¹³

63 3 4
                                    

"Ben çıkıyorum aşkım!"

"Tamam bana haber vermeyi unutma sakın."

"Tabii unutmayacağım!"

Eula arabasına binip hastanenin yolunu tuttu, son zamanlarda çok hastaydı ve sürekli kan öksürüyor, bayılıyordu.

Geçen randevuda doktor ona bir çok test yaptırmıştı, bugün de yine kontrol ve test sonuçları için gidiyordu.

Gojo sürekli olarak onun için çok endişeliydi ama Eula eğer kötü bir şey çıkarsa çok üzüleceği için hiç bir zaman onun yanında gelmesine izin vermiyordu.

Doktoru onun için meme kanseri hastalığından şüpheleniyordu, ve eğer Gojo bunu duysa kim bilir ne kadar üzülecekti.

Hastaneye vardı, 15 dakika boyunca sırasını bekledi, sırası gelince odaya girdi.

Güler yüzlü doktor kibar bir şekilde kadına hoşgeldin dileklerinde bulundu.

"Bayan Eula lütfen oturun, bugün önemli bir gün test sonuçlarınız sonunda çıktı."

"Biliyorum, ve aslında oldukça korkuyorum."

"Rahat olun kötü bir sonuç çıksa bile vücudunuz çok sağlam eminim atlatacaksınız."

"..."

"Birkaç dakika bekleteceğim."

"Tabii sorun değil."

Genç kadın elleriyle oynamaya, dudaklarını kemirmeye başladı, eğer sonuç o tahmin ettişey çıkarsa ne yapacaktı? Hem de evlenecekleri gün.

"Bayan Eula, sonuçlar hazır."

"Nedir?"

"Üzülerek söylüyorum ki, bir süredir tahmin ettiğimiz şey.. doğru çıkmış, 2. evre meme kanseri teşhisi konuldu."

Kadın bir şey söyleyemedi, üzgün olduğu oldukça belli olan gözlerle doktora baktı.

"Hemen tedaviye başlamalıyız kanser henüz diğer organlara yayımlamış, sadece bulunduğu organa yayılmış durumda, eminim iyileşeceksiniz."

"Oh öylemi, tamam."

Ölmek istemedi sevgilisi için iyileşmek istedi, eğer ona bir şey olursa emindi ki Gojo çok kötü olacaktı, bütün hayalleri suya düşmüş gibi hissederken doktorun anlattığı tedavi sürecini duymuyordu bile.

Ama eğer iyileşirse ömür boyu Gojo ile birlikte olmaya devam edebilecekti.

Gözleri yaşlı bir şekilde odadan çıktı, çıkar çıkmaz bir çift mavi o tanıdık gözleri gördü.

"Evde dayanamadım, hemen arkandan geldim, neyin varmış bir şeyin yokmuş değil mi sevgilim hm?"

Kadının gözlerinden düşen yaşları fark etti bir anda adam, elindeki kağıda baktı hızlıca çekti ve okumaya başladı.

Şok etkisiyle kağıt elinden düştü, sevgilisinin yüzüne baktığı an ağlamaya başladı.

Bir şeyler söylemek istediler ama söyleyemediler.

Gojo sevgilisine sarıldı ve uzun süren sessizliği bozdu.

"Yanında olacağım, eminim bunu atlatacaksın ve evleneceğiz mutlu olacağız, sakın kötü düşünme tamam mı?"

Kadın cevap vermiyordu, sadece hıçkırmaya devam ediyor, ağlıyordu.

"..."

"Ne gerekiyorsa her şeyi yapacağımdan emin olmalısın."

"..."

"Şşş ağlama sakın."

Gojo sevgilisine ağlama dese bile bütün bu cümleleri ağlayarak kuruyordu.

"Toru"

"Efendim sevgilim?"

"Ya ölürsem?"

"Öyle bir şey olmayacak."

"Eğer ölürsem, ben senden ayrılmak istemiyorum."

"Ayrılmayacağız, iyileşeceksin."

"Ölmek istemiyorum."

-ruhun sarışın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-ruhun sarışın

ʀᴜʜᴜɴ sᴀʀɪşɪɴ - ɢᴏᴊᴏ sᴀᴛᴏʀᴜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin