🩵3. "Tää on meidän ilta"🩵

84 9 2
                                    

Smuuttia luvassa😉

𝑨𝒍𝒆𝒌𝒔𝒊
Mun äiti otti Minin hoitoon sillä tänään on mun ja Joelin virallinen hääpäivä. Eilen juhlimme sitä illallisella, mutta tänään pidemmän kaavan kautta. Lähdimme kylpylään yöksi. Meillä oli Joelin kanssa lahjakortti jonka saimme meidän  ensimmäisen kihlajaispäivän lahjaksi. "Rakas ootko sä valmis jo vai tarviitko apua?" Joel huhuilee makkarin ovelta. "Eikun mä oon valmis, mites nää vaatteet onko nää ihan kauheet?" Kysyn mieheltäni. Mulla oli päällä revityt farkut, AC/DC paita ja valkoiset sukat. "No on just täydelliset ne kelpaa hyvin." Joel toteaa ja tulee eteeni. Hän vetää mut intohimoiseen suudelmaan ja vaihdamme useamman suudelman kunnes olimme päällekkäin sängyllä. Joel eteni kaulalleni ja jätti merkkejä että olen tuon oma vaikka kyllähän kaikki tietää että olemme tuon komistuksen kanssa yhdessä. "Aah Joel me ei keretä nyt puuhailla." Henkäisen tuon alta.
"Ei nii mut meillä on koko ilta aikaa." Se virnisti ja näykkää korvanlehteäni. Puren huultani ja katson sitten Joelia. Hän katsoo mua ja mä häntä. "Noni lähetääs nyt ku se taxi venaa meitä." Joel ilmoittaa ja pinkaisee ylös salamana. En ole koskaan nähnyt häntä noin nopeana jos ei lasketa sitä kertaa kun oltiin ulkomailla keikkailemassa ja päästiin kauppaan ostamaan juomia ja syötävää. Naurahdan ja menen mieheni perässä pukemaan kengät ja takin päälle. Suuntaamme taxiin.

"Kauas nuori pari on ollut yhdessä?" Taxikuski kyselee. "Noin kohta vuoden siinä välissä kerettiin kihloihin ja naimisiin sit meiän pieni ihme ilmoitti tulostaan ja nyt me ollaan menossa juhlimaan meidän hääpäivää joka on ensimmäinen." Joel puhelee taxikuskille ja mä taas kattelin ulos ikkunasta ja mietin elämää enemmän ehkä kuitenkin tulevaisuutta mutta silti. "Aleksi rakas maa kutsuu." Joel heiluttaa kättä naamani edessä. "No mitä rakas?" Käännyn katsomaan Joelia.
"Sitä vaan että aioks sä jäädä vai tulla messiin, me ollaa jo perillä." Joel katsoo mua.
"Miten me näin nopeesti vastahan matka alko." Ihmettelen ja mietin onko tämä unta sittenkin. "Kiitos ja heippa." Joel huikkaa kuskille ja kävelemme kylpylän aulaan. "Hei miten voin auttaa?" Nainen tiskillä kysyy. "Meille oli varattu joku sviitti tuolta tällä lahjakortilla." Joel ojentaa kortin naiselle. "Joo tämmönen kun Niko Moilanen ja Tommi Lalli on varannut teille sviitin johon siis sisältyy kylpyläosasto ja huoneruokailu sekä aamupala ovelle tuotuna." Nainen selittää ja ojentaa meille kortit millä päästään sisälle huoneeseen. Lähdemme Joelin kanssa hisseille ja menemme 6 kerrokseen jossa meidän sviitti oli. "Aarrgghh mua jännittää ihan sikana millanen huone se on." Kerron miehelleni. "Niin muakin." Joel vastaa ja hissin oven avautuu ja menemme hissiin meidän tavaroiden kanssa.

Odotamme hetken kunnes hissi pysähtyy ja ovet avautuvat. "Oho nyt on upeet käytävät." Totean ja katselen ympärilleni. "Niin on." Joel vastaa ja löytää huoneen oven. Avaan sen kortilla ja kurkkaamme sisälle. "Ei vittu miten siisti!" Joel huudahtaa. "No jep." Hymyilen ja menemme peremmälle. Suljen oven perässäni ja katsomme huoneen läpi. "Oikeesti miten ihana!" Hymyilen ja katson isoa sänkyä. Kyllä tuossa kelpaa nukkua oman miehen kainalossa. "Okei nyt kun tää on katottu läpi niin oon tosi tyytyväinen." Mieheni kertoo, riisuu takin ja kengät ja hyppää sitten sänkyyn.
Teen samoin ja huokaan onnellisesti. Katsomme Joelin kanssa toisiamme, Joel alkaa suudella mua ja mä vastasin suudelmaan. Jaoimme suudelmia hetken kunnes päätimme että katsomme leffaa ja menemme sitten lillumaan poreammeeseen joka meillä oli sviitissä. "Rakastan sua tosi paljon." Kerron miehelleni. "Niin mäkin sua." Joel vastaa ja ottaa mut kainaloonsa. "Mä oon miettiny sitä vauva asiaa." Aloitan. "Rakas ei meiän oo pakko yrittää vauvaa jos sä et oo valmks siihen tai jos et haluu." Joel sanoo. "M Mut..." meinaan sanoa. "Shhh ei mitään muttia, mä en pakota sua." Joel silittää poskeani. Siirrän Joelin käden pois ja nousen istumaan. "Rakas mikä tuli?" Tuo kysyy. "Ihan kun et tietäs." Henkäisen ja poistun huoneesta murtuneena.
Tuntuu pahalle pilata päivä näin.

𝑱𝒐𝒆𝒍
Huokaan ja nousen istumaan. Lähdin mieheni perään sillä tiesin että Aleksi sortuu hetkenä minä hyvänsä. Etsin mieheni kunnes löydän hänet baaritiskiltä. Katson tuota kunnes päätän mennä Aleksin luo. "Rakas ei, tähän sä et ryhdy." Totean tuolle. "Mee pois mä haluan olla nyt yksin." Aleksi toteaa. "Hei en mene, mä en anna mun miehen surra yksin." Istun tuon viereen ja Aleksi purskahtaa itkuun. Otan Allun haliini ja silitän tuota. "Shh shh itke vasn se helpottaa jutellaan sitten." Silitän miehen hiuksia ja annan tuon itkeä. "Voi kulta pieni." Pusuttelen Aleksin päätä. "A Anteeks ei mun pitäny pilaa meiän päivää tällee..." tuo nyyhkyttää. "Rakas shhhh et pilannu mitään, tää on meidän ilta." Totean miehelleni. Käännän Allun katseen itseeni ja suutelen tuota kiihkeästi ja rakastavasti. "Mennään jatkaa meiän huoneeseen." Aleksi kapuaa syliini. Jatkamme suutelua hisseille asti kunnes piti painaa nappulaa. "Mä rakastan sua Joel tosi paljon sä oot koko mun elämä." Aleksi selittää, tottakai tiesin että hän oli hieman hurmoksessa mutta samalla myös tiesin että olen Allun koko elämä ja se mun. "Voi muru niin mäkin sua ja säki oot mun koko elämä." Vastaan Allulle ja menen hissiin tuo sylissä. Odotan Aleksi sylissäni, että hissi pysähtyy.
"Jollu mua panettaa ihan vitusti." Aleksi kuiskaa korvaani.

"Ihan kohta saat lievitystä tuohon." Virnuilen ja pääsemme huoneen ovelle. Avaan sen kortilla ja kannan Aleksin sängylle, menen istumaan tuon syliin hajareisin ja tunnen pikku Allun olevan hereillä. Hymyilen ja vedän Aleksin kiihkeään suudelmaan. Liikutimme huuliamme samaan tahtiin, ja työnsin kielen mukaan. Painan Aleksin alahuulta jotta saan kieleni tutkimusmatkalle Aleksin suuhun. Hieron omaa stondistani tuohon. "Mmhh." Aleksi huokaisee. Heitän vaatteemme pois ja Aleksi tarttuu kaluuni. Tuo vetelee vetoja miehuuttani pitkin ja suutelemme samalla. "Mmhhhgg Alluh!" Huokailen nautinnosta. Kaadan Aleksin selälleen ja työnnyn mieheni sisään kerta heitolla. Tuo huokaisee kovaa ja alan liikkua samantien tasaiseen tahtiin. "Aahhhgg Joeelllhhh!!!" Tuo huokaili allani. Nopeutin tahtia ja aloin runkkaamaan Aleksia samalla. "Mmhhh mäh tuunh ihanh justh!!" Ilmoitan. "Niinhh mäkinhh!" Aleksi huokaisee, tulee kädelleni ja mä tuon sisään. Vetäydyn ulos Aleksista, suutelen tuota ja kiepsahdan tuon viereen. Aleksi vastasi suudelmaan ja painaa päänsä rintakehälleni. "Mmh voidaanko kohta mennä lillumaan tuonne poreammeeseen?" Aleksi kysyy hieman sekavana. Nuolen käden puhtaaksi ja pörrötän sitten Allun hiuksia. "Äläää sotke niitä." Aleksi hengittelee. "Voi rakas ne on jo sekasin." Naurahdan ja silittelen tuota pörröpäätä. "Sä oot super hyvä sängyssä ja kaikessa muussaki." Aleksi toteaa humaltuneena. "Niin säkin beib, oot parhain." Hymyilen ja nousen ylös. "Sitkun oot toipunu äskeisestä niin tuu tonne vessaan." Sanon tuolle ja menen täyttämään poreammeen.

Laitan pari kylpytuoksua veden sekaan, ripottelen ruusunlehtiä ja laitan poreet päälle.
Tunnen kädet kiertyvän ympärilleni, se oli aviomieheni joka kosketus sai mulle kylmät väret. "Jolluska joko me päästään lilluu veteen?" Allu kyselee. "Päästään." Hymyilen ja menen poreisiin, Aleksi tulee perässäni ja meinaa kaatua. Nappaan tuosta kiinni ja autan Aleksin istumaan. "Mä oon vähän humalassa mut ei se haittaa." Aleksi selittää, naurahdan ja silitän Aleksia. "Ei haittaa ei, huomenna saattaa olla vaa pää vähä pipi." Pussaan tuota poskelle. "Ei se mitään, otat mulle red bullin ja pizzaa." Aleksi kertoilee ja nojailee käteensä. Nyökyttelen ymmärtäväisenä. Makoilimme poreissa, kuuntelimme musiikkia ja joimme viiniä. "Saisinko mä sanoa jotain?" Aleksi aloittaa. "Sano vaan mä kuuntelen." Hymyilen ja katson tuota. "Mä haluan toisen lapsen, mä oon valmis siihen." Tuon puhe sammaltaa ja mulla myös. "Mitä jos tosta äskeisestä sessiosta tuleeki pikku Hokka?" Pikkumies kysyy. "Annetaan sen tulla." Katson miestäni ja mietin. "Oikeesti?" Se katsoo mua kysyvänä. Nyökkään ja se tuli halaamaan mua. Halaan Aleksia ja vaihdamme suudelman. Tämä hetki oli ihanin heti meidän hääyön jälkeen, silloin meillä oli toki Mini jo mukana tai siis se kulki Aleksin masussa mutta kuitenkin. "Kiitos rakas." Aleksi kiittelee ja hymyilee.
~~~~~~~~~
Mä lupasin teille rakkaille että julkaisen Joleksia ja yllätys mä sain tän valmiiksi ja vihdoin julkaisu kuntoon, pahoittelen jos kirjoitusvirheitä näkyy en jaksanu tarkistaa enää 3 kerran joten saatte nyt tyytyä tähän.

Kiitos että ootte lukenu tätäkin yhtä innokkaasti kun Joleksi kausi 1, se merkkaa mulle todella paljon <3

𝐒𝐚𝐧𝐨𝐣𝐚 𝟏𝟐𝟓𝟏

𝑶𝒍𝒆𝒏𝒌𝒐 𝒗𝒂𝒍𝒎𝒊𝒔 𝒕𝒂̈𝒉𝒂̈𝒏 // 𝑲𝒂𝒖𝒔𝒊 𝟐Donde viven las historias. Descúbrelo ahora