BÖLÜM 14- SMUT

345 31 70
                                    

Of of çok mutluyumm kitap çok begenilioooree
<SMUT ALARM>

Arabadan indiğinde kapıyı açmaya çalışıyordum, sonrasında benim kapımı açıp gülümsedi. Tabii biz daha içeri girene karar Bob ve Hyunjin içeri çoktan girmişti. Kapıyı açtığında inmeye çalışıyordum, aniden kucağına aldı.

Han;
Pic ayağım var yürüyebiliyorum. Bırak sikmiyim.

Sonra beni aşağı indirdiginde ayağımı da kelepceledi.

Minho;
Artık yürüyemiyorsun. Ayrıca akşam görüşürüz kim kimi sikiyor ha?

Han;
Minho... Saçmalama istersen, evde Bob var.

Ardından işaret parmağı ile beni susturdu ve kucağına aldi. Eve girince yatak odasına doğru gidiyorduk. Kulağına yaklaşıp 'Minho, eğer kurtulursam seni çok kötü sikerim. Rahat bırak beni evde Bob var!!' dedim. Sonrasında beni yatağa bıraktı ve aşağı indi. Aşağı indiğimde aşağıdan bir ses geldi..
-'Bobb! Sen Hyunjin abilerde kalmak ister misin??'
Bob'un red etmesi için aşağı bağırdım 'Bob! İstersen gitme bizle kal!!'
Ne ala? Bob beni artık pek sevmiyordu, Minho'nun dedigi şeyleri onayladı. Sonrasında Hyunjin yanıma geldi.

Hyunjin;
Naber?

Jisung;
Hyunjin.. tssk mi geçiyorsun? Elim ayağım kelepçeli, bana takıntılı mi ne olduğu belirsiz malın biri beni yatağa koydu ve akşama ne olacağı belirsiz. Sence nasılım?

Hyunjin;
İyi gibi duruyorsun.

Jisung;
Hyunjin.. Sadece siktir git.
Biraz düşününce zaten asıl gecenin o gidince başlayacağını hatırladım.
HYUNJIN! vazgeçtim. Gitme

Ardından Hyunjin arkasına baktı, gülümsedi ve gitti. Sonrasında aşağıdan vedalaşma ve kapı kapatma sesi geldi.

Yavaş yavaş yukarı gelen sesleri duydukça moralim bozuluyordu. Genelde çaresiz kalınca akışa bırakırım ama şuan... Garip geliyordu eski sevgilinin tarafından.. Ne bileyim? Gözlerim hafif dolmuştu onları siliyordum. O esnada içeri Minho girdi.

Minho;
Naber polis sincap?

Han;
Senden nefret ediyorum.

Minho;
Şhh bu geceden sonra seversin.

Sonrasında konuşmama dahi izin vermeden üstüme yattı. Elinden geldiğince ağırlığını vermemeye çalışıyordu.

Han;
Bu gece o-

Minho;
Şhh şuan tam zamanı Han sus.

Sonrasında Minho yavaşça aşağı doğru indi en fazla 3 dakika sonra yanima geldi. Elinde bir kutu ve 5 kutu şarap vardı. Sonrasında bana doğru yaklaşıp 'ağzını ac' dedi. İlk başta açmadım, sonrasında çene kısmını sıkarak ağzımı açtırdı ve yavaş yavaş şarapları yudumlattırdı.

Sonrasında yüzüme yaklaştı , yanağımı okşarken 'ee güzel mi?' diye sordu. Sadece nefretle baktım. Sonrasında 'şimdi şarabı ağzına al ve bekle tamam yoksa olacaklardan sorumlu değilim aşkım' dedi. Şarabı yine yudumlattı, sonrasında dudagima doğru yaklasti. Anlayınca korkudan yuttum. Gözlerini açmış şekilde bana bakiyordu.

Minho;
Şuan çok kritik bir andayız Jis. O yüzden kaşınma bir defa daha denicez.

Yine şarabı yudumlatti. Sonrasında yaklaştı yine yuttum. Sinirlendiği belliydi. Gidip şarabı kafasına dikti ve bana yaklaşıp dudağıma yapıştı. Neydi bu? Bunu sevmediğimi bilirdi. Ağzıma bir kaç damla şarap geldi, iğrenç... çok iğrençti. Sonrasında tüm şarabı içti ve dudağımı ısırdı. Elimden geldiğince direndim çünkü inlemem onu daha istekli hale getirecekti.. ama oldukça zorluyordu beni.. Hala inlememisken aniden bıraktı, tam rahatladım derken daha sert ve ani ısırınca istemeden inledim. Dudağından ayrılınca çıkan sesle gözümü kapattım.

Sonrasında üstümden kalkıp getirdiği kutuya gitti. Kutuyu açtığında çıkan işkence eşyaları gibi eşyalar vardı. Sonrasında bir makas çıkardı ve bana doğru getirdi. Sonrasında kiyafetimi keserek çıkarttı. Üstüm çıplak kalmıştı. Altıma ve bana bakıp gülümsedi.

Jisung;
Minho! Hayır yapma yapma yapma!

Diye seslenirken vazgeçmiş gibi yaptı , aniden rahatladım sonrasında yavasca düğmeleri açıyordu. Her düğmeyi açarken bana attığı bakışlar... Mide bulandırıcıydı..

Minho;
Hadi ama!? Bu kadar da isteksiz olma be güzelim.

Jisung;
Senden nefret ediyorum. Umarım en yakın zamanda mezar sana girer!

Minho;
Ne!? WGWIWGOWHWO

Ya normalde devam edecektim ama bölüm istendi bende uzatmak yerine 2. Bölümü sonrası sefere atarım diye düşündüm. Bide öncelikle artık ficlerin akşam gelme ihtimali var ve şu aralar ciddi anlamda çok meşgulüm, fic yazabilmek içinde gece biraz geç uyuyorum. O yüzden kusura bakmayinn bu bölümü yayınlayıp 'Gurme Misin Sen Şimdi' hakkında bir bölüm yazıp ders yapmam gerekiyor.

Hepinizi seviyorum gorusuruzz<3

*Bir sonraki bölüm smut*

Düşman mı kalacağız?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin