Önceki Bölümden:
Seslerden duyduğum kadarıyla Ferit üzerini değistiriyordu.
Sonra yatağa bir ağırlık çöktü, Ferit eli ile belimi kavrayıp beni kendine bastırdı.
_________________________________________*
Ferit'i işe uğurladıktan sonra banyoya girdim. Önce duşa girdim ardından 3 saatçik ufak bir cilt bakımı yaptım.
Üzerime rahat bir şeyler geçirdikten sonra banyodan çıktım.
Ablamı aramak için telefonumu açtım, tam o sırada telefonum çaldı. Arayan manyak Tarık'tı.
Kapattığım halde aramaya devam edince bıkkınlıkla açtım telefonu.
Tarık: Alo Seyrancım nasılsın.
Seyran: Ne istiyorsun ruh hastası??
Tarık: Seni istiyorum.
Seyran: Aptal aptal konuşma, bir daha da arama beni!
Tarık: Seyran son bir kez buluş benimle söz peşini bırakırım.
Seyran: Öff tamam.
Tarık: Attığım konuma saat 14'te gel.
Seyran: Peki.Bu adam taktı kafayı bana, hani koskoca Türkiyede başka kadın mı kalmadı. Saat 13 buçuktu hava aşırı derecede sıcak olduğu için kot şort üzerime açık yeşil askılı bir crop giyip çıktım.
Bir taksiye binip Attığı konuma geldim. Pek tekin bir yere benzemiyordu. Kapıyı çaldım, güzel giyimli/bakımlı, sarışın, Türk olmadığını düşündüğüm bir kadın kapıyı açtı.
"Buyrun Tarık bey sizi içerde bekliyor" dedi. Şivesinden Rus olduğu anlaşılıyordu.
İçeri girdim, dışarıdan göründüğünün aksine büyük bir evdi.
Tarık koltukta camış gibi yayılmış çay içiyordu. Bakışlarını vücüdumda hissettim, yine sapık gibi bakıyordu.
Ayağa kalktı.
Tarık: Otursana Seyran.
Seyran: Ne istiyorsun Tarık?
Tarık: Belli değil mi, seni ne kadar arzuladığım belli olmuyor mu?
Seyran: Aptal mısın sen, benim de senden iğrendiğim belli olmuyor mu?
Tarık: Naz yapma işte-
Seyran: Allahım ya abuk subup konuşma ben evliyim evli, kıt mısın amına koyim!?
Tarık: Küfür etmek bile yakışıyor sana bebeğim.
Seyran: Bebeğim ne be ağzını topla terbiyesiz! Sülük gibisin ya gidiyorum ben.
Tarık: Hiç bir yere gidemezsin Seyran!Dediklerini umursamadan çantamı alıp gitmek için ayaklandım, ama Tarık denen sapık kolumdan tutup beni kendine çekti. Çam ağacı kokan parfümünü soluyunca yüzümü buruşturdum.
Kolları arasında çırpınıyordum lakin o beni çok sıkı tutuyordu.
"Bırak beni pis sapık" ne desem ne yapsam nafileydi, benden güçlü sonuçta.
Tarık: Boşuna çırpınma Seyran bugün benim olucaksın!
Tüm gücümle onu ittirdim
Fırsattan istifade telefonumda ilk gelen kisiye basıp "Tarık beni kaçırdı ne olur yardım edin" yazıp attım. Mesajı attığım kişi Latif'ti.
Tarık telefonumu duvara fırlattı.
Tarık: Senin hiç bir şeyden haberin yok di mi..
Seyran: Ne saçmalıyorsun sen?
Tarık: Kocan elimde Seyrancım.
Seyran: Yalan söyleme sabah sap salim işe gönderdim onu.Tarık cebinden telefonunu çıkarıp bana gösterdi.
Gösterdiği fotoğrafta Ferit, depo gibi bir yerde eli kolu bağlı yatıyordu. Refleks olarak elimle ağzımı kapattım.
Bu herif gerçekten deliydi ve benim peşimi bırakmayacağı belliydi.Seyran: Ne istiyorsun benden?!
Tarık: Seviş benimle.
Seyran: Ne saçmalıyorsun ya??
Tarık: Bana karılık ediceksin, benim olucaksın bundan sonra yoksa-
Seyran: YOKSA NE???!
Tarık: Kocanı öldürmem bir mesajıma bakar.
Seyran: Yapamazsın...
Tarık: Öyle bir yaparım ki, hatta yapıyorum bile.
Seyran: Tamam tamam, ne istersen yapıcam ama yeterki Ferit'i bırak.
Tarık: İyi aferin, beni takip et.Hızlı adımlarla bir odaya girdi, bende peşinden gittim. Odaya girdiğim gibi kapıyı kitledi.
Üzerime yürüdü.
Tarık: Tişörtünü çıkar ve yatağa geç!
Seyran: Pardon?! Sapık mısın aminakoyim
Tarık: istersem şu an, o çok sevdiğin kocanı öldürebilirim.
Usulca tişortümü çıkarıp yatağa uzandım, gözlerimden yaşlar akıyordu.
Ben ağlanaya devam ederken Tarık üzerime çıkıp o iğrenç dudakları ile boynumu öpmeye başladı.
Bir eli ile göğsümü sıkınca acıyla inledim..
Ağlamaktan bir hal olmuştum, Tarığın eli şortüma gitti, çıkarıp bir kenara attı.
Üzerlerindekini çıkardı ve bana yaslandı. O iğrenç vücudunu hissediyordum, midem bulanıyordu.
Dudaklarını dudağıma kapatınca daha fazla dayanamayıp ittim onu
.
.
.
Kısa oldu ama zamanım yoktu kusura bakmayın.Bu bölüm için bana küfür ediceksiniz biliyorum..
Ah bee Seyran keşke bu kadar fedakar olmasaydın..
Sizleri seviyorumm.
OKUYUPTA VOTE ATMAYANIN BACAĞINA TUĞLA DÜŞSÜN, AMİNN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şûrîde - Yalı Çapkını
RomanceŞûrîde: Duyguların yanıp kül olması, perişan halde olmak.