¹⁷

63 6 2
                                    

Eula's pov

Her şey hazırdı ben de dahil tamamen her şey.

Sedyede ameliyathaneye gidiyordum, buradan ya iyileşip çıkacaktım, ya da bir daha hiç uyanamayacaktım.

Zaten günlerimi o soğuk hasta odasında tüm gün yatarak geçirmektense ölmeyi yeğlerdim ama sevgilimi geride bırakmak istemiyordum.

Camilla'nın birkaç dakika önce yaptığı uyuşturucu etkisini göstermeye başlamıştı yavaş yavaş düşüncelerim buğulanıyordu, sonsuz uykuma dalarsan umarım rüyamda sonsuza kadar Toru'yu görürüm.

Gojo's pov

Bugün Eula ameliyata girecekti ve muhtemelen şuan o soğuk ameliyathanelerin birinde can çekişiyordu.

Ya bir daha sevgilimden haber alamazsam? İşte o zaman sanki o yaşıyormuş gibi davranacağım çünkü söz verdim.

İlk defa onun istediği bir şeyi yapmak beni mutsuz etmişti, benden ayrı olmayı isteyebileceğini hiç düşünmemiştim.

'Ne olursa olsun Satoru, ben ölürsem bile, bir daha benden haber alamasan bile sakın ümidini kaybetme, benim yaşıyor olma ihtimalimi düşün öldüğümü değil tamam mı, eğer kendini yalnız hissedersen git ve Ruby'i sev çünkü o da beni özleyecektir, bunları sakın unutma ve beni ölsem bile aklında yaşat tamam mı yanında olamasam bile ruhum her zaman seninle.'

Bana böyle demişti her saniye dediklerini düşünüyordum, ya ölürse? İşte o zaman muhtemelen delirecektim çünkü onsuz bir yaşam düşünemiyorum bile.

Camilla's pov

Birkaç saat önce Eula abla ameliyata alındı.

Umarım oradan sağ salim çıkar çünkü beni kendi evinde ağırlayacağını ve denize götüreceğini söylemişti, umarım sözünü tutar!

Burada deniz olmadığı için ve bütün hayatım bu şehirde geçtiği için daha önce hiç deniz görmemiştim ve tüm o anlattığı yerleri ve nişanlısını çok merak ediyorum.

Bir gün önce sevgilimle ayrıldığımız için canım biraz sıkkın ama her neyse, şimdi sadece ablamın oradan sağ çıkmasını düşünmeliyim.

Bir saat geçti sonra iki sonra üç...

Acaba öldü mü, kalbi mi durdu? Yoksa sonsuza kadar o makineye bağlı mı yaşayacak?

Sürekli aklıma gelen bu saçmalıkları düşünmeyi bırakmakta zorluk çekiyordum.

Ameliyatın kaçıncı saatindeyiz bilmiyorum şuan ama muhtemelen ben 2-3 saat kadar uyudum.

Uyanır uyanmaz ameliyathanedeki ayaklanmanın seslerini duydum.

Kapılar açılmıştı Eula abla sedyede hala baygın halde yatıyordu, şimdi onu başka bir odaya götüreceklermiş, ölmedi ama durumu nasıl onu da söylemiyorlar.

Umarım dokuyu başarılı bir şekilde almışlardır, umarım ki bir an önce sağlığına kavuşur ve bir daha böyle bir şey yaşamak zorunda kalmaz.

Umarım dokuyu başarılı bir şekilde almışlardır, umarım ki bir an önce sağlığına kavuşur ve bir daha böyle bir şey yaşamak zorunda kalmaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-ruhun sarışın

ʀᴜʜᴜɴ sᴀʀɪşɪɴ - ɢᴏᴊᴏ sᴀᴛᴏʀᴜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin