𝑱𝒐𝒆𝒍
Tänään on kunnon virkistymispäivä poikien kanssa tähän pakettiin kuului myös meidän Leo. Aleksi on viettänyt paljon aikaa Leon ja mun kanssa, mutta tänään lähdemme bändin muitten jäsenten kanssa vesipuistoon ja yövymme myös. "Onks meillä nyt kaikki tätä reissuu varten?" Kysyn Aleksilta. "Joo on, mä otin Leolle leluja, vaatteita, vaippoja ja maidot on mukana." Aleksi kertoo ja naurahtaa. "No sul on maidot tallessa ja ne ei mee pilalle." Nauran ja laitan Leolle ulkovaatteita. Aleksi purskahtaa nauruun ja pian tuon pukeminen koituu haastavaksi. Katson tuon touhuja hetken kunnes tarjoudun auttamaan. Saamme yhteisvoimin tuolle kengät sekä takin. "Sä oot rakas ihan hassu." totean tuolle ja painan pusun tuolle. Aleksi vastaa siihen. "Mä tiiän mut älä pliis naurata enää." Aleksi sanoo huvittuneena ja nappaa Leon turvakaukalon. Menemme autolle. "En lupaa rakas mitään etten naurattas sua, koska sä nyt naurat oikeesti kaikelle." Totean miehelleni. "No en mä voi sille mitää että oot liian hauska ja sun jutut on vaa niin sairaan hauskoja." Aleksi vastaa ja laittaa Leon autoon turvavöihin. Menen kuskin paikalle ja mieheni apukuskin. Laitoinme vyöt ja lähdin sitten ajamaan. Aleksi laittoi radion päälle ja alkoi vibailla musiikin tahtiin. Hymyilen ja ajan rajoituksien mukaan. "Mä sain idean!" Aleksi toteaa ääneen. "Kerro vaan." vastaan."No siis nyt kun me ollaan tuol vesipuistossa ja yövytään hotellissa tai jossain nii miten me sit nukutaan?" Aleksi kysyy ja katsoo mua. Mä vilkaisin Aleksia ja mietin. "Kyl me jotenkin mahdutaan nukkumaan ihan varmasti." hymyilen ja ajan parkkiin autoni. Sammutan auton, otan avaimet pois ja nousen autosta. Aleksi nousee myös ja ottaa sitten Leon pois turvavöistä ja lähdemme sisälle jossa muut odottivat. "Moiii ihanaa et saatiin järkättyy tämmönen et kaikki pääs mukaan." Tommi sanoo ja hymyilee. "No niinpä tää oli paras idea ikinä." Niko hymyilee. "Onks Ollii ja Jonskuu näkyny?" Aleksi kysyy ja katsoo muita. "Joo on, ne lähti käynään vessassa ne tulee ihan just." Niko vastaa. Me nyökättiin Aleksin kanssa. Pian tuo kaksikko saapui paikalle ja halaa meitä. "Mukavaa että pääsitte." Olli hymyilee ja katsoo sitten Leoa.
"Pikkunenkin on päässy mukaan uimaan." Hän sanoo ja kyyristyy turvakaukalon eteen.
Leo hymyilee Ollille ja heiluttelee käsiään sekä jalkojaan. "Oiii kato nyt ku se hymyilee sulle." Joonas hymyilee ja pörröttää Ollin hiuksia. Lähdimme sitten kassan kautta pukukoppiin. Vaihdoimme uimahousut, sovimme Aleksin kanssa että hän on Leon kanssa ja huolehtii siitä ettei pieni huku. "Tästä tulee kivaa vai mitä?" Kysyn pojilta. "Todellakin tulee." Joonas hymyilee ja katoaa jo altaiden luokse.Olli, Niko ja Tommi katosivat myös joten päätimme mennä perässä. Leo innostui todella paljon kun näki veden. Aleksi naurahti ja suuntasi altaalle tuon pienen kanssa. Mä menin poikien kanssa laskemaan vesi liukumäkeä, se oli hauska ja meitä nauratti todella paljon. Tunsin hetken olevani lapsi joka on hyvä asia sillä lapsi arki on vienyt kaiken energian. "Toi oli tosi tosi hauskaa!" Niko nauraa. Kohta varmaan päästään uutisiin minkä otsikko on "Blind Channelin jäsenet viettivät hauskan päivän vesipuistossa" naurahdan ajatukselle ja menen sitten kylmäaltaalle viilentymään. Olli tuli seuraani.
"Miten teillä menee Aleksin kanssa?" hän kysyy. "Tosi hyvin meil menee vaikka toki Leo vielä herättelee öisin ja Aleksi raukka joutuu heräämään joka yö syöttämään poikaa, mä toki voisin juottaa pullosta pientä mut Aleksi oli sitä mieltä että Leo pitäs vierättää rinnalta vasta joskus 6kk ikäsenä mut en tiiä miten se oikeesti menee." Kertoilen tuolle basistille. Olli nyökkäilee. "Mä ymmärrän pontin mut mitä jos Aleksi on esim töissä ja Leolle tulee nälkä? onks se sit vaa nii et se pumppaa maitoo sille?" Tuo kysyy. "Joo kyl se tekee nii ja sithän me ollaan pärjätty Minin kanssa tosi hyvin." hymyilen ja katson Ollia. "Mitä tuijotat?" tuo nauraa. "En mitään, sä jotenki hehkut onnesta" totean jolloin Olli menee punaiseksi.Tässä välissä skippaan aikaa
𝑨𝒍𝒆𝒌𝒔𝒊
Muut pojat riehuivat ihan kuin pikkulapset, he laskivat mäkeä, uivat ja leikkivät veden kanssa. Mä taas olin rauhallisesti Minin kanssa ja seurasin noiden puuhia, ainakin he nukkuvat yönsä rauhassa. Hetken päästä nuo tulivat luokseni ja istuvat alas. "Teillä oli kunnon lapsi mood päällä" naurahdan ja katson poikia. "Kyllä ja meillä oli tooooosi hauskaa." Tommi toteaa. "Hyvä jos oli, mut Leo alkaa olla aika väsyny nii pitäs kohta päästä lepäämään" totean ja hymyilen. "Voi kummisedän pientä söpöläistä, alkaako sulla olla väsy kohta?" Tommi lepertelee Leolle. Leo hymyilee hänelle ja ottaa tuota sormesta kiinni. "Aaww onpa söpöö!" Tuo rumpali hymyilee ja pussaa Leoa otsalle. "Sä oot Nikon kanssa Leon lemppari kummit" sanon Tommille. "Ihana kuulla, Leo on meiän lemppari kummipoika" tuo vastaa ja pian lähdimme kaikki pukukoppeihin suihkun kautta pukemaan päällemme. Lähdimme sitten kohti hotellia mistä ostimme kaikille yhteisen huoneen. Se oli enemmän semmonen Junior huone jossa oli kerrossängyt ja iso parisänky joten me mahduimme kaikki samaan huoneeseen. A/N: minä joka oon ollu töissä siivoojana hotellissa nii siks tiesin tämmösen. Kävimme hakemassa vähän syötävää hotelliin ja saavuimme perille. "Okei nyt sit saadaan päätää missä nukutaan." Aleksi toteaa innoissaan ja tutkii huonetta.
"Mä meen kerrossänkyyn Tommin kaa." Niko ilmoittaa."Se sopii entä Joonas ja Olli?" Joel kysyy ja katsoo noita. "Kerrossängyt meille kans." Joonas hymyilee. "Me otetaan sit toi parisänky" vastaan ja kipitän sinne. Joel tulee Leo sylissä viereeni ja painaa pusun hiuksiini.
"Mä rakastan sua tosi paljon" Joel sanoo ja katsoo mua. "Mäkin sua ihan hirveesti" hymyilen ja pussaan Joelia poskelle. Vaihdamme pari suudelmaa ja sitten pojat järjesti sohvalle paikat jossa he alkoivat katsoa telkkaria. Leo syö maitoa samalla rinnallani kun makoilin sängyllä tuon pienen kanssa. "Onneks tääl on Minille oma sänky missä se voi nukkuu nii ei kieritä sen päälle yöllä." Joel toteaa. "Niinpä, onneks on" Saan käden eteeni ennenkun aivastan monta kertaa. "Ootko sä tulossa kipeeks?" Olli tiedustelee. "En mä tiiä kai mä oon" vastaan ja vedän peiton itseni ja Minin päälle. Mulla oli hieman kylmä ja pelkäsin että olen tulossa kunnolla kipeäksi. Joel toi kuumemittarin ja teetä mitä löysi kaapista. Leo alkaa itkeä heti kun nousen istumaan. "Voi Mini rakas anteeks et jäi syöminen kesken mut isin pitää juua tätä teetä voit sitten jatkaa syömistä." Totean Minille.
Leo itkee edelleen ja joudun laskemaan teekupin alas ja ottamaan pienen rinnalleni. Silittelen tuon pienen poskea ja hymyilen. Niiskutan sillä nenäni vuotaa ja huokaan.Laitan Leon sänkyyn ja menen niistämään nenäni. "Kulta saiks sä juotuu sitä teetä yhtään?" Joel kysyy. "No en koska Mini oli mun rinnalla syömässä ja jos vähänki koitin liiknuu nii se suuttu ja alko itkee." Kerron miehelleni. "Onks se viel lämmintä?" tuo kysyy. Kohautan olkapäitäni ja huokaan syvään. Välillä lapsi arki on haastavaa kun vaativa vauva ja välillä on mentävä hänen ehdoilla. Kokeilen teekuppia joka on vielä lämmintä. "Jes tää on lämmintä vielä" hihkaisen ja juon teetä. Oloni on hieman kipeä mutta eiköhän sekin pian taas tyssää kun seinään ja parane yön jälkeen. Vaihdan teen jälkeen yövaatteet, pesen hampsat ja kapuan sänkyyn peiton alle. Joonas, Olli, Niko ja Tommi ovat jo menneet omiin sänkyihin, Joel taas tekee iltatoimet ja kapuaa sitten viereeni.
Kapuan Joelin kainaloon ja vaihdamme suudelmia ja tää ei mennyt pidemmälle. "Hyvää yötä maailman ihanin, komein, söpöin ja täydellisin kulta." Joel sanoo ja vetää mut lusikkaan kanssani. "Hyvää yötä maailman hotein rakas." vastaan ja hymyilen. Joel käy nukkumaan mutta mä taas jäin hereille vielä hetkeksi. Pian olin täydessä unessa. Yöllä kuitenkin heräsin jossain vaiheessa Leon itkuun ja nostin hänet viereeni nukkumaan johon hän nukahti tyytyväisenä. Nukahdin itsekkin välittömästi ja nukuimme aamuun saakka. Yllättävää toki mutta pitkät yöunet tekivät hyvää.
~~~~~~~~~
Sain tän viimein valmiiksi, oon oikeesti tapellu tän kans liian kauan ja aika ei oo koskaan riittäny.Oon kuluttanu koko viikon Aleksin vanhojen striimien parissa ja vielä on pari kattomatta.
Mitä mieltä ootte siitä et XOXO biisi tulee keskiviikkona ja albumi perjantaina? Ite oon super innoissani ja ootan ihan sikana et pääsen kuuntelee ne <3
𝐒𝐚𝐧𝐨𝐣𝐚 𝟏𝟐𝟓𝟕
YOU ARE READING
𝑶𝒍𝒆𝒏𝒌𝒐 𝒗𝒂𝒍𝒎𝒊𝒔 𝒕𝒂̈𝒉𝒂̈𝒏 // 𝑲𝒂𝒖𝒔𝒊 𝟐
Fanfiction1 kaudessa Aleksi ja Joel sai vauvan. Heidän elämään on mahtunut paljon surua, iloa ja naurua. Ekassa kaudessa käsiteltiin myös vähän vauva arkea mutta tässä kaudessa sitä tulee enemmän. Tässä kaudessa Aleksi ja Joel viettävät vuosipäivää lapissa l...