🩵11. Ensimmäiset sanat🩵

93 10 6
                                    

Skippaan aikaa siihen missä Leo on pian 1-vuotias niin saadaan nyt Leokin mukaan tähän ihan kunnolla.

Smuuttia tulossa

𝑨𝒍𝒆𝒌𝒔𝒊
Nukuin vielä sikeästi, kunnes meidän ihana pikkuinen poikamme Leo kapusi sängylle ja istui vatsani päälle, tuo kävi makaamaan päälleni ja kiersin käteni pienen ympärille. Availen silmiäni ja hymyilen näylle. "Huomenta isin pikkunen, nukuitko sä hyvin?" Katson Leoa ja hän nyökkää. Joel tulee aamupalan kanssa makkariin. "No täälläkö se meiän pieni oli?" Tuo kysyy.

Leo alkaa hymyillä ja nyökkää, nousen istumaan. "Ottaako Leo puuroa vai jogurttia?" tuo kysyy, jolloin Leo osoittaa jogurttia. Alan syöttää Leoa, hän syö kiltisti ja pitää unipupua kainalossaan. Tuo on söpöin pieni koskaan. Leo höpöttää samalla jotain omiaan ja syö jogurtin loppuun, sitten mä aloin syödä aamupalaani. Itse söin Joelin tekemiä sämpylöitä jonka välissä oli kurkkua ja juustoa.
"Onks se sämpylä hyvää?" Mieheni kysyy kiinnostuneena. "Joo on tää hyvää tosi tosi hyvää, hei muuten rakas mä mietin et pitäsköhän huomenna lähtee studiolle?" kyselen tuolta.

"No joo miks ei, otetaan Leo mukaan niin se pääsee näkemään Nikoa ja Tommia sekä Joonasta ja Ollia" tuo pohtii ääneen ja katsoo Leoa joka on mönkinyt isänsä peiton alle makoilemaan. "Iskikö sulle väsy?" Joel kysyy Leolta. Leo nyökyttelee hymyillen, hän on niin suloinen tapaus, Mini ei osaa vielä puhua, mutta eiköhän niitä sanoja ala tulla pian kun vähän opetellaan.

Leikimme Leon kanssa lattialla leluilla. Leo kikattelee ja leikkii. Hymyilen ja katson tuota pientä. "Mitäs te teette?" Joel kysyy ja istuu seuraamme, katson Joelia ja katson myös Leoa. "Me leikitään ja sit Leo menee päiväunille." Selitän tuolle. Mieheni nyökyttelee. "Iti" Mini sanoo ja katsoo meitä pitäen pehmolelua kädessään. Käännymme katsomaan tuota pientä hymyillen ja herkistyneenä.

"Sanoitko sä just isi?" Pussaan miniä päähän ja silitän tuota. Hän nyökkää hymyillen. "Oiiii söpöä" Joel toteaa ja nappaa pienen syliinsä. "Ei saatu sitä videolle." harmittelen ja katson lastamme. "No mut kyllähän me kuullaan kun Leo sanoo uusia sanoja ja kyllä ne jää muistiin meidän päähän" Joel kertoilee, nyökyttelen onnellisena. "Meiän pienestä tulee iso poika voi mihin tää vuos on mennyt?" pohdin haikeana. "Niinpä mut mieti sitten kun Leo saa joskus pikkusisaruksen." Tuo katsoo mua.

Käännyn katsomaan Joelia, mietin tuota mitä hän sanoi. "Mitä sä rakas meinaat tuolla?" Katson miestäni. "Niin sitä vaan et jos me hankittas vauva joskus?" Hän katsoo mua kysyvästi. "Hankitaan vaan, sopiiko jos katotaan sitä sitten kun Leo on vähän vanhempi?" Hymyilen, hän nyökkää ja painaa suukon huulilleni, vastaan suukkoon ja menen keittiöön juomaan.

"Kitta" Leo sanoo ja näyttää kissa pehmolelua Joelille. "Niin on kissa siinä, se on hieno." Joel sanoo ja hymyilee tuolle. Katselen miestäni ja lastamme. "Itii" Leo hymyilee ja kapuaa syliini.
"Niin on isi tässä" Nousen ylös Leo sylissä ja vien pienen päiväunille. Hyräilen tuon sängyn vieressä ja silittelen Leon hiuksia.

Pian tuo pieni nukahtaa, nousen varovasti ja suuntaan Joelin luo. "Nukahtiko se?" Joel kysyy. "Nukahti joo onneks" henkäisen ja siivoan lelut pois lattialta. "Pitäskö meidän lämmittää sauna?" Aviomieheni kysyy ja katsoo mua virnistellen. "Mitäs sulla on mielessä?" kysyn hymyillen mieheltäni.

"Näät sitten rakas" Tuo painaa suukon otsalleni ja nousee. Jään miettimään kunnes tajusin tuon virneestä kaiken, alan hymyillä välittömästi. Laatuaika lapsiarjen keskellä on täys pelastus sillä ei sitä muuten jaksaisi, jos ei saisi laatuaikaa aviomiehen kanssa.

Joel napsautti saunan päälle ja sitten vain odotettiin muutama minuutti. Meidän sauna onneksi lämpesi nopeasti niin sen kannalta ei ollut mikään hätä että se syttyisi tuleen. Vaihtelimme suudelmia Joelin kanssa ja kaaduimme sohvalle päällekkäin.

𝑱𝒐𝒆𝒍
Suuntasimme saunaan mieheni kanssa, riisuimme vaatteet ja menimme suihkun kautta lauteille. Suutelemme intohimoisesti, Nostan Aleksin syliini niin että hän on hajareisin sylissäni ja jatkan suutelua. Aleksi jatkaa vastaamista ja kiertää kädet niskani taakse. Otan tiukan otteen miehestäni ja ujutan kielen hänen suuhunsa.

Aleksi ujuttaa omansa mun suuhun, jatkan intohimoisemmin. Aleksi jatkaa myös, Kaadan tuon komistuksen hellästi saunan lauteille, mieheni katsoo mua ja mä häntä. Työnnyn hitaasti ja varovasti Aleksin sisään mistä hän huokaisee. Virnistän ja alan liikkua aluksi hitaasti. Hän huokailee nautinnosta, kietoo jalat ympärilleni ja asettaa kädet käsivarsilleni.

Nopeutan tahtiani jolloin Aleksi alkaa huokailla hieman kovempaa. "Mmmh ä äläh lopetah" tuo huokaisee kun osun tuon herkkään kohtaan. Suutelen mieheni kaulaa ja imen siihen muutamia fritsuja. Nopeutan tahtiani jälleen. Aleksi nauttii ja niin myös mäkin.

"M Mä tuunh ihanh justh!!" hän ilmoittaa ja tulee ison huokauksen kera. Jatkan vielä hetken kunnes tulen tuon sisään huokauksen kera. Lösähdän mieheni päälle ja hengittelemme. "Se oli ihanaa" Aleksi toteaa ja nyplää hiuksiani. "Niin oli" hymyilen ja suukotan tuon rintakehää.

Vetäydyn ulos Aleksista ja nousen istumaan.
Aleksi tekee samoin, seuraava osoite oli suihku.
"Itiii!!!!" Leo alkaa itkeä. "Leo, isi tulee ihan kohta odota" Aleksi peseytyy nopeasti, laittaa pyyhkeen lantiolleen ja poistuu lapsemme luo.
Itse jäin peseytymään loppuun ja kuivaamaan hiuksiani pesun jälkeen. Katselen itseäni peilistä ja pohdin elämän valintoja.

Menen Aleksin ja Leon luo. "Mikä meiän Leolla on?" kysyn huolestuneena. "Leo näytti et masu on kipee" Aleksi vastaa ja katsoo mua. Nyökkään ja istun noiden seuraksi. "Voi meidän pientä" silittelen Leon kättä. Leo nojautuu Aleksiin pupu kainalossa. He näyttävät niin suloisille yhdessä. Hymyilen ja menen pukemaan päälleni.

"Ainii ei me voida lähtee huomenna studiolle meiän pitää järkkäillä Leon synttäreitä" Aleksi toteaa. "Ainii, no ei se haittaa pidetään Leon synttärit ylihuomenna ja pyydetään jätkät sinne." ehdotan tuolle ja hän nyökkää vastaukseksi. Vaikea uskoa että meidän Leo on jo 1-vuotias pian.

"Joo se on hyvä idea" hymyilen ja katson tuota.
Aleksi nyökkää hymyillen. "Vieläks sulla on masu pipi?" Kysyn Leolta, hän pudistaa päätään ja halaa Aleksia. "No hyvä jos ei oo iskä ja isi tietää että ne kivut ei oo kivoja" Selitän pienelle ja hän nyökkää pienesti hymyillen.

Saimme Leon nukkumaan takaisin ja menimme itsekkin makaamaan sängylle kunnes nukahdimme sikeään uneen. Kellosta ei ollut mitään hajua, mutta ulkona oli pimeää ja tuuliainen oli yltynyt yötä vasten. Leo kapuaa kainaloomme siihen mä kai sit heräsin ekan kerran.

Heräsin aamulla viimeisenä, en tiedä miksi nukuin näin myöhään mutta ei se todellakaan haitannut en ollut nukkunut moneen yöhön kunnolla. "Huomenta rakas" Aleksi hymyilee ja istuu sängyn reunalle. "Huomenta muru, miten nukut?" Aleksi kysyy. "Tosi hyvin kiitos kun annoit mun nukkuu pitkään" Katson tuota hymyillen. "Tottakai" hän vastaa.

~~~~~~~~~
Jännitys luku edellisestä luvusta tulee erillisenä lukuna joten kannattaa oottaa siihen asti :)

Luku 35 käsittelee tätä mystistä "hiipparia"
pieniä paljastuksia tulevasta siis🤫🤫

𝐒𝐚𝐧𝐨𝐣𝐚 𝟏𝟎𝟐𝟒

𝑶𝒍𝒆𝒏𝒌𝒐 𝒗𝒂𝒍𝒎𝒊𝒔 𝒕𝒂̈𝒉𝒂̈𝒏 // 𝑲𝒂𝒖𝒔𝒊 𝟐Where stories live. Discover now