Keyifli okumalar 🍀
***************************" Konuşsana... Bir yerin ağrıyor mu?" Endişeli yüze gülümseyip omzunu tutan eli kavradı Aliye.
Onunda her yeri ıslaktı kendisi gibi.
Tir tir titreyen eliyle avuçladığı büyük eli tam kalbinin üzerine koydu... Ve bastırdı. Komutanın şaşkın bakışları arasında garip bir hüzünle konuştu ;
"Tam burası komutan."
Komutan, elinin altında hızla atan kalbi hissedince kaşlarını çattı ve elini çekti. Hırsla saçını geriye taradı.
" Ne işin vardı burada? Neden uslu durmuyorsun? Evinde otursan ne olur ha!" Alihe onun sözlerine gülümseyip ıslak yüzünü sildi elinin tersiyle, dudaklarına dokunup gözlerini çimenlere dikti. Ne garip hissetmişti böyle. Karnı kasılıyor gibiydi.
"Beni öptü," diyerek gözlerini sıkıca yumup gülümsedi. Az önce ölüyordu ama o ne düşünüyordu.
Kılıç onun yine garip hareketler sergilediğini görünce eğilip omzuna vurdu.
"Ne oldu? Ne bu hareketler?" genç kız onun ıslak saçlarını seyretti. Usulca düşen damlalar bile güzeldi.
Parmakları soğuk dudaklarına dokunarak tekrar kehribar gözlere odaklandı... Büyük bir çukur gibiydi gözleri onu her defasında içine çeken.
"Beni öptün" dedi yılışık bir ifadeyle.
Kılıç kaşlarını çatıp biraz daha yaklaştı, anlayamıyordu onu.
"Ne?"
"Öptün beni az önce." Aliye onun sert yüzüne bakınca ister istemez dudak büzdü.
"Öpmedim... Suni teneffüs yaptım sana." Aliye kaşlarını çattı." Hayır öptün beni. Ben biliyorum ." Diyen kızın yanından kalktı Kılıç.
"Saçmalama... İlk Yardım için gerekli olan şeyi yaptım. Öpmedim, suni teneffüs yaptım." Aliye de onun gibi ayaklandı.
" Bakma şöyle deli deli. Öpmedim, sadece, ah! Sana bunları anlatamam şimdi. Yürü al şu kuzuyu da eve." Aliye gülümseyerek ona döndü.
Hemen ayağına yapışıp ağaca bağlı kuzusuna baktı.
"Beni kurtardığın için sağ ol. Ama şimdi gidebilirsin. " Kılıç, kaşlarını kaldırıp onun küsmüş surat ifadesine izledi. Küçük bir çocuk gibi davranıyordu. Üzerindeki kazağı sıkıp hırsla kuzunun yanında çıkardığı montuna ilerledi.
" İyi! Dur burada ! Gidiyorum," diye sitem edip yola ilerledi.
Onun bu huysuz tavırları Aliyeyi üzmüştü yine.
" Ayağım acıyor ,"
Sesi yüksek çıkmıştı genç kızın , tekrar ayağını ovup yüzünü eğdi.
" Ayağım acıyor dedim komutan," Kılıç yılmış bir şekilde ona döndü tekrar.
Sınanıyordu adeta.
" Yeminle başıma bela aldım varya, hani git diyordun.Salak kız."
Tekrar aşağı inip genç kıza yaklaştı.
" Ne yapmamı istiyorsun!" Dedi sitemle.
Aliye gülümsedi." Beni taşımalısın bunu da ben mi diyim bu ayakla."
Komutan hırsla eğilip kucağına alınca Aliye hemen yakasını kavradı.
"Beneklim... Kuzum. Onu almadık!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMANDO
Teen FictionBuraya ne yazılı görmüyor musun? Girilmez yazılıyor. GİRİLMEZ!" Sesi öyle korkunç çıkmıştıki kehribar gözlü adamın, ama bu hiç umurunda değildi genç kızın. Neredeyse mayın tarlasına girecekti oysa. "Ben okuma yazma bilmem ki. Üç harf bilirim sadece...