EHEHEH MERHABAAA KUSURA BAKMAYINN BAYAAA GECBGELDII ve yanlışım olablr kb
♤HAFIF SMUT ALARMI♤Tam konuşurken elini ağzıma götürdü ve diğer eliyle belimi kavradı . Kendine çekince kısa bir şok geçirdim. Sonra ise itmeye çalıştım ama ne âla? İtemedim. Kulağıma yaklaşıp "bir hafta sonra sevgili olacağız aşkım emin olabilirsin." dedi ve gitti.
Aptal Minho daha size geleli sadece bir gün geçti geriye kaldı altı gün. Umarim altı günde buradan hamile çıkmam çünkü Minho erkek olmamı pek umursamıyor. Tabii zamanında bende umursamıyordum. Cidden eskiden daha güzeldi... keşke aptal bir mafya olmasaydı.... Çünkü hersey daha güzel olabilirdi.. Aslında mafyaliktan onu vazgeçirebilirim ama nasıl? Aklımdaki plan cidden hiç hoş değildi ama operasyon gibi düşünecektim. Onu mafyaliktan cevirmek için herseyi yaparım.. çünkü... Onu seviyorum sanırım. Hayır sevmiyorum! Yo seviyorum. Hay aq seviyor muyum sevmiyor muyum ben bile bilmiyorum. Off Minho, cidden çok kafa karıştırıcısın.
Minho;
Bakıyorum da birakmamı pek istemiyorsun?Daha sıkı sarıldım ve göz yaşlarım süzüldü.
Minho;
Hah? Hanji? Sen iyi misin? Bana bak. Ağlıyor musun? Hayır hayır hayır ağlama!Daha sıkı sarıldı.
Minho;
Neden ağlıyorsun ama! Bak eğer normal hayatında bir olay olduysa anlat.Ardından gülümseyerek cevap verdim "bu anormal hayatım mi?"
"Evet :)"
Jisung;
Pekala! Hadi bir şey yapalım.Minho;
Bugün çok yorgunum ama..Jisung;
Yapcak birsey yok! Beni eve sen davet ettin. Ayrıca şu güvenlik ne oldu?Minho;
Yaşıyor. Ben mi güvenlik mi?Jisung;
Gerçeği mi diyim?Minho;
Evet?Jisung;
Sen.Minho;
Bi- Dur ne! Ben mi? Hala beni seviyor musun? Woah!Ardından pek bekleyemeden dudağına yaklaştım ve ufak bir öpücük kondurdum. Surat ifadesi çok değişmişti. O mutlulukla beni ertesi gün herseyin çok daha iyi olacağını söyledi. Umarım öyle olur... Operasyon ise yarar ise.. sanırım Linos ile sevgili olacağım!
Evet ben normalde yayinlamisim sonra neden mal gibi kısa yapıp güzelim hikayeyi sıçıp sivayayim diye düşünüp yayından kaldırdım ve sıfırdan yazma kararı aldım! Daha güzel ve daha uzun yazmaya caliscam hayde! Ksbwksbs neyse bayy sizi seviore<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman mı kalacağız?
Fiksi RemajaIg: stray.king143 hafif smutlu<3 Han 6 yıllık bir başkomser, Lino ise 6 yıllık bir suçlu. kimse beklemezdi Han ve Lee'nin arasındaki geçmişi. Han hatırlamak istemiyordu fakat Lee aynı düşüncede sayılmazdı..