-12.bölüm-
Şarkı: Gökhan Türkmen, İnadına Aşk
Hayat , dönüp dolaşıp başlangıca çeviriridi mutlu sonları. Şimdi herşeyin başlangıcı olan adam, karşılarına elinde bir valiz ile dikilmişti. Kadın şok içinde bakarken, Mesih ayağa kalktı ve gözlerini iyice açıp karşısına dikildi.
"Sen kimsin lan?"diye sorduğunda Burak sırıttı ve gözlerini Miray'ın üzerine dikti
"Sürpriz sevgilim. Beğendin mi?" dediğinde Miray'ın içinde Burağa karşı hiçbir duygu yoktu. Ne sevgi ne de nefret.
"Kimsin oğlum sen?"diye sorduğunda "Miray'ın karnındaki bebeğin babası." dedi Burak ve Miray'ın karnına gülümseyerek baktı."Çok yakışmış sevgilim. Dokunabilir miyim?"diyerek bir adım attığında adam yakasından tutup çekti ve"Bende Mesih Kayalar. Işığın babası."diyerek kafa attı. Burak acıyla inleyip burnunu tuttuğunda Mesih'e bir küfür savurdu.
"Seni öldürmemi istemiyorsan, şimdi defolup gidersin buradan." Adam öfkeyle Burağın yüzüne bir yumruk daha geçirdiğinde Miray hemen Mesih'in arkasına geçti ve "Mesih lütfen biz gidelim buradan."diyerek eline uzandı.
Burak yerde acı içinde gülerken Miray'a küfür etmeye başladı."Mesleğini bulmuşsun, yarın akşam ben sana geleyim."dediğinde Mesih birkez daha sertçe burnuna vurdu.
"Karım hakkında düzgün konuş." dediğinde Burak'ta Miray'da şaşkınlık içindeydi.
"Karın?"Burak burnundaki kanı elinin tersiyle silip ayağa kalktı ve karşılarına dikildi.
"Evlendiniz mi?"
"Evet."dedi Miray ve Mesih'in boşta kalan eline parmaklarını kenetledi.
"Unuttuğun birşey var Miray. Karnındaki bebek bizim. İkimizin."Burağın söylediği ile Miray korkarken Mesih elini sıktı ve
"Gerçekten bebeğin senin olduğunu mu düşünüyorsun zavallı."diyerek Burağı göğsünden itti."Ulan siz, bebekte mi benden değil" diyerek Miray'ın üzerine atıldığında Mesih önüne geçti ve "Ne yapacaksan bana yap."diyerek alayla güldü. Burak Mesih'in yüzüne doğru bir yumruk savurduğunda Mesih"Ovv iyiydi,tuttum bunu."dedi ve tekrardan yüzünün ortasına kafasını sertçe geçirdi.
"Mesih lütfen gidelim." Miray korkuyla söylenirken Mesih yerde yatan Burağa baktı ve "Gidelim güzelim."dedi. Miray üzerindeki şortu umursamdan çantasını alıp Mesih'in elini tutarak merdivenlerden indi. Onlar inerken Burak arkalarından bağırdı."Miray,ben Eda'yı bırakıp sana gelmiştim. Meğer sen mesleğini bulmuşsun."dediğinde yatağın yanında duran ultrason fotoğrafını eline aldı.
"Beni kandırıyor musunuz, yoksa gerçekten benim bebeğim değil mi?"dediğinde ultrasonu cebine attı ve sızlayan burnunu tutup aşağıya indi. Bahçeye indiğinde gittiği gün geçti gözlerinin önünden. Kadın defalarca yalvarmıştı gitme diye. "Sen aptalın tekisin Burak."dedi ve giden arabaya bakıp adamla kadının gözden kayboluşunu izledi.
...
"Kayalar kıyafetlerim orada kaldı."kadın söylendiğinde Mesih ters bakışlarını gönderdi ve "Başlatma kıyafetlere yenisini alırız."diyerek araba kullanmaya odaklandı. Kadın adamın yüzündeki öfkeye bir anlam vermeye çalışıyordu. Adam direksiyonu öyle sıkı tutmuştu ki parmak boğumları beyazlamıştı.
"Mesih neden öfkelisin?"kadın korkarak soruyu yönelttiğinde adam arabayı ani bir frenle durdurdu.
"Çünkü o şerefsizi öldürmem gerekiyordu ve ben öylece durdum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNADINA AŞK
RomanceKadın yıkık paramparçaydı. Terk edilmiş terk edildiği gün öğrenmişti hamileliğini.Sonra bir adam geldi ilk parçasını kaldırdı.Tüm parçaları tamamlanmayana kadar durmayacağına sözler verdi.Bir bebek vardı ortada. Adam ne olursa olsun o bebeği koruya...