15.

363 81 78
                                    

-15.bölüm-

Şarkı: "Serdar Ortaç, İlaç

Kadın gözlerini açmış adamın yüzünü izliyordu. Gördüğü en huzur verici yüz buydu. Elini kemikli çenesine attığında adam uykuda birşeyler mırıldandı.

"Seni çok ama çok seviyorum Safir."adam uyuduğu için rahatça konuşabiliyordu. Adam aniden gözlerini açıp"Sahi mi?"diye sordu ve kadının elini tutup öptü.

"Uyumuyor muydun?"

"Yok. Baktım birileri beni taciz ediyor uyandım."

"Evet safir uykun çok derindi artık benimsin."kadın güldüğünde adam gözlerini devirdi.

"Büyücüsün ha sen."dedi adam ve kadının burnunun ucuna bir öpücük kondurdu.
" Daha dün gece kafam deli gibi doluyken sabah bir uyanıyorum. İşte diyorum doğdu güneşim."kadın gülerek "Bak sen ee?"diye sordu.

"Cık cık cık başka birşey öğrenemezsin." kadının gözleri bir an adamın çıplak göğsüne kaydığında bakışlarını kaçırdı. Adam gece uyurken tişört giymemişti.

"Hadi ama kırmızı burun. Bakışlarını kaçıracak mısın? Gece sıkı sıkı sarılıyordun ama."dediğinde Miray "Hmm aslında bundan sonra sarılmama kararı aldım."dedi ve yataktan çıktı.

"Ne demek o?"

"Sana sarılmayacağım demek." Kadın aynanın karşısına geçip kendini incelemeye başladı. Karnına bakıp gülümsediğinde Mesih kayalar yerinden kalktı. Kadının yanında dikildiğinde uzaktan kim bakarsa baksın mutlu bir aile gibi görünüyorlardı.

"İşte şimdi tam bir aileye benzedik."dedi adam.

Kadın sinsice güldü ardından adama "Safir aslında senin kaslar fena değilmiş." diye mırıldandı.

"Beni etkileyemezsin Sinem."

"Sinem mi?"kadın kahkaha attı."Seni etkilemem bir dakikamı bile almaz Safir."

"Nasıl olacakmış o?"Mesih tek kaşını kaldırıldığında yüz ifadesi ciddiydi.

"İşte böyle."dedi kadın ve adamın boynundan öpüp banyoya doğru ilerledi.Adam şoku atlatamamışken banyonun kapısını kilitleyip "Etkilendin Kayalar. Hemde fazlasıyla."diye bağırdı. Adam"Hile yaptın."diye bağırdığında kadının kahkaha sesleri geliyordu

...

Kadın duştan çıktığında adam üzerine siyah bir tişört ve siyah kot giymişti. Siyah saçlarını dağınık bırakmış oldukça havalı görünüyordu. Kadın kıyafetlerini duşta giymeyi tercih etmişti. Üzerindeki mini mavi askılı oldukça hoş duruyordu

"Miray düşündüm de."dedi adam ve kadının gözlerinin içinde baktı. Ayağa kalkıp elini tuttuğunda "Sen Andromeda isen bende Perseus olabilirim."dediğinde kadın şaşkındı.

"Ne demek oluyor bu?"

"Belki de sonumuz onlar gibi olur ne dersin?"kadının ağzı şaşkınlıkla açılmıştı.

"Bu şimdi şey mi demek?"

"Kapa ağzını sinek girecek kırmızı burun. Ayrıca etkilendin benden kabullen." dediğinde kadın kızgınlıkla kaşlarını çattı.

"Tamam bırak safir."sinirle makyaj masasının önüne oturup saç fönünü çıkardı. Fişe takmak için eğildiğinde bakışları öfke doluydu. Adam hiç anlamamıştı kadının neye sinirlendiğini. Yanına gidip saç kurutucuyu aldı ve kadının saçlarını kurulamaya koyuldu. Kısa saçları kolaylıkla kurulandığında kadın hâlâ öfkeyle bakıyordu.

İNADINA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin