¹¹

59 3 2
                                    

Gojo ve Eula'nın arsa arayışının üzerinden birkaç hafta geçmişti, arsa için ayırdıkları paranın üzerine biraz daha ekleyip satın almışlardı.

Şimdiki hedefleri biriktirdikleri parayla evlerini yaptırmaktı.

"Nasıl bir ev istersin Eula'm?"

Gojo Eula'ya sarılarak sordu.

"Benim zaten evim var, o da sensin."

"Bunu biliyorum tatlım, birlikte yaşayacağımız evin nasıl olmasını istersin?"

"Hmm, büyük olsun, beyaz olsun, hem ön hem arka bahçesi olsun kocaman bahçeler istiyorum, bir sürü çiçek dikelim, arka bahçesine bir havuz yaptıralım böylece her yaz  serinleriz, sıcaktan nefret ettiğimi biliyorsun, ve tabiki Ruby ile Nana için güzel bir oyun alanı yapalım!"

"Tamamdır hepsini aklıma yazdım, ne istersen yapacağım."

"Çok şey istedim ama-"

"Önemli değil, ne istersen hepsini yapacağım."

"Ev yaptırmak için ayırdığımız para tamamen hazır olduğuna göre, şimdi içi için mobilya alacağım baştan aşağı düzeceğim hemde, yeni gelin gibi, fincan takımı bile alacağım."

"İstersen gidelim şimdi eşya bakmaya?"

"Yok şimdi yorgunum."

Aslında genç kadın ev veya eşya gibi şeylere pek hevesli değildi önceden, sevgilisi olacak adamla tanıştığı günden beri daha da bir bağlıydı hayata yeniden doğmuş gibiydi, onunla her şeyi en iyi en güzel şekilde yaşamak istiyordu.

"Yemek söyleyeceğim canım, ne istersin?"

"Hamburger istiyorum.

"Tamam"

"Satoruu, şişman olsam yine beni sever miydin?"

"Severdim nasıl göründüğün önemli değil, ve geçen gün bu konuşmanın sonu 'arizona kertenkelesi olsam yine beni sever misin?' sorusuyla bittiği için lütfen devam etme."

"Off peki."

"Aslında şöyle göbekli olsan biraz yumuşak yumuşak kafamı koyardım."

"Memelerim de yumuşak bebeğim, hehe."

Kadının bahsettiği şey cinsellik değildi, göğüsünü patpatladı ve Gojo hızlıca kafasını kadının yumuşak göğüslerine koyarak yatakta uzandı.

"Geçen bir adam miras gibi bir şey için geldi, davayı kazandım haha."

"Tebrikler, her davayı kazanırsın sen, sözde ben kalbimi herkese kapatmıştım yalnız ölecektim, ama sen kalbimdeki o davayı bile kazandın."

"Hehe tabiki kazandım, bana birkaç dönüm arsa ile ödeme yaptı oraları da satacağım, böylece istediğim her eşyayı alabilirim."

"Ah evet aslında bu iyi olur, ben de hastane projesini bitirmek üzereyim aslında."

"Borç batağına düşmediğimiz için mutluyum.

"Ben de öyle."

Adam kadının göğüslerinde yatarken kadın da adamın saçlarıyla oynuyordu.

Bir süre öyle sessiz kaldılar, sonra yemekleri geldi, hızlıca yediler sonra işlerine geri döndüler.

Sonraki gün ikisinin de izin günüydü, bu yüzden birlikte ev işini konuşup yaptırmak için bir inşaat ekibi ile anlaştılar.

Gojo onlara evin planını çizip göndermişti, her şeyin sevgilisinin istediği gibi olması için elinden gelen her şeyi yapacağından emindi.

Ekip onlara evin temelini attıktan sonra 3 ay içerisinde bitirebileceklerini söylemişti.

Her şeyi ayarladıktan sonra birlikte eve döndüler, zaten akşam olduğu için birlikte yemeklerini hazırlayıp birkaç saat sonra da uyumaya gittiler.

Her şeyi ayarladıktan sonra birlikte eve döndüler, zaten akşam olduğu için birlikte yemeklerini hazırlayıp birkaç saat sonra da uyumaya gittiler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-ruhun sarışın

ʀᴜʜᴜɴ sᴀʀɪşɪɴ - ɢᴏᴊᴏ sᴀᴛᴏʀᴜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin