7. Bölüm 𓃰

1K 69 20
                                    

Önceki Bölümden:
Gülgün: İnsanlar Seyran ve Ferit'in ilişkisini merak ediyor, biraz yakın, sevecen fotoğraflar çekinseler hem magazinide susturmuş oluruz.
Halis Ağa: Benim için uygundur.
_________________________________________

İfakat: Ağam o zaman Suna'da gelsin. Böyle ortamlara alışması lazım.
Halis Ağa: Peki peki.

Feritle güle oynaya kahvaltımızı edip odaya çıktık. Hemen koşup ablamı aradım.
Seyran: Alo abla çok güzel bir haberim varr.
Suna: Ne oldu kız çatlatma söyle?
Seyran: Abla bugün Feritle dergi çekimimiz var ve ifakat hanım seninde gelmeni istedi.
Suna: Nee ciddi misinn ayy çok heycanlandım.
Seyran: Koş abla hazırlann.

Telefonu kapatıp kıyafet bölümüne koştum. İlk defa böyle bir yere gidiyodum ve nasıl giyinmem gerektiğini bilmiyorum. Bir kaç tane kombin yapıp Ferit'e sordum. Ferit kırmızı olanı seçti.
Banyoya koşup kıyafetlerimi giydim ve makyajımı yaptıktan sonra çıktık. Yolda ablamıda alıp Defne hanımın yerine gittik. Bizi Mine diye bir kız karşıladı. Kız sadece Feritle göz temesı kuruyor, bir tek onunla konuşuyordu. İçine düşücekti resmen, kıskançlıktan çatliyacaktım. Tabiki kocama sahip çıkıcaktım.
Mine bizi bekleme odasına götürdü..

Mine: Ferit bey açıkcası evleniceğinizi hiç düşünmezdim.
Seyran: Aa niye?
Mine: Ferit beyden hiç öyle bir sinyal almamıştım da.
Seyran: Pardon? Sen kimsin ki Ferit sana sinyal versin.
Ferit elimi tuttu.
Ferit: Aynen karım haklı.
Defne gelir..
Defne: Hoş geldinizz, Minecim sen gidebilirsin bizzat ben ilgilenicem.

Tanışıp kaynaştıktan sonra kıyafet denemeye geçtik. Çoğu elbise bana aşırı yakışıyordu ama Ferit neydeyse hepsine NO! diyordu.
Krem rengi elbiseyi giyip yanlarına gittim, güzeldi ama biraz fazla dekolteliydi bunu giyersem babamın ve akrabalarımın çenesini/dedikodusunu çekemezdim.
Suna: Ablacı çok güzel olmuşsun.
Ferit: No bu çok açık.
Defne: Yıl 2023 bu maço tavırlar hala kızları etkiliyor mu?
Seyran: Bencede çok açık ve beni yaşımdan büyük göterdi sanki.
Ferit: Karım haklı.
Defne: Evet bu elbisede padişahımızdan no ise diğerine geçelim..

Feritle dünya tatlısı pozlarda fotolar çekiniyorduk, içimdeki aşkın büyüdüğünü hissettim. Hani sevdiğin çocuk elini tutar ya işte o an ki heycan var içimde. Sevdikçe sevesim, öpesim geliyordu..
𓆟
Feritle oturup defne hanımın attığı fotoğraflarımıza bakmaya başladık.
1-2 tanesi hariç güzeldi Feritte beğendiğini söyleyince onayladık.
Dergi yarın sabah çıkıcaktı.
Erkenden salona inip ev halkına gösterdik fotoğraflarımızı.
Gülgün: Ayy maşallah çok güzel çıkmışsınız.
Orhan: Bencede çok güzel çıkmış.
Asuman: Seyrancım ailemize uzun zamandır senin gibi bir model gelmiyordu.
İfakat: Hayırlı olsun.

Biraz sohpet ettikten sonra yemeğe geçtik, Halis ağa fotoğraflara bakıp beğendiğini söyledi..
.
.
.
Sabah telefon sesi ile uyandım ablam arıyordu.
Seyran: Alo abla ne oldu sabah sabah?
Suna: Seyran babam geliyor, dergi fotoğraflarınız her yerde patlamış babam biraz sinirli duruyordu yolda şimdi.

Ablamla durum değerlenrirmesi yaptıktan sonra Ferit'i uyandırdım.
Ferit: Ne oluyor be sabah sabah.
Seyran: Ferit ablam aradı, babam geliyormuş. Dergi fotoğraflarını görmüş sinirliymiş biraz.
Ferit: Bişey olmaz hem kötü bir şey derse dedem onun azının payını verir.
Seyran: Yinede içimde bir korku var.
Ferit: Oy benim karım korkmuşmu, sabah neşemm.
Ferit yüzümü avuçları arasına alıp dudaklarıma sulu sulu öpücükler bıraktı.
Biraz hasret giderdikten sonra kıyafetlerimizi değistirip aşşağı indik.
Herkes yemek masasındaydı ve tabikide baş köşede babam, halis ağa duruyordu. Masadaki gerginlikten bahsetmiyorum bile.
Feritle birlikte oturduktan sonra babam konuşmaya başladı

Kazım: Biz eşşek başımıyız, dergi çekimi oluyor da niye benim haberim olmiyi?
Gülgün: Gerek duymadık Kazım bey.
Korhanlara kız verirken böyle şeylerin olucağını biliyorsunuzdur diye düşünmüştük.
İfakat: Buraya hesap sormaya mı geldiniz Kazım bey?

Babam bu sert tavırların karşısında dumur olmuşa benziyordu.
Halis Ağa: Sen kendini ne sanıyorsun Kazım. Benim karşımda nasıl böyle konuşabilirsin he bu ne cürret!
Kazım: Bana bak Halis Ağa, torunun aldı kızımı kaçırdı ses etmedim, ama ama artık yeter yav.
Halis Ağa: Torunum karısını almaya gelmiş sana ne Kazım, haddini bil!
Kazım: Torunun bir karısı olduğunu yeni mi anladı. Daha önce nerdeydi he?
Halis Ağa: Çabuk git burdan Kazım DEFOOLL!
Kazım: Ben burdan kızımı alıp dönücem.
Halis Ağa: Benim gelinimi hiç bir yere götüremezsin!
Kazım: İsterseniz kendisine sorun gelmek istiyor mu istemiyor mu?
Halis Ağa: Seyran kızım bizimle ailenle mi kalmak istiyorsun, yoksa bu babanla mı. Hiç kimse seni zorlayamaz kızım kararını söyle
Seyran: Ben...

.
.
.
Sizce Seyran kiminle gidicek??

Umarım bölümü beğenmişsinizdir,
Vote atmayanın başına kus sicsinn.

Sizleri seviyorumm
😻💅🏻🎀💗

Şûrîde - Yalı ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin