"Beyefendi gelmişsiniz!"
"Evet geldim, umarım sizi bekletmedim?"
"Hayır hayır henüz 5 dakikadır buradayım."
kadın ve adam birlikte kısa bir şarkı dinledikten sonra kenarda bir banka oturdular.
"bana isminizi söylemediniz, sahi ben de size söylemedim tanışmak ister misiniz?"
"Evet isterim benim adım Eula Tamaki ya siz?"
"Ben Satoru Gojo, 29 yaşındayım, mühendisim ama evden çalışırım, bir kedim var ve o benim en yakın arkadaşım!"
"Kendinizi ne çok hevesle anlattınız öyle!"
"Evet evet herşeyden bahsetmeliyim bayan Tamaki belki ilerde evleniriz!"
"Evet haklısınız o halde ben de kendimden bahsedeyim bay Gojo, ben 28 yaşındayım, kendi büromda avukatlık yaparım, benim de bir kedim var ve o benim tek arkadaşım."
"Birbirimizle çok benziyoruz ben sizinle daha çok tanışmak isterim bayan Tamaki siz de ister misiniz?"
"Evet çok isterim!"
"O zaman birlikte gezelim, yiyelim, içelim canımız neyi isterse onu yapalım."
kadın adamı onayladı gezdiler, yediler ve bol bol içtiler, birbirleri hakkında neredeyse herşeyi anlatmışlardı adam pek sarhoş değildi ama kadın çok sarhoştu, bir otele geçtiler ve çift kişilik yatağa uzandılar.
"Sarhoş musunuz bayım?"
"Pek değil, ama sarhoş değilim de denemez."
"Evet öyle görünüyor."
"Siz sarhoş musunuz?"
"Evet, ama düz sarhoş denemez şuan tam bir ayyaşım!"
"Sadece bir gündür tanışıyoruz ama sanki 40 yıllık arkadaşımsın gibi hissediyorum bayan!"
"Evet, düşünüyordum da "siz" kısmını atlasak mı hemen uzamasın sonra alışması daha zor olur hem?"
"Haklısın, Eula."
"Haklıyım, Satoru."
-
akmış ter damlaları mazgallarıma bacaklarımdan,
artık istesem de koşamam sımsıkı tutmuşsun yakamdan,
ben de vazgeçip kaybolurum esmer, ıslak vücudunda
na na na na na na~
-
Gojo ve Eula saatlerce dans ettiler, kovalamaca oynadılar ama Eula asla kazanamıyordu, son hamlesiyle Gojo tamamen yatakta Eula'nın altındaydı.
"Haha, işte bak kazandım artık kaçamazsın."
"İstesem de olmaz Eula, gömleğimin yakasını koparacaksın."
"Çok terlemişsin, seni çok mu yordum?"
"Hayır alkol alınca terliyorum sorun yok."
Birkaç dakika öyle bakıştılar, Gojo tek hamleyle Eula'yı altına aldı ve öpmeye başladı kadın memnundu ve karşılık verdi.
İkisinin de sadece iç çamaşırı kalmıştı adam kadının her yerini öperken eliyle saçlarını okşuyordu.
"Böyle devam edelim ama sevişmeyelim."
"Olur, benim için fark etmez."
"Hala sarhoş musun?"
"Hayır, sen?"
"Değilim ve bundan eminim!"
"Ne güzel."
"Sahi Gojo beni beğeniyor musun?"
"Sarışınları beğenirim."
"Ama ben tam anlamıyla esmerim."
"Evet, ama ruhun sarışın."
"O nasıl oluyor ya?"
"Bilmem."
"Gözlerin çok güzel Gojo."
"Satoru desene."
"Tamam derim, Satoruuu."
"Senin gözlerin de güzel, bir çocuğumuz olsa muhtemelen senin gibi yeşil veya benim gibi mavi gözlü olurdu."
"Belki ilerde olur Satoru."
"Sen de çok terlemişsin, yanıyorsun bide, neden?"
"Bilmem ki."
"Hasta mı oldun acaba."
"Bilmiyorum."
"Gidip bir ateş ölçer isteyeyim."
"Hayır!"
"Neden?"
"Boğuldum senin altında, vazgeçtim seviş benimle!"
-
Bu da ikinci bolum oldu iste devami nasil olur suan hic bilmiyorum ve bu bölümde de viski ve lazanya sarkisindan alinti yaptimm.
-ruhun sarışın
-viski ve lazanya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ʀᴜʜᴜɴ sᴀʀɪşɪɴ - ɢᴏᴊᴏ sᴀᴛᴏʀᴜ
Teen Fiction𝖺𝖼ı𝗍ı𝗒𝗈𝗋 𝗀𝗎̈𝗓𝖾𝗅𝗅𝗂𝗀̆𝗂𝗇 𝖿𝖺𝗋𝗄ı𝗇𝖽𝖺 𝗆ı𝗌ı𝗇, 𝗍𝖾𝗇𝗂𝗇 𝖾𝗌𝗆𝖾𝗋, 𝗋𝗎𝗁𝗎𝗇 𝗌𝖺𝗋ı𝗌̧ı𝗇