-3.bölüm-
Şarkı: Geceyi anlatmış,Ozbi
İnsanlar hep yaralarını birinin sarmasını ister. Çünkü ruhsal yaralar hep daha fazla acıtır canlarını. Bu tür yaralar asla kanamazlar,ama acı verirler. Katlanılmaz bir acı... Kadın ruhen yaralıydı. Canı çok yanıyordu. Sonra bir adam geldi ve söz verdi kadına. Herşeye rağmen küllerinden yeniden doğacaksın diye. Kadın küllerinden yeniden doğacaktı...
Kadının nefes alışverişi belirli bir düzene girdiğinde yatakta uyuyordu. Adam başını koltuğa yasladı ve izlemeye başladı. Kadın masumdu, oldukça masum. Sonra telefonu çaldı adamın, kadının uyanmasını istemediği için hızlıca açtı. Adamın sessiz konuşmaları yerini sesli haline bıraktığında kadın yavaşça gözlerini araladı ve adama baktı.
"Sonuncuyu,o herifi bana bırakın. Kılına bile zarar gelmesin onu ben halledeceğim"
Kadın adamın sözlerinden anlam çıkarmaya çalışıyordu.Nasıl birisiydi karşısındaki adam?
"Size onu ben halledeceğim dedim!"diye bağırdığında kadın ürkerek "Mesih?"dedi. Adam kadının uyandığını fark eder etmez "kapat ve dediğimi yap!"diyerek telefonu suratına kapattı.
"Neler oluyor?"
"Önemli birşey değil."
"Bana öyle gelmedi."diyerek yatakta doğruldu kadın.
"İyi istediğini düşün sen."dedi adam ve üzerindeki gömleğin düğmelerini açarak vücudunu gözler önüne sundu. Ardından dolaba doğru ilerledi.Kadının gözleri irileşip dudakları şaşkınlıkla aralanırken adam yüzüne çarpık bir gülüş yerleştirdi.
"Ne o daldın?"dedi gülerek. Kadının utançtan yanağı kızarırken adam gömleği tamamen çıkardı.
"Ne yapıyorsun sen?"dedi kadın öfkeli görünmeye çalışarak.
"Soyunuyorum sonra yeni bir kazak giyeceğim"dediğinde kadın hâlâ şaşkındı.
"Tamam bebeğim sende vuruldun benim yakışıklılara"diyerek iri kollarını ve karın kaslarını işaret etti. Kadın tuhaf, tuhaf bakınırken "Evet ,evet bana âşık olan kadınların listesinin başına eklendin." dedi ve turkuaz kazağı üzerine geçirdi.
"Saçmalama yok öyle birşey."dedi kadın ve yataktan çıkarak dolaba ilerledi.
"Eminim yoktur,neyse üzerini değiştir aşağıya inelim. Yemeğe bizi bekliyorlar" dediğinde kadın eline bir kot pantolon aldı. Adam göz devirerek pantolona baktı ve "Şık giyinmeyi ihmal Şeyda kıyafet konusunda takıntılıdır. Fazla söylenir." dedi adam ve dolaptaki leopar desenli mini elbiseyi kadının eline verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İNADINA AŞK
RomanceKadın yıkık paramparçaydı. Terk edilmiş terk edildiği gün öğrenmişti hamileliğini.Sonra bir adam geldi ilk parçasını kaldırdı.Tüm parçaları tamamlanmayana kadar durmayacağına sözler verdi.Bir bebek vardı ortada. Adam ne olursa olsun o bebeği koruya...