⁰⁵

110 3 0
                                    

Eula's pov;

Uyandığımda Satoru çoktan kalkmış üstünü giymiş kitap okuyordu, beni fark edince gülümsedi.

"Günaydın Eula"

"Günaydııınn"

"Kahvaltı yapalım mı?"

"Duş almamı bekleyeceksen.."

"Tabii ki!"

Duş aldıktan sonra kıyafetlerimi giydim ve saçımı kuruttum, beyaz bir crop ve siyah bir eşofman giydikten sonra Satoru'nun yanına gittim.

"Hadi kahvaltı hazırlayalım Toru!"

"Pekii, ne yemek istersin?"

"Tost"

"Başka?"

"Sadece tost"

"Tamam, yapacağım o zaman."

"HAYIR! Ben yaparım gerçekten çok güzel yapıyorum."

"Tamam sakin ol, o zaman ben de başka bir şeyler hazırlayayım."

"Tabii ev senin, ketçap mayonez ister misin?"

"İsterim"

Ben tost malzemelerini hazırlarken Satoru dolaptaki hazır kahvaltılıklardan tabaklara koyup yanıma geldi, ben kaşar peyniri ve sucukları doğrayıp makinenin ısınmasını bekliyordum.

"Neden beni izliyorsun Toru, güzel miyim?"

"Beyaz renk çok yakışmış, hep beyaz giysene sen."

"Sen istersen giyerim."

"Neden sadece tost peki?"

"Ehehehe, sadece onu yapmasını biliyorum da ondan."

"Pffttt, çok tatlısın Eula ben kendim waffle, pankek falan da yapabiliyorum yani, genelde yakıyorum da.."

"AH EVET, UNUTMUŞUM BEN PANKEK DE YAPABİLİYORUMMM."

"Sakin"

"Ama iyiki aklıma getirdin yaaaaa, hemen yapacağım."

"Tamam ben sana malzemeleri çıkarayım."

Kahvaltı tamamen hazır olduktan sonra oturup yemeğe başladık, bir taraftan sohbet ediyorduk.

"Pankek nasıl olmuş?"

"Çok güzel, ben pankeki çok severim eskiden de annem hep yapardı."

"Bana da babam yapardı."

"Ailen nasıl?"

"Sen de anlatacaksan anlatırım Satoru."

"Anlatacağım"

"Peki o zaman, annemle babam boşandı ilk annemin yanında kalıyordum sonra annemin bir sürü sevgilisi vardı sürekli eve getiriyordu farklı farklı adamları babam bu durumu ilk bilmiyordu sonra teyzem söylemiş babam bana idare etmemi söyledi yurtdışındaydı işini tamamlayabilirse çok para alacaktı ve beni çok iyi şekilde okutabilecekti, ben de bekledim 2 sene sonra mahkemede babamı istedim annemin pek umrumda olmadı ama işte oldu ne olduysa.."

"Benim de annem ve babam birbirlerini çok severlerdi fakat babam ben 7 yaşındayken öldü o günden beri annem genelde hep onu düşünürdü ama benim için hep gülerdi hiç belli etmezdi üzüldüğünü, paramızda vardı zengin bir ailede büyüdüm o yönden sıkıntı olmadı, sonra annem ben 12 yaşındayken hastalandı akciğer kanseri oldu, çok mücadele etti ama ben 18 yaşına geldiğimde öldü."

"Satoru, gerçekten çok üzüldüm."

"Babana ne oldu Eula?"

"Babam yaşıyor yeniden dul bir kadınla evlendi, 2 çocuğu daha oldu evlendiği kadın da beni çok severdi iyi bir kadındı, annem de 4 sene önce öldü."

"Annen için üzüldüm."

"Ben de üzülmek isterdim ama hiçbir şey hissetmedim, yaşadığı süre boyunca sadece bana baş belası oldu, sürekli para istedi uyuşturucu kullanıyordu, bir kız çocuğu oldu başka bir adamdan ilk haberim yoktu sonra baktım çocuğa düzgün bakmıyorlardı ikisi de uyuşturucu bağımlısıydı çocuğa bir süre ben baktım çok bağlandım sonra annem benden geri istedi güvenmedim vermedim. Kapıma dayandılar aldılar çocuğu, hiç göstermediler sonra evde çocuğu bırakıp gitmişler 3 gün gelmemişler çocukta ölmüş ben de öldüğünü 2 sene sonra öğrendim."

"Ben.."

"Birşey söylemene gerek yok."

Bir süre öylece durduk.

"Sana sarılmamı ister misin Eula?"

"Evet, lütfen."

"Sana bir şey söyleyeceğim Toru."

"Dinliyorum"

"Seni sevdiğimi söylesem ne derdin?"

"Ben de sana seni sevdiğimi söylerdim"

"Neden?"

"Çünkü seni seviyorum, Eula."

"Şey o zaman, denemek ister misin, sevgili olmayı falan?"

"Denemenin süreci olur Eula, deneme süreci bitince ne olacak?"

"Evleniriz o zaman bizde."

"O zaman, benimle sevgili olur musun Eula?"

"Olurum, Satoru."

Arkadaslar ben bu kitabi huzunlu son yapacam ama mutlu son olmasını da istiyorum sizce nasil olsun?💞😘😘😍😍💞

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arkadaslar ben bu kitabi huzunlu son yapacam ama mutlu son olmasını da istiyorum sizce nasil olsun?💞😘😘😍😍💞


-ruhun sarışın

ʀᴜʜᴜɴ sᴀʀɪşɪɴ - ɢᴏᴊᴏ sᴀᴛᴏʀᴜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin