*Gece’nin anlatımıyla*
Elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışmıştım yeni ev az malzeme ne yapabilirsem yaptım artık tabi biraz dışarıdan gelmiş olabilir ama ne yapayım yani bir şeyim yok ki fakirim ben Allah Allah.
Ama olsun o da durumun farkında bir şey demesin canım sinirimin geçtiği için ve yemeğe çağırdığım için şükretsin o ilk önce hem.
Saat 18.19 olmuştu yarım saat önce aradığımda 40 dakikaya kadar ordayım dediğine göre her an gelebilir abi öyle bir heyecan bastı ki anlatılmaz yaşanır hesabı resmen.
*Tık tık tık* kapının çalması ile içimdeki heyecan daha da büyümüş gibiydi aslında hep beraberdik bu evi hazırlıyorken falan da ama neden bilmiyorum ilk gerçek yemeğimiz olacaktı
(Aynen çok gerçek ya hepsi dışarıdan uğraşmadan yorulmadan mis)
(Dışarıda yesek ben mi yapmış oluyordum hem Allah Allah)
(Ayrıca fakirim falan diyorsun bunlar dışarıdan beleşe mi geliyor kızım)
(Sus ya çocuğum kapıda kaldı zaten)
İç sesimle savaşırken çoktan kapıya yönelmiştim bile.
“Merhaba” elinde çiçek ve tatlıyla gelmesi ayrı güzel bir detaydı mutlu olmam normal miydi ki acaba?
“Merhaba, Hoş geldin”
“Hoş buldum” deyip içeriye geçmişti tabi elindeki çiçek ve tatlıyı almıştım pasta almış çokta severim oy yaşasın.
(Tepkinden belli oluyor ne kadar sevdiğin zaten)
(Hıhı)
Masayı hazırlamıştım Allah’tan uğraşcak pek bir şey kalmamıştı sadece tabakları dekan götürecektim tabi bide çatal kaşık işte.
(Hazırladım derken neyi kastettin acaba)
(Masa kenarda duruyordu onu kurdum işte)
(Ne kadar akıllısın ya)
(Yanlız sen bensin)
Kendi kendime konuşup sırıtıyorken Buğra’ya yakalanmıştım.
“Hayırdır neye sırıtıyorsun öyle”
“Hiçç yok bir şey sen neden geldin”
“Yardım edilecek bir şey var mı diye sormaya geldim ama sen emin misin gerçekten bir şey olmadığına yüzün falanda kıpkırmızı olmuş”
Allah kahretsin ya utanmıştım ne yapayım yani utanınca yüzümün kızarma huyu gitmesi lazımdı
(Huy muymuş demek bu)
“Ya yok bir şey boşver sen beni şu tabakları götürebilirsin”
Yemeğe çağırıp masa kurdurtmak mı tam benlik iş eheheh.
“İyi peki madem “ deyip tabakları alıp içeriye geçmişti. Her şeyi Allah’tan çok sorgulamamıştı yoksa ben iyice kıpkırmızı olacaktım iyice batacaktım of ben neden böyleyim ya .
“Çatal kaşık alıp geliyorum hemen” elimdeki tabakları masaya bırakıp mutfağıma geri dönmüştüm 2 çatal 2 kaşık alıp Buğra’nın yanına geçmiştim hemen.
“Eee ne yaptın bakalım bugün benden gittikten sonra”
“Önemli bir iki işim vardı onları hallettim” Önemli işmiş ne önemlisi ya of Buğra of
“İyi güzel”
“Sormayacak mısın ne olduğunu” açıkçası merak etmedim değil ama sormayacaktım
“Yoo ne gerek var”
“Değil mi belki kızların yanına falan gittim bende kalsın bunlar da “ ya öyle bir şey yapmadığını tahmin edebiliyordum sırf beni merak ettirmek için yapıyordu belki de kıskandırmak için...
“Gittin mi” ne olursa olsun bunu sormadan geçemezdim işte
“Bilmem belki gitmişimdir belki de gitmemişimdir sonuçta benim özelim değil mu?” beni delirtmek için öyle çabalıyordu ki başaracaktıda az kalmıştı.
“Hıhı”
“Afiyet olsun”
“Sanada” deyip baslamıştık yemeğe ilk bir 5 dakika kadar sessizce geçti ama sonunda konuşmuştu.
“Hadi öğlen tripliydin şimdi ne oldu yemeğe çağırdın susuyorsun ama”
“Bir şey olmadı konu aç konuşalım Allah Allah”
“Kızdın dimi?”
“Neye?”
“Dediklerime kız konusu işte” Kızdım tabi ne yapayım kızları anlatıyorken hiçbir şey olmamış gibi devam mı edeyim ya
“Yo neden kızayım”
“Emin misin?”
“Evet”
“İyi şimdilik öyle olsun o zaman”
“Hep öyle zaten”
“Tamam sakin ol şampiyon” sanırım istemsizce son dediğimde biraz sert söylemiştim ama olabilir öyle şeyler neyse
“Sakinim zaten”
“Hıhı”
“Neyse tamam kapatalım bu konuyu o zaman ye hadi yemeğini”
“Ellerine sağlık yapanların güzel yapmışlar valla”
“Derken?”
“Aldığın yer diyorum güzel yapmış ellerine sağlık neresi aklımda bulunsun” geç dalganı sen geç bide sırıtıyordu Allah’ım delirtmek için sebep arıyor resmen ya
“Ya ama “
“Ee anlamayacağımımı sandın kızım ben severim böyle işleri benden kaçmaz he dikkat edersin artık”
“Of ama ne yapayım ya doğru düzgün malzeme bile yok”
“Tamam tamam bir şey demiyorum ya takılıyorum ben öylesine takma sen beni ,hem biliyorum zaten farkındaysan beraber taşıdık ayarladık biz burayı böyle küçük şeylere takılmam merak etme”
“Peki, teşekkür ederim”
“Ne demek tripçi kız” tripçi kız eh sevmedim değil ama o kadar trip atmıyorumdur bence ya ama atıyorda olabilirim kendime güvenemiyorum maalesef
Arada bir iki kaçamak soru dışında sessizce yemeğimizi yedik sıra toplamaya gelmişti yardım etmesini falan istemiyordum tabi sonuçta çocuğu yemeğe çağırdım çalıştırmaya değil.
“Doğdun değil mi?”
“Doydum doydum ellerine sağlık ne de olsa bir iki şeyi sen yapmışsın masayı kurduğun için falan da”
“Ya ama of ya”
“Tamam tamam bir şey demiyorum ya “
“Ben kaldırıyorum sende geç otur tabi gitmeyeceksen eğer”
“Gitmeyi düşünmüyorum aslında ama istiyorsan giderim”
“Ne alaka ya öyle bir şey mi dedim ben hem”
“Demedin ama gitmeyeceksen derken çok manalı konuştun gibime geldi”
“Gelmesin o zaman bir daha yok öyle bir şey”
“Peki hanımefendi söylerim gelmez”
“İyi güzel ben masayı topluyorum o zaman” deyip konuşurken elime aldığım tabaklarla beraber mutfağa doğru yöneldim.
Hemen kalan tabakları almak için içeriye geçiyorken salak saçma bir şey oldu
Çarpıştık... Yardım etmek için diğer kalanlarıda getirdiğinde kapıda bir anda çıkınca çarpıştık elindeki tabak ve bardaklarda bir kaçı düştü tabaklarda sıkıntı yoktu ama bardakların birisi kırılmıştı.
Hemen eğilip toplamaya başlamıştım ki
“Dur dur elini falan kesersin çekil ben toplarım” demişti
“Yok bir şey olmaz dur sen” kesin keserdim bir yerimi ama olsun yine de kendimde yapabilirdim.
“Kızım çekil is-“
“Aaa” bağırmamla sözünü kestim evet yaptım kestim elimi bravo Gece bravo
“Dedim sana ya gel of” bir şey var mı diye bakmak için elimi eline aldı tamam yalan söyleyemeyeceğim gerçekten heyecanlanmıştım şuan zamanı değil di belki de ama heyecanlanmıştım işte.
Sevgi böyle bir şey miydi kendi canın acıdığında bile o yanında olduğu için acını unutmak gibi bir şey.
“Tamam tamam çok kötü değil derinde değil kesik gel suya tutalım “ deyip suyu açtı elimi suyun altına tuttu kanını temizledi soğuk su iyi gelmedi değil ama sanırım asıl iyi gelen soğuk su da değildi.
“Acıyor Buğra “ biraz naz fena olmazdı evet ama gerçekten acıyordu bu sefer.
“Tamam güzelim geçecek şimdi bak çok bir şey yok “ Güzelin miyim gerçekten.
“Of tamam ama ne yapayım acıyor ya yanıyor gibide” Derken saçma şekilde gözümden yaş gelmişti evet acıyordu ama ağlayacak kadar değil sanırım biraz fazla güzel role kaptırdım kendimi.
“Ağlama Gecem ya bak ben yanındayım geçecek tamam mı hadi sakinleşelim önce gel sen otur şu sandalyeye bende sana Su vereyim olur mu?”
“O..olur” deyip beni oturttu bir bardak alıp su doldurdu hemen
“Al bakalım hadi iç şunu güzelim”
“Bu arada kötüyüm falan diye güzelim demek zorunda değilsin normal davranabilirsin” eh birazda aklına girelim bakalım
“Hayır kötüsün falan diye değil hem sen bunları düşünme güzelim benim”
“Peki, azaldı sanki acısı biraz”
“Azalır azalır ben sana dedim geçer diye hem neler atlattın bu ne kalır ya” Haklıydı aslında.
“Doğru haklısın”
“Hıhı”~
Gece’nin evinden çıkmış kendi evime geçmiştim babam evde değil di hemen geleceğini de düşünmüyordum zaten kendi odama geçip bilgisayarımın başına oturup şu adamı araştırmaya başladım.
Araştırıyorum falan ama yok abi adamın hakkında en ufak bir suçlama bile yok sanarsın melek falan ama eğer şu konuştuğum grup yalan söylemiyorsa adam tam olarak melek yüzlü şeytandı.
Ama ne olursa olsun yine de bu kadar iyi saklanması gerçekten garipti hayır abi normal insan yani özel güçleri falanda yoktur herhalde nasıl bu kadar kusursuz saklanabilir abi saçma ya.
Bilgisayarı kapatıp hava almak için camın önüne dikildim ki şu olanlar yetmiyor gibi babamın geldiğini gördüm bu kadar erken gelmezdi normalde ama babam iste her şey beklenir benim korktuğum nokta eve ne kadar erken gelirse o kadar cehenneme dönüyordu ev.
İşte benim hayatım da böyle geçiyordu...
Kapının çalınmasıyla yine yanına anahtarını almadığını anlamıştım gerçi ne zaman almıştı ki benim düşündüğümde aptallık işte.
Bekletmemek için hızlıca indim aşağıya aslında Suna abla vardı hizmetçimiz tabi hizmetçi demeye utanıyorum bana yarı annem gibi davrandı elbette annem değildi ama boşluğunu aratmamak için elinden geleni yapan bir kadındı işte.
Suna ablanın bu gün izin günüydü o yüzden gelmemişti.
“Hoş geldin baba”
“Hoş buldum” deyip içeriye geçti.
“Aç mısın yemek hazırlayayım mı?” Aç bırakıp iyice sinirlendirmeye gerek yoktu.
“Aç değilim yedim dışarıda kendin ye”
“Tamam” deyip mutfağa geçtim ne yalan söyleyeyim açtım yiyip gelmiştim bende ama acıkmıştım az da olsa dünden kalan bir iki yemek vardı onları hazırladım.
“Su getir bana” emredersiniz başka isteğiniz var mı, dışımdan söylemeyi o kadar isterdim ki ama olmuyor işte dolaptan bir bardak alıp hemen doldurup götürdüm.
“Buyur” suyu içtikten sonra bardağı alıp tekrar mutfağa geçtim yemek yeme hevesi kalmamıştı içimde masayı geri topladım.
Bazen hiç bir şey demiyordu ama yine de sınırlı olması yetiyordu su getir diye bağırması bile korkutmaya yetiyordu zaten hele son zamanlar siniri ikiye katlanmıştı 1 aydır falan hiç geçmiyordu her şeye bağırarak cevap veriyordu falan eskiden en azından bazen sakin olabiliyordu şimdi yok işte...
Sadece sinir değil son zamanlarda farklı bir şeyler vardı çok hızlı kilo vermişti ve aşırı halsizdi ağrım var deyip ilaç içip duruyordu bir hastalığı falan mı var diye şüpheleniyordum ama söyleyemiyordum bile ona işte...
Böyle bir şeydi herhalde babası olduğu halde olmaması falan.
Masayı toplayıp bir şey istiyor musun diye sorup odama çıktım. Eski bir arkadaşım vardı polis olmuş diye duymuştum geçenlerde Allah’tan numarasını da silmemiştim her türlü imkan avantaj sağlayabilirdi bana hemen numaraya dokunup aradım.
Kısa bir hal hatır sorma fastından sonra konuyu anlattım kısaca yardım edip edemeyeceğini sordum e polis sonuçta yardım edecekti tabi kabulde etti zaten yarın buluşup konuyu daha detaylı konuşacaktık.
Tek korkum konunun dışarıya çıkmasıydı eğer çıkarsa babam çok büyük sıkıntılar çıkarırdı zaten.
Bugün daha fazla bu konuya kafamı yormak istemedim uykumda gelmişti yeterince zaten aşağıya inip bir şey istiyor musun diye sordum hayır deyince yatacağımı söyleyip odama çıktım.
Yatağa geçip uyku pozisyonuna geçmiştim bile çoktan. Çok geçmeden rüyalar alemine dalmıştım da.
~