2. Bölüm 𓆟

1.3K 75 31
                                    

Canım kocacım, geri dön nolur. Senin istediğin gibi sana hep "kocacım" diyeceğim.
Seninle sevişmeyi bile özledim Ferit.
Deden hastalandı yokluğunda hep seni soruyor Gülgün anne söyledi. Bi konuda içim rahat. En azından Orhan baba yanında.

Sen gittin diye babam beni başkasına satmaya çalıştı ferit.
Babamın beni veridiği o adam piskopat çıktı. Sapık biri.
O gün babamla arsa satışını konuşmak için bize gelmişti. Ben onlara çay ikram ederken pis pis baktı bana. Sonra beni duvara sıkıştırdı, öpmeye çalıştı.
Bi şekilde kurtuldum o gün.
Ama beni babamdan istediler babam ise para karşılığında verdi beni.
O adam bana tecavüz etmeye çalıştı.
Beni yatağa kelepçeledi, zorla her yerimi öptü. Ben evliyim diyince beni saçımdan sürükleyip babamin evine fırlattı.
Allah'a şükür ettim, bana senden başkası sahip olamaz  ben sadece seninim Ferit.

Biliyorum, görüyorum bu mektuplar sana ulaşıyor ama neden bana cevap vermiyorsun Ferit, neden beni görmezden geliyorsun?!

Yanına gelmek istiyorum ama korkuyorum, ne bilet alıcak param var ne de sana bakıcak yüzüm var..
Sen yanımda olmadıkça İçimde bir fırtına var.
Eski bizi özledim, her zaman karısını koruyan, sahip çıkan o Ferit Korhan'ı
Özledim.
Kim bilir şu an napıyorsun. Ben bu mektupları yazarken çok ağlıyorum, sen okurken ağlıyor musun.
Tenini özledim sarılışını özledim. Seni tüm benliğimle özledim.
Beni daha fazla görmezden gelme Ferit yapma bunu bana, yapma bunu bizim ilişkimize.
Beni sensiz bırakma, beni kokundan, gülüşünden mahrum etme..

                                           -Seyran Korhan

Sellam  bebislerim yine hüzünlü bir bölüm oldu🥲

Vote atmayanin rüyasına giriyim😼

🤍

Şûrîde - Yalı ÇapkınıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin