🩵13. Positiivinen Raskaustesti🩵

75 10 2
                                    

Ennenkun luette niin saatte nytten Joleksin kodin esittelyn pohjapiirrustuksena <3

Ennenkun luette niin saatte nytten Joleksin kodin esittelyn pohjapiirrustuksena <3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝑨𝒍𝒆𝒌𝒔𝒊
Heräilen uuteen aamuun, Joel nukkuu vieressäni sikeästi. Availen silmiäni ja samassa makkariin tepastelee meidän poika. "Iti iti" tuo sanoo. "Mitä rakas?" kysyn juuri heränneenä. Leo kävelee sängyn luokse ja hymyilee kun olen hereillä. "No moii kuka se sieltä tuli?" Nostan Leon syliini. "eo" Leo toteaa. "Niin Leo tuli" vastaan. Poikamme hymyilee. "Noustaanko me aamupalalle?" kysyn tuolta pieneltä söpöläiseltä. "Oooo uuloa" Leo iloitsee. "Joo isi tekee puuroa Leolle" hymyilen ja nousen Leo sylissä ylös sängystä, aviomieheni kuorsatessa vielä. Katsahdan tuota huvittuneena. Kieltämättä hän on väsynein ihminen koko maassa.

Lasken Leon tuolille ja alan tehdä puuroa. "Mitä sä haluat puuron kanssa?" kysyn tuolta. "Mmmm, eittoo" Leo vastaa hetken pohdiskelun jälkeen. "Mansikka vai mustikka?" katsahdan tuota. Leo osoittaa mustikkakeittoa. "Otetaan sitä sitten" hymyilen ja katson tuota joka katsoo puuhiani. "Sä saat sit herättää iskän kunhan ollaan saatu puuro valmiiksi" totean tuolle. "Oooo itkä itkä itkä" Leo iloitsee. "Niin iskä herätetään pian" lepertelen pojallemme ja saan puuron valmiiksi. Lähdimme Leon kanssa kohti makkaria, lasken tuon sängylle jonka jälkeen Leo hoiti herättämisen. Hän kosketti miehen nenää ja halasi sitten. Joel alkaa heräillä. "No huomenta murut, kuka se tuli iskän herättää?" Joel kysyy. "eo tuvi" pieni vastaa iskälleen. hymyilen vain ja käyn istumaan sängyn reunalle.

"Huomenta rakas, onks sulla yhtään parempi olo?" Joel kysyy multa. "On joo" vastaan ja katselen noita. "No hyvä hei lähetääks tänään johonki huvipuistoon, varataan hotelli ja sit yövytään siellä, voidaan huomenna lähtee möksälle" Joel ehdottaa. "Joo, kyllä se sopii. Leokin on varmasti innoissaan reissusta" hymyilen ja menemme aamupalalle. Syömme aamupalaa, Leo napostelee puuroa ja banaania. Syön leipää ja hörppään tuoremehua, mun teki mieli jo silloin tuoremehua kuin odotin Leoa. "Lähetään tänään huvipuistoon ja sit mennään hotelliin" Joel kertoo Leolle. "Ooooo uvipuitto!" Leo innostuu niin ettei malta syödä enää.

Saamme syötyä hetken päästä. Käyn vielä tekemässä raskaustestin pakkauksen jälkeen, koska mun ja Joelin herkät hetket olivat saattaneet tuottaneet tulosta. Hymyilen vain ja pakkaan nopeasti kaikki tarvittavat mukaamme. Joel ja Leo tulevat makkariin. "Ootpa sä hyvännäkönen sun yöasussa" Joel toteaa ja katsoo mua sängyltä. "Kiitos rakas niin oot säkin yhtä hyvännäkönen" totean ja vaihdan vaatteet. "Mut sä oot komein rakas koskaan" Joel kertoilee. "Joo oot sä mutta rakas nyt pitäs pukea päälle vai meinasko herra mennä alasti?" naurahdan.

"En meinannut höpsö" Joel vastaa. "Niin mä vähän ajattelin" naurahdan ja katson Leoa. "Iti muumi" Leo hymyilee ja katsoo pussilakanassa olevia muumeja. "Niin on kuka se ruskea on?" kysyn tuolta. "Mmm niptu" Tuo pieni vastaa ja hymyilee edelleen. Leo on maailman paras ja söpöin ilopilleri, valitsin Leolle vaatteet ja autoin ne tuolle päälle. "Kaau" Leo katsoo paidassaan olevaa karhua, se oli tuon lempi paita. "Niin on karhu" hymyilen ja silitän pienen hiuksia.
Juoksen vessaan nopeasti, nappaan testin ja teen sen. Jään odottamaan 3 minuutiksi vessaan. 3 minuuttia olivat pisimmät minuutit koskaan, huokaan kunnes ajastin pirahtaa ja vien testin Joelille. "Kato sä ku en uskalla kattoo" Totean jännittyneenä. "No annas tänne nii katotaa yhessä" Hän vastaa.

𝑶𝒍𝒆𝒏𝒌𝒐 𝒗𝒂𝒍𝒎𝒊𝒔 𝒕𝒂̈𝒉𝒂̈𝒏 // 𝑲𝒂𝒖𝒔𝒊 𝟐Where stories live. Discover now