Bölüm 1

839 73 35
                                    

merhaba fic aslında bir povdan ortaya çıkıyor. Povun sahibi: ig; stray.kings143
YENI FIC YENI BÖLÜM YENI POV EHEHEH

Jisung gözünden;
Saat daha sabah 5.27 ben yine emniyet müdürlüğündeydim. Tüm suçlusu tabii ki de Lee Know. Iğh! Aptal çocuk emniyete gelse başka işlere de geçeceğim.

Jeong yanıma geldi.

I.N.
Komserim! Lee en son **** caddesinde sigara içerken görüntülenmiş! Onun yanına ekip gönderdim! Sanırım bu sefer yakalayacağız.

Jisung;
Harikasın Jeong! Gidelim.

Son gaz gidiyorduk. Oraya gittiğimizde kimse de yakalama umudu yoktu. Ben hariç. Genelde haklı çıkarım umutlarimla. Yine haklıydım Lee oradaydı! Yanında Hyunjin vardı. Hyunjin'i kaçırdık fakat Minho'yu ben yakaladım! Kendi ellerimle! Onla aynı arabaya bindik. Sadece ben , o ve şoför. Şoför bizi durmuyordu tabii ki. Linos ile konuşmamızı başlattık.

Minho;
Ee naber Hanji?

Jisung;
Sen ciddi misin? Yakalandın aptal! Artık senle uğraşmiyacagim!

Minho;
*Gülümsedi* yine kaçacağım Hanji . Ha bu arada sevgilimden ne ara aptal kelimesine döndük?

Jisung;
*Kızardı* O konuyu açma Minho.. O zaman masumdun.

Minho;
Ben hiç öyle değildim güzelim. Sadece demiyordum.
Ops!

Arabanın ani freniyle düşüyordum ki Minho beni tuttu. Kırmızı ışıklara gelmişiz.

Jisung;
Oh, saol.

Minho;
Ne demek.

Jisung;
Minho..  Bob'a ne oldu?

Minho;
Bob mu? O harika tabii sen gidince seni aradı.

Kafasını arkaya yasladi ve bana yan şekilde baktıardından gülümseyerek konuşmaya devam etti.

Minho;
Onu çok merak ediyorsan gelebilirsin güzellik. Değil mi?

Jisung;
Gelmicem Minho! Gel-mi-cem! Şuan ki durumun farkındasın değil mi? Sen bir suçlusun , ben ise bir polis..

Minho;
Aa ben sadece bir suçlu değilim! Hem senin eski sevgilin hem senin üvey çocuğunun babasıyım Hanji.

Jisung;
Bana Hanji deme. Ayrıca eğer suçlu olduğunu bilseydim senle çıkmazdım.

Minho;
Ama çıktın ve şuan bir çocuğumuz var.

Sonunda araba durdu. Onu hücreye götürdüm. Orada yalnız ve kaçması imkansızdı. Yani ben öyle sanıyordum..

Sonunda onu hücreye götürdüm. Sonra hücrenin kapısını kapatacaktim. Taa ki Minho bana seslenene kadar..

Minho;
Hanji.. Lütfen dur.. seni çok özledim lütfen azcık konuşalım....

Han;
*derin bir cekti* Lee hayır duramam..

Minho;
Hadi ama.. napabilirim ki? Elimde kelepçeler daha çıkarmadın....

Her ne kadar bir suçlu olsa da eski sevgilim sonuçta ona üzüldüm ve içeri girdim... girer girmez beklemediğim bir sonuç vardı içerde...

Ouu ne acabaa ehehe 2. Bölümü en yakın zamanda atacağım şimdilik görüşürüz BAIİII MAUH<33

Düşman mı kalacağız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin