istiyorum ama canım çok tatlı korkuyom yaptıran varsa plz cesaret aşılasın fçbödşöfövlf)

getting back together | minsung ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin