7.

475 82 16
                                    

-7.bölüm-

Şarkı:Gripin, yalnızlığın çaresini bulmuşlar.

Yemek yiyecekleri restorandan içeriye girdiklerinde kadın ceketini çıkardı ve görevliye verdi. Mesih Kayalar rezervasyon yaptığı masayı söylediğinde görevli önündeki listeye baktı ve masayı işaret etti.  Mekana gold ve siyah renkler hakimdi. Hasır lambalar aşağıya doğru sarkıyor,siyah duvardaki gold çerçeveli tablolar uyum içinde duruyordu. Siyah masalara uyumlu gold,siyah koltuklar oldukça asil bir hava katıyordu mekana.

"Tut elimi."adam ellerini sertçe birbirine kenetlediğinde kadın elini kurtarmaya çalıştı ama başaramadı.

"Bırak elimi Kayalar."diye fısıldadı kadın ve elini kurtardı. Masanın başına geldiklerinde sarışın yeşil gözlü bir adam ve adama oldukça benzeyen bir kadın karşıladı onları.

"Merhaba,Mesih Bey."dedi sarışın adam. Mesih'in elini sıktığında kadının eline uzandı ve nazikçe öptü. Miray tebessüm ettiğinde "Bu güzel bayan kim?"diye sordu adam nazikçe sandalyeyi çekti. Miray oturduğunda Mesih "Miray Kayala-" dediğinde Miray sözünü kesti. "Miray Keskin."dedi gülümseyerek.

"Memnun oldum şeref verdiniz. Utku Demiröz bende."

Adam öfkeyle yumruğunu sıktı ve yan tarafta kalan sarışın kadına gülümsedi.

"Merhaba Mesih. Tekrar karşılaşmak mükemmel oldu gerçekten."dedi kadın ve elleriyle saçını havalandırdı.

"Benim içinde öyle Yeter."dedi Mesih ve kolundaki saati düzeltti. Kadın içten içe Mesih'i kıskandığını düşünmeye başladı. Tamam onun için hiçkimse olabilirdi ama henüz sabah onu öpmüşken başka bir kadın ile konuşamazdı.  Utku elini kaldırıp garsonu çağırdığında garson önlerine birer menü bıraktı ve yanlarından ayrıldı.

"Ne yeriz?"diye sordu Yeter Mesih'e döndü

"Ben jumbo karides yemek istiyorum. Yanına rus salatası."dedi Yeter ve menüyü indirdi. Mesih Miray'a bakarken Miray
"Sanırım ben suşi alacağım yanına birşey istemiyorum."dediğinde Utku gülümsedi ve "Bayılırım suşiye bende suşi alayım." dedi.

"Ee Mesih sen birşey seçmedin,dedi Yeter ve dudaklarını büktü.

"Bende Jumbo karides alayım."dedi Yeter'e gülümsedi. Kadın birkez daha kıskançlık hissiyle doluştu. Neden kıskanıyordu ki o adamı. Sonuçta aralarında hiçbir bağ yoktu. Utku garsona tekrar bir işaret yaptığında garson masaya doğru geldi , hızlı hareketlerle menüleri topladı.

"İki porsiyon Jumbo karides,bir Rus salatası, ve iki porsiyon suşi."diye siparişi verdiğinde garson"İçecek olarak ne alırdınız?"diye sordu.

"Dört kadeh kırmızı şarap."dedi Utku.

"Üç kadeh şarap,bir meyve suyu."dedi Mesih ve parmakları ile masada ritim tuttu.

"Ne o Mesih, meyve suyu mu içeceksin?" dedi Utku ve ufak bir kahkaha attı. Mesih içten içe sevmemişti bu adamı. Kalkıp yüzüne yumruğu geçirmemek için zor tutuyordu kendini.

"Ben değil Miray içecek. Kendisi hamile olduğundan şarap içemez"Utku ve Yeter'in gözü şaşkınlıkla irice açıldığında Miray öksürdü ve önündeki sudan bir yudum aldı.

"Tebrik ederim."dedi Yeter yapmacık bir gülüşle.

"Neyse iş konuşacaktık."dedi Utku ve iyice gerindi. Mesih yüzündeki zafer gülüşüyle "Acelesi yok önce yemeğimizi yiyelim." dediğinde garson tabakları masaya bıraktı. Ardından üç kadeh kırmızı şarap ve bir bardak meyve suyu doldurdu. Miray dudaklarını büzerek meyve suyuna baktığında Mesih gülümsedi. İçten içe kadının masum hallerini seviyordu. Kadın masumdu oldukça masum.

İNADINA AŞK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin