Önceki Bölümden:
Çantamıda alıp arkama bakmadan çıktım, Abidin abi beni beni bekliyordu onun yanına giderken kolumda bir el hissettim.
_________________________________________Arkamı döndüğümde kolumu tutan kişi Tarık'tı. Bi hışımla kolumu çektim ve
gizlice telefonumdan ses kaydını açtımSeyran: Ya sen ne yapışık şey çıktın ya. İstemiyorum seninle çalışmak is-te-mi-yo-rum.
Tarık: Seyran naz yapma işte biliyorum istiyorsun. Hem bizden çok güzel bir çift olur.
Seyran: Ya hala çift diyosun. Sapık mısın oğlum sen?
Tarık: Bu iş olucak Seyran!
Seyran: Farkındaysan beni taciz ediyorsun.
Tarık: Canım taciz etmek istedi sana mı sorucam. Bugün boşsan bize gelsene, hem bir tek kocanla sevişecek değilsin di mi?
Seyran: Ne sevişmesi ne anlatıyorsun sen ya pis sapık.Daha fazla dayanamayıp çantamdaki biber gazını Tarığın yüzüne/gözlerine sıktım.
Onu orada bırakıp abidin abinin yanına gittim.Büyük bir yorgunlukla kendimi odaya attım.
Ferit yanıma oturup soru yağmuruna başlamıştı bile.Ferit: Ee Seyran anlat bakalım, teklifin detayları neler.
Eğer Tarığın beni taciz ettiğini söylesem Ferit deliye dönerdi.
Çok kararsız kaldım, anlatsam Tarığı öldürebilirdi. Anlatmasam bu iş büyürde Ferit'in kulağına giderse daha kötü olurdu.
En iyisi anlatmak.Seyran: Anlatıcam ama sinirlenmek yok.
Ferit: Aa Seyran sen benim ne zaman sinirlendiğimi gördün ben çok nayif bir insanım.
Seyran: Partner çekimiymiş, partnerimde Tarık İhsanlı.
Bizim çekimimiz gibi ama daha samimi hali.
Ben teklifi kabul etmedim ama Tarık bey tutturdu.
Böyle "nazlanma" gibi garip garip konuştu. Bende dayanamadım kalktım ama Tarık bey..
Ferit: Tarık sana bir şey mi yaptı?
Seyran: Evet.. Hem sözlü hemde fiziksel olarak taciz etti beni.
Ferit: Ağzını yüzünü dağıtıcam onun.*Seyran'ın Telefonu çalar.*
Seyran: Alo kimsiniz?
Tarık: Benim Tarık.
Seyran: Sapık mısın oğlum sen? Ne yüzle arıyorsun beni.
Tarık: AfRam Cafe'de bekliyorum 20 dk içerisinde gelmezsen sonuçlarına katlanırsın.
Seyran: Sen beni neyle tehtit ediyorsun? Şikayet edicem seni.Ferit: (Fısıldayarak) tamam geliyorum de.
Ferite anlam veremeyen bakışlar atiyordum, o ise beni dinle der gibi bakıyordu.Tarık: Geliyor musun gelmiyor musun?
Seyran: Neyse tamam geliyorum.Telefonumu kapatıp Ferit'e döndüm.
Ferit: Sen burada oturuyorsun, o Tarık denen manyakla ben konuşmaya gidiyorum.
Seyran: Ferit hayır tek gidemezsin, bak o adam tip değil. Korkunç biri bir şey yapar sana.
Ferit: İyi gel birlikte gidelim.Hazırlanıp çıktık..
.
.
Tarık: Eşinin gelmesine ne gerek vardı Seyran?
Ferit: Ne oldu korktun mu?
Seyran: Tarık bey beni buraya ne için çağırdınız?
Tarık: İş konuşmak için çağırdım.
Ferit: Daha yarım saat önce iş konuşmuştunuz.Ferit'in sinirlendiğini hissediyordum, sakinleştirmek amacıyla elini tutup okşamaya başladım.
Tarık: Seyrancım çekimler 2 gün sonra başlıyor, ben settekilerle konuştum hazır her şey.
Seyran: Tarık bey hayır dedim, istemiyorum dedim neden ısrarla anlamak istemiyor sunuz?
Tarık: Ya Seyran istiyorsun biliyorum-
Ferit: Karım istemediğini söyledi, hala gevşek gevşek uzatıyorsun.
Tarık: Sana ne lan!
Seyran: Bana bak benim eşimle böyle konuşamazsın!!
Tarık: Bana ne senin kocandan, benim derdim sensin.
Seyran: İyi mahkemede görüşürüz, çünkü bu tacizlerinizi yanına bırakmicam.
Tarık: Ne mahkemesi saçmalama-
Seyran: Biraz daha uzatmaya devam edersen polis çağırıcam.
Ferit: Helal karıma.
Tarık: Bu iş burda bitmedi Seyran.Tarığın laflarını dinlemeden Ferit'le masadan el ele ayrıldık.
Tarık gerçekten sinir bozucu bir insandı ve benim peşimi bırakmayacağını hissediyordum..*Akşam yemeğinde*
Ferit: Dede Seyran'la bir konudan bahsetmek istiyoruz.
Halis Ağa: Tabi dinliyorum.
Seyran: Dergi çekimlerinden sonra bana Tarık İhsanlı tarafından bir partnerlik teklifi geldi, bende detaylarını konuşmak adına görüşmeye gittim.
Ferit: Yakın yakın samimi pozlar istiyorlar. Seyran teklifi red edince o Tarık denilen herif karımın üstüne gitmiş, birde üstüne üstlük karımı taciz etmiş.
Seyran: Beni tehtit ediyor ve beni arayıp duruyor, napıcağımızı bilmiyoruz. Bu yüzden size danışmak istedik.
Halis Ağa: En iyisini yaptınız çocuklar.
O herifin her hareketini bana bildiriyorsunuz. Ben halledicem.
İfakat: Ağam bu husumetli olduğunuz Saffet Ağa'nın büyük oğlu Tarık değil mi?
Halis Ağa: Evet o.
İfakat: Ya aranızdaki husumet artarsa iş çatışmaya dönebilir.Çatışma mı, bu kadar büyük bir mesele mi?
.
.
.
Sellam kayısılarrr, nasılsınız iyisinizdir umarım.Sizce Halis Ağa İhsanlılar'a ne yapacak ?
Sizleri seviyorumm 🌹🐑
!! OKUYUPTA VOTE ATMADAN GİTMEK YASAK !!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şûrîde - Yalı Çapkını
RomansaŞûrîde: Duyguların yanıp kül olması, perişan halde olmak.