11. Bölüm 𓃰

894 71 31
                                    

Önceki Bölümden:
Muhabir: Ferit beyin sizi aldattığı düşünülüyor, peki siz bu durumla karşılaşsanız ne yapardınız?
Seyran: O ne biçim soru be ağzını topla!!
_________________________________________

Gülgün: Seyrancım sakin ol.
Seyran: Nasıl sakin olayım Gülgün anne, terbiyesizin dediğine bak!?
Muhabir: Doğru değil mi Ferit bey yalı çapkını olarak anınıyor, ne malum eskisi gibi olmadığı?
Seyran: Ne benimle ne de eşinim hakkında böyle konuşamazsın!

Söylenilen lafları/sözleri umursamadan restorana girdik. Oturduğumuz masa boğaza karşıydı. Üstümdeki gerginliği atmak adına deniz kokusunu uzun uzun içime çektim.
Tabi o sırada masada benim muhabirle yaşadığım gergin anlar konuşuluyordu.

Asuman: Seyran'ın gözlerinden alev çıktığını gördüm, Allah'tan Muhabirle kavga etmedi.
Gülgün: Sen en iyisini yaptın Seyrancım, hadlerini bilmeleri gerek.
İfakat: Bakalım bu sefer magazin nasıl saçmalayacak, sabaha çıkar haber.
Seyran: Gerçekten özür dilerim, adam Ferit'in hakkında öyle konuşunca tutamadım kendimi..
Gülgün: Hiç sorun değil güzel gelinim benim, Ferit'le birbirinizi hep böyle savunun.
Asuman: Seyran bakıyorumda Ferit'e kör kütük aşık olmuşsun.
Seyran: Evet.. Feritle birbirimize çok aşığız.

Sahi ne ara Ferit'le birbirimize bu kadar aşık olmuştuk? İlk evlendiğimde yüzüne bakmaya iğrendiğim adam şimdi hayatımın dönüm noktası, Dünya'm olmuştu.
Eski Seyran benim bu deli divane aşık halimi görse, ya da bir zamanlar iğrendiğim adamı eşşek gibi arzuladığımı görse kim bilir bana ne küfürler ederdi..

Güzel sohpetler eşliğinde yemek yerken telefonum çaldı, arayan Ferit'ti.
Onlar sohpetine devam ederken masadan kalkıp telefonumu açtım.
Ferit: Alo karıcımm.
Seyran: Efendimm?
Ferit: Nerdesiniz?
Seyran: Gülgün anne, İfakat hanım ve Asuman'la yemeğe çıktık, senin haberin yok mu?
Ferit: Haberim varda öyle merak ettim.
Seyran: Hmm merak mı ettin?
Ferit: Hemde çook karıcımm. Seyran bir şey sorucam.
Seyran: Sor bakalım.
Ferit: Bana göğüslerinin fotosunu atsana..
Seyran: Ee Ferit beni masadan çağırıyorlar gitmem gerekk.
Ferit: Ya Seyrann hadi küserim bak lütfenn.
Seyran: Off tamam.

Lavaboya girdim, etrafı koloçan edip kimsenin olmadığını anlayınca elbisemin fermuarını indirdim. Elbiseyi aşşağı çekip gögüslerime alan açtım.
Kamerayı açıp hızlıca 1-2 fotoğraf çektikten sonra elbisemi düzeltip Ferit'e fotoğrafları attım.
Normalde böyle bir şeyi hayatta yapmazdım ama aşk işte insanı değiştiri veriyor.
Feritten mesaj gelir.

Kocacım💪🏻💗
Eve gelmeni iple çekiyorum karıcımm

Keşke hemen gelebilsem:/

Kocacım💪🏻💗
Oraya gelip seni alıp gitsem annemlere ayıp olur dimi😓

E tabi ayıp olurr.
Neysee
Benim masaya dönmem gerekk
Babayy

Mesajı attıktan sonra lavaboda ihtiyacımı giderip masaya döndüm. Masaya gittiğimde kimse beni fark etmedi, koyu bir muhabbet dönüyordu anlaşılan.
İfakat: Seyrancım nerde kaldın yaa.
Seyran: Feritle konuştumda o yüzden kusura bakmayın.
Gülgün: Aa Ferit ne diyo, bir şey mi olmuş?
Seyran: Hiiç öyle napıyosun ne ediyosun demeye aradı.

Yemeği yiyip kalktık, arabaya binip yola çıktık. Arabada sohpet edip gülüyorduk, sonrasında araba sağ-sola savruldu ve gerisini hatırlamıyorum..

FERİT'EN:

Mustafan'nın arayıp haber vermesinin ardından hepimiz hastaneye geçtik.
Yengem ve Annem iyi ama Asuman ve Seyran'ın durumu bilinmiyordu.
Vicdan azabı çekiyordum, keşke Seyran'ın yemeğe gitmesine izin vermeseydim.
Doktor çıkar.
Ferit: Karım nasıll iyi dimi?
Doktor: Hangi hasta olduğunu bilmiyorum ama ikisinden biri hamile.

Baba oluyorum.. Karım hamile ve benim bir çocuğum olucak. Yüzümdeki üzgün ifade yavaşça gülümsemeye dönüyordu.
Ya Asuman hamileyse derseniz, onun yumurtalıklarında sorun var ve hamile kalması çok düşük bir ihtimaldi.

Babam ve dedemin elini öpüp tebriklerini aldım.
Abim bir köşede tek başına oturmuş sessizce ağlıyordu.
Hızla yanına oturdum, abim bana dönüp ağlamaklı sesiyle "Hayırlı olsun kardeşim" dedi.
Hiç bir şey demeden sarıldım.
Abim benimde üzüldüğümü anlamış olucak ki "Çok seviyorum seni canım kardeşim." dedi.
Abimle hasret giderip dertleştikten sonra lavaboya gittim.
Elimi yüzümü yıkadım..

Acab nasıl bir baba olucaktım, ona çocuğuma iyi örnek olabilecek miydim.
Ve daha binbir türlü soru aklımdan geçip duruyordu.
Ben yani Ferit Korhan namı değer Yalı Çapkını. Baba oluyorum.

Baba oluyorum..

.
.
.
Ferit çok iyi bir baba olucak..

Bu aralar Lee Sserafim ve Gi-dle dinleyip duruyorumm.

Sizleri seviyorum<33

VOTE ATMAYANIN ELİNE KIYMIK GİRSİN, AMİNN!!!

🤍

Şûrîde - Yalı ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin