8.BÖLÜM

13 2 2
                                    

*Gece'nin anlatımıyla*
Az önce farkında olmadan Buğra'yı üzmüştüm evet yapmıştım sırf kendi merakıma yenik düştüğüm için o üzülmüştü tamam başka yolu yoktu mecbur öğrenecektim ama böyle olsun istememiştim benim yüzümden kapanmayan yaraları tekrar açıldı ama ben onlara yara bandı yapıştıracaktım ben o yaraları ben saracaktım kendime söz veriyorum ki o yaraları kapatacaktık beraber.
Ama şimdi ona bu konuyu unutturmam gerekiyordu onu mutlu etmem gerekiyordu.
"Ee ne yapacağız şimdi?"
"Onu sana soracağız Gece hanım ev senin evin"
"Ama bir sıkıntımız var ben bilmiyorum yani ne yapılır ne yapılmaz falan bilmiyorum işte"
"Bak sen bizim Gece'ye böyle şeyleri bilmen lazımdı"
"Ne yapayım ya bilmiyorum işte dalga geçme"
"Bakarız belki geçmeye devam ederim"
"Bak çocuk sinirlendiren"
"Tamam ya geçmem sen öyle diyorsan"
"Aferjm böyle adam olacaksın işte"
"Pardon ben adam değil miyim tamam anladım ben seni "
"Aman hemen de alın zaten alıngan çocuk"
"Ne alaka be Allah Allah"

"Anladım ben anlayacağımı yorma kendini sen"

"Tamam be seninle mi uğraşacağım bide"

"uğraşma zaten benimle kim uğraşır ki" Bu çocuk en sonunda beni delirtecekti son olacaktı artık ya

"Bende öyle düşünüyorum,Her neyse şimdi ne yapacağız cidden zaman geçiyor Buğra zaman geçiyor"

Evin zaten eşyaları vardı bulmuşken eşyalı ev bulmak çok iyi olmuştu bir de eşyalar için para harcamam gerekseydi herhalde en sonunda ben bu evde değilde annemin yanında yatıyor olurdum.

"Eşyalar zaten hazır temizlikle falan uğraşacağız işte"

"Mantıklı ama biz temizlik malzemesi almadık"

"Sen bekle aşağıda market olması lazım dı bir koşu alıp geleyim olur mu?"

"Olur olur "

"Tamam o zaman gittim ben"

"Hadi git artık çok durdun"

"Alındım gücendim" diyerek kapıyı çarpıp çıkmıştı.

Çıkmıştı da bu çocuk ne alacağını biliyor muydu da Allah'ım sen buna akıl fikir ver İnşallah doğru düzgün bir şey alıp gelir de bir daha gitmek zorunda kalmayız. Bir an önce bu evin işlerini bitirip yerleşmek istiyordum otelden de sıkılmıştım ama sonunda sadece 2 3 gün içinde oradan kurtulup kendi evimde yaşayabilecektim tabi bir sorun çıkmassa genelde sorunlar benim peşimi bırakmazdı ama inşallah bu sefer başkasının peşine takılır.

Şuan aklımın bir köşesinde de para meselesi vardı daha sonra verebilirsin demişti Engin abi ama ne olursa olsun içim rahat etmiyordu parayı bir an önce bulup ona vermek istiyordum zaten anca böyle rahatlardım herhalde.

*Tık tık tık* Tabi bizim akılsız anahtarıda almamıştı şimdi ona kapıyı açmamak vardı ama neyse başka bir zamana saklamak kazım bunu.

"Kollarım koptu ya aşağıdan buraya gelinceye kadar al şunları bakayım"

"Allah'tan asansörle çıkmışsın merdivenle çıksaydın ne olurdu artık" asansörle çıkıp yorulması zor olduğu halde bizimkinin nazlanacağı tuttu zaten poşette ağır değildi ki işte nazlı Buğra ne beklersin.

"Kızım dalga geçme ya işte yoruldum diyorum"

"Tamam be nazlı Buğra"

"Bak çocuk" bir de benim lafımı çalmak he bedeli ağır olacak nazlı bey

(Alt tarafı çocuk dedi kızım sende)

(Ne var be sonuçta onu ben diyordum)

(Doğru tapusu sende zaten ya)

Ölümlü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin