5.BÖLÜM

14 4 8
                                    

Rüyamda onu görmüştüm, Buğra'yı değil annemi:) yanıma geliyordu bana sarılıyordu ama hiç konuşmuyordu ben onun sesini o kadar çok özlemişken rüyamda da olsa beni sesinden mahrum bırakıyordu ama kızmıyordum ona kızamazdım çünkü o benim annemde,o benim meleğimdi.
Yavaş yavaş gelip bana sıkı sıkı sarılıp yine hiç birşey demeden yavaş yavaş benden uzaklaşmıştı
Farkında olmadan gözümden yaşlar akmaya başlamıştı bile ama hâlâ uyuyordum taaki
"Anne" diye bağırarak uyanıncaya kadar uyandım ve gözümden haşlar akıyordu durmuyordu çok kötü ağlıyordum annem ara ara rüyama gelir ve hep rüyamda da olsa beni sevdiğjni söyleyip giderdi
Ama bu sefer hiç konuşmadı bile hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladığımda bir şekilde sakinleşmem gerekiyirdu evet böyle anlarda hep annemin yanına giderdim ama gidemezdim gece gece itin kopuğun olduğu o tenha sokaklarda gecenin ikisinde gidemezdim korku değildi ama bu sadece kendimi korumam lazımdı daha anneme verdiğim sözler vardı onun için onun yanına gitmeyecektin:)
Ama bir şekilde sakinleşmem lazımdı yoksa kötü olurdu tecrübelerimden biliyordum bunu.
Evet buldum nasıl sakinleşeceğimi buldum hiç denemedim ama geçende ağlıyorken Buğra çok iyi gelmişti bana ona yazacaktım belki uyuyordu ama yinede yazacaktım küçük bi ihtimal belkide uyumuyordu.
"Buğra,uyudun mu ne olur uyumamış ol ya sana çok ihtiyacım var"
"Hayır hayır uyumadım ne oldu iyimisin"
"İyi değilim rüyamda onu gördüm"
"Kimi?"
"Annemi,çok kötüyüm Buğra sakinleşemiyorum ağlayarak uyandım olmuyo Allah kahretsin sakinleşemiyorum yardım et ne olur yardım et kafayı yiyeceğim yoksa lütfen:("
"Tamam arıyorum aç"
*İnatagram sesli arama:_Buğ_r4_'den
"Alo Gece"
"Buğra" ağlamaktan başka bir şey söyleyememiştim bile
"Ağlama Gece bak yapma"
"Elimde mi sanki oğlum"
"Tamam farkındayım anlıyorum bak seni ama Güçlü olman lazım Güzelim yoksa hiç birşeyin üstesinden gelemeyiz bunu sen benden daha iyi biliyor olmalısın"
Güzelim mi dedi o bana
(Aşık oluyorsun ben sana söyleyeyim)
(Hiç zamanı değil susmalısın)
"Sen bana güzelim mi dedin"
"Evet sanırım oldu öyle bir şey ağzımdan kaçmış bir daha demem kusura bakma"
Hayır de sadece güzelim de ben yine sakinleşirim be yakışıklım
"Yok öyle demek istememiştim söyleyebilirsin sanırım hoşuma bile gitti"
Aslında kimseye izin vermezdim kolay kolay böyle kelimeler söylemesine kendim kendime şaşırdım bi tık
Bu arada yavaş yavaş sakinleşmiştimde ağlamam yavaşlamış sadece gözümden yaşlar akıyordu azıcık sadece çok değil.
"Peki o zaman söylerim güzelim"
Hani derler ya içimde kelebekler uçuşuyor falan diye sanırım onu yaşıyorum ama bilmiyorum
Ben galiba aşık oluyorum...
~
*Telefon çalar*
Kim arıyor bu saatte ya ayılıp gözlerimi açamadığım için çalan telefonumu açmakla yetindim
"Alo?"
"Gece uyanmışsındır umarım işe geç kalacaksın"
Uyku sersemliğiyle tam olarak seçmediğim ses Buğra'nın sesine benziyordu
(Bende öyle düşünmüştüm)
"Buğra sen misin?"
"Benim benim ama anlaşılan sen daha uyanamamışsın saatin farkındasındır inşallah"
Olamaz saat 10.21 di ve işe çoktan geç kalmıştım bile Ah be kızım ilk günlerden yapma şunu
"Mis,geç kaldım ilk günlerimden off"
"Kızım niye uyanmıyorsun ki ya"
"İstiyorsan birde sen azarla Buğra gece seninle konuştum ağlıyorken farkındasın değil mi"
"Yok yani öyle demek istemedim aslında ben sadece işine geç kalmanı istemem yine de özür dilerim güzelim"
Allah'ım sana geliyorum yine güzelim dedi ölürüm ya
"Bende özür dilerim ya şu olayın stresiyle gerildim kusura bakma gerçekten"
"Önemli değil neyse haydi çabuk hazırlanda daha fazla geç kalma"
Konuşma esnasında aynı zamanda hazırlanıyordumda yoksa geç kalacağımın farkındaydım
"Ben hazırım ya sadece saçlarımı bağlayıp direk çıkacağım"
"İstiyorsan geleyim motorumla hızlıca yetiştiririm seni"
"Yok ya gerek yok sağol yakın zaten otel çalıştığım yere yürüyerek hızlıca varırım"
"Peki öyle olsun bakalım,bu arada işten izin alabilirsen veya çıkınca ev bakmaya gidebiliriz dediğim kişileri aradım uygun ve bence güzel bir kaç tane ev buldum"
"ciddi misin sen Buğra çok teşekkür ederim gerçekten"
"Ne demek Gece hanım"
"Aslında bugün işten izin almam gerekiyor zaten o bahaneyle evlere de bakarız"
"Neden izin alman gerekiyor bir sıkıntı yok değil mi?"
"Yok yok kaldığım yurtta bir kız kardeşim vardı yani kardeşim gibi olan bir minik diyelim,2 gün önce yurttan aradılar beni görmek istedğini söyledi onun yanına gitmem lazım"
2 gün önce yurttan fatma ablam aramış ve Ece'nin beni özlediğini beni görmek istediğini söylemişti Fatma abla telefonu Ece'ye verdiğinde sesimi duyar duymaz ağlamaktan konuşamamıştı bile dolayısıyla üzülsün istemediğim için geleceğime söz vermiştim bugün de gidecektim sürpriz yapacaktım gitmeden de ona uygun bir oyuncak alacaktım.
"Anladım,peki beraber gitmeye ne dersin bende tanışayım senin minikle olur mu ki"
"Neden olmasın çok güzel olur"
"O zaman çıkışta seni ben alıyorum"
"yo-"
"İtiraz kabul etmiyorum çıkışta haber verirsin"
"Peki madem"
"Neyse ben kapatayım artık o zaman i yerine geldim"
Hazırlanmam bittiği gibi çıkmıştım otelden hızlıca çalıştığım yere gelmiştim bile
"Peki kolay gelsin sana,haber vermeyi unutma, görüşürüz"
"Sağol ,unutmam, görüşürüz"
Telefonu kapatıp hemen mekana girmiştim bir de ne olsun müdür beyimiz orda beni bekliyor gibi kapı gözlüyordy ben girince direk yanıma geldi zaten
(Kovuldun kızım hayırlı olsun)
"Gece saatin farkındası değil mi"
"Farkındayım efendim,çok özür dilerim"
"Geçerli bir sebebin vardır inşallah"
"Uyanamadım sadece"
(Çok geçerli bir sebep)
(Kovulacaksam kovulayım oğlum adamdan zaten hiç hoşlanmadım, hergün bunun dırdırını çekmektense)
Uyanamadın demek alarm kurmak çok mu zor Gece"
"Bilmem zordur"
"Karşında müdür var farkındaysan nasıl konuşabiliyorsun böyle seni kovmam tek lafıma bakar farkındasın değil mi"
"Farkındayım ama neden uyanamadığımıda sormayı düşünebilseniz keşke"
"Sormaya gerek bile duymuyorum kesin geç kalma sebebin gibi saçma bir sebeptir neyse burasının nasıl bir iş yeri olduğunu biliyorsun senin gibilere gerek kalmıyo o yüzden şimdi ne yapıyorsan yap burada işin bitti Gece"
Bu nasıl kovmaktır lan insan defol git der kovuldun der adam açıklama yapıyor
(Kovuldun kızım senin düşündüğün şeye bak birde)
(Kovulacaksam böyle bir sebepten kovulayım benim gece neden uyumadığımı bilmiyor bilmeden de konuşamaz ister kovsun ister sövsün benimde burda işim yok)
"Peki bende zaten neyin nasıl olduğunu öğrenmeden birilerini suçlayan yargılayan birinin işinde çalışmazdım,iyi günler"diyip kapıyı çarparak çıkmak istemezdim ama içeride müşteriler vardı rahatsız olmasınlar diye yavaşca kapatıp çıktım.

Ölümlü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin