¹⁵

56 6 6
                                    

Timeskip

Aradan 7 ay geçmişti Eula ameliyat olacağı şehire gitmek için hazırdı, Gojo eve birkaç eşya için gitmişti.

Aklında bu hastanede geçen sayısız anıları geldi.

Bir gün Gojo sevgilisi ve onunla aynı hastalığa sahip kişiler için kocaman bir parti düzenlemişti.

Bir gün birlikte her zaman gittikleri deniz kenarına gitmişlerdi, dondurma yemişlerdi.

İlk kez birbirlerini gördükleri, gitarcı çocuğun yanına gitmişlerdi.

Gojo her hafta birkaç kez Ruby ve Nana'yı hastaneye getiriyordu Eula'nın en sevdiği rutinlerden biri de buydu.

Ona sürekli şakalar yapardı, gülmesi için, güldüğü zaman amacına ulaşmış gibi gülümserdi Gojo.

Ama şimdi ondan ayrılacaktı çünkü eğer bir şey olursa Gojo'nun bunu bilmesini istemiyordu.

Düşüncelere dalan Eula kapının açılma sesini duydu.

"Bebeğim, ben geldim."

"Hoşgeldin"

"Birkaç saat içinde yeni şehirde olacağız çok az kaldı, heyecanlı mısın?"

"Evet ve.."

"Ve?"

"Seninle bir şey hakkında konuşmak istiyorum Toru."

"Nedir o sevgilim?"

"Beni desteklemek istiyorsun biliyorum ama."

"Ama?"

"Benimle gelmeni istemiyorum."

"Ne"

"Hayır olmaz diyeceksin biliyorum, ama istemiyorum, çünkü riskli ve eğer.. eğer ölürsem sen mahhvolacaksın."

"Eula sana bir şey olmayacak."

"Bunu bilemeyiz, ya olursa? İşte bunu düşünmek yerine burda kal eve dön ve beni bekle tamam mı?"

"..."

"İstemediğini biliyorum, ama eğer gelmezsem öldüğümü düşünme, beni bekle gerekirse yıllarca bekle, çünkü biliyorum ki beklemek senin için ölümümün gerçekliğinden daha kolay olacak."

"Eula ben sensiz, buralarda ne yapacağım, beni de düşün sensiz iyi olmayacağım."

"Her zaman ne istersem yaptın değil mi Toru?"

"Yapmaya da devam edeceğim."

"Şimdi gitmeni istiyorum tamam mı?"

"..."

"Sana söz veriyorum, iyileşeceğim ama sadece bu istediğimi yap tamam mı aşkım?"

"Tamam"

"Gel buraya, gitmeden sana sarılayım."

Eula Gojo'ya sarıldı, gitme vakti gelene kadar sarıldılar, belki de son kez öpüştüler.

Veda etmediler, çünkü ikisi de yeniden birleşeceklerini biliyorlardı, belki yeniden bu dünyada, ama eğer olmazsa eminlerdi ki ruhları başka bedenlerde yeniden birbirlerini bulacaktı, cennet veya cehennem neresi olursa olsun, ne zaman olursa olsun yeniden birleşeceklerdi.

Eula gitti, Gojo eve döndü işte şimdi sevgilisinin bütün anılarıyla birlikte baş başaydı, tek eksik ise sevgilisinin ta kendisiydi.

Eula gitti, Gojo eve döndü işte şimdi sevgilisinin bütün anılarıyla birlikte baş başaydı, tek eksik ise sevgilisinin ta kendisiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-ruhun sarışın

ʀᴜʜᴜɴ sᴀʀɪşɪɴ - ɢᴏᴊᴏ sᴀᴛᴏʀᴜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin