3. Bölüm 𓆟

1.1K 74 22
                                    

Çok pişmanım ferit.
O gün o haberin yeni mi eski mi olduğunu dedene söyledim diye çok pişmanım. Eğer ben söylemeseydim deden sana vurmicaktı, sen Amerika'ya gitmicektin.
Hava alanında seninle öpüşürken bi an her şey düzeldi sanmıştım ama sen çantanı alıp gittin.
Sende haklısın sen benim gibi dayak yemeğe alışık değilsin. Bi tokatta terk edip gittin herkesi.
Biliyorum yaşadığın durum çok zor, karım dediğin güvendiğin kadının senin yalanını ortaya çıkarması sana zor geliyordur.
Feritim ben senin varlığınla tekrar hayat bulmuştum ama sen yoksun.

Ben senin ceketini koklayıp öperken babam girdi odaya, o da biliyor sana deli gibi aşık olduğumu. Bağırdı çağırdı azcık dövdü beni. Ama iyiki dövmüş dedim çünkü babam beni dövüp gittikten sonra yine sen geldin yanıma. Sarıldın öptün beni. Yatağa uzanıp sarılarak uyuduk. Seni tenini kokunu hissettim aynı eski günler gibi. İlacim gibisin Ferit, ruhumun ağrı kesicisisin sen.

Bazen babama yalvarıyorum beni dövmesi için, yine seni göriyim, sana sarıliyim diye. Sağolsun babam beni kırmıyor her fırsatta dövüyor beni.
Çok acıyor ama sen bana sarılınca tüm acı yok oluyor.

Metresin pelin londra'ya döndü temelli oraya taşındı, belki merak etmişsindir diye söyliyim dedim.

Geri dön Ferit nolur dön. İstediğin kadar aldat beni karışmicam yeter ki geri dön.
Hani çocuk istiyordun ya söz onuda yapıcam.

Yastığımın altında senin fotoğrafını saklıyorum. Öpüyorum dertleşiyorum.
Kızıcaksın ama söylemessem olmaz.
O kızdığın hatta nefret ettiğun deve yusuf benim için para biriktiriyor. Senin yanına New York'a geliyim diye.
Yusuf bile anladı sana deliler gibi aşık olduğumu sen hala fark edemedin..

Pasaportum hazır sadece para eksik. Ama yakın zamanda söz yanına gelicem.
Belki beni kabul etmezsin hatta kovarsın, tepkini bilmiyorum ama nolursa olsun yanına gelicem.
Gerekirse sokakta yatarım ama yinede gelicem.

                                           -Seyran Korhan

Bakalım SeyFer kavuşucak mı 👀

Umarım beğenirsinizzz..

Seyran feritin yokluğunda neler neler çekmiş😭

Vote atmayanın serçe parmağı kırılsın😼😼

Şûrîde - Yalı ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin