6.BÖLÜM

11 2 17
                                    

“Geldik burası 5.katta daire”
“Haydi bakalım o zaman”
Aslında direkt burayla bitirmek istiyordum ev gezmek falan şuan en son isteyeceğim şeydi.
“İnşallah başka bir eve daha bakmak zorunda kalmadan burada bitiririz hiç ev gezmek falan istemiyorum nedense”
“Sen öyle istiyorsan inşallah öyle olur bakalım”
Aslında bir taraftan ev için param yetecek mi diye içim içimi yiyordu.
“Merhaba Buğra merhaba kızım,hoşgeldiniz”
“Hoşbulduk Engin abi”
“Ev arayan arkadaşın bu güzel kız mı bakalım”
“Evet abi”
“Teşekkürler” küçük bir tebessüm kondurdum yüzüme
“Tanıştırayım sizi, Engin abi bu Gece,Gece buda Engin abim”
Bu diye hitap etmesi ayrı bir konuydu
(Biraz kaba)
(Sen hiç birşeyi sevmiyorsun ki kızım)
“Memnun oldum kızım” “Bende memnun oldum abi”
“O zaman gelin haydi size evi göstereyim çok tutmayayım sizi” dedi Engin abi bizde onun arkasına takılıp evi gezmeye başladık normal bir apartman dairesine göre baya iyiydi dolayısıyla fiyat da güzeldi yani öyledir daha fiyat soramadık zaten duymaktan korkuyordum.
“Ev güzel temiz bir evdir önceki kiracıları maalesef bit trafik kazasında kaybettik çok iyi çok temiz insanlardı evede çok güzel bakarlardı anlamışsınızdır zaten”
“Evet evet çok güzel”
Neden herkes ölüyordu?
“Abi  fiyat nedir peki” sonunda içimden geçen soruyu ben sormadan Buğra sormuştu
“300 ama bu güzel kızımızq 250 yaparız”
Aslında çok büyük bir boyut indirmişti ama sanırım 250 de beni aşar dı zaten Bursluluk paramla falan idare etmeye çalışıyordum.
“Gece ne dersin”
“iki dakika şurda konuşsak Buğra”
“Tabi,olur gel”
“Benim bütçeme göre çok fazla evet aslında çok güzel bir indirim yaptı ama biliyorsun bende dıştaki bir kaç yerden gelen paralar dışında bursluluk paramla geçiniyorum”
“Haklısın,istiyorsan biraz daha gezelim diğer evlerede bakalım”
“Çok güzel olur”
Engin Abi o zaman biz biraz daha gezelim sana haber veririz”
“Tamam oğlum,kızım tanıştığıma tekrardan memnun oldum Buğra’yla ikinizi beklerim arada unutma”
“Bende memnun oldum,merak etme geliriz”
“Haydi görüşürüz abi”
“Görüşürüz oğlum”
Engin abiyle vedalaşıp daireden çıkmıştık
“Şimdi nereye bakacağız”
“Az ileride diğer daire 10 dakika falan var hemen gideriz merak etme”
Zaten motorla ne kadar yavaş gidebilirdik ki
O motoru gideceğimiz eve sürerken aklımdan binbir türlü şey geçiyordu elimdeki parayla bırak ev kiralamayı 1 2 gün bile zor kalırdım sanırım
Zamanında Babam kendine ve bana güvenip beni o yetimhane köşelerine bırakmasaydı şuanda belki daha iyi bir hayatım olabilirdi nefret ediyordum ondan annem yaşıyorken prensesi olduğum adamdan şimdi nefret ediyordum bazen diyorum bazı kızlar çok şanslı onlarla ilgilenen onları seven koruyan kolluyan babaları var ama ben benim hiç birşeyim yok zor la yaşadığım şu hayatım bir hiçten ibaret Allah kahretsin ki.
En merak ettiğim şeylerden biri beni hiç aramış mıydı,çaba göstermiş miydi beni bulmak için? Ama neden göstersin kdndi elleriyle beni o yetimhane denilen d9rt duvarın arasına bırakmış Ken bir daha neden gelip beni arasın ki hani belki diyorum pişman olmuştur ama diğer taraftanda hiç pişman olacağını falan beklemiyorum zaten o adam babam demeye artık dilim varmıyor o adam pişman olacağı hiçbir şeyi yapmazdı tabi eğer ben onu doğru tanıdıysam yapmazdı.
O lanet olası adam benim babam dı bu bir gerçekti evet ama sadece sözdeydi,ve ben bunu küçükken anlayamamıştım bana o zamanlar öyle iyi davranıyordu ki beklemiyordum yapmasını annemin cenazesinde küçücüktüm onun yanından ayrılmadım daha hiçbir şeyi anlayamamıştım ve onun yanındaydım...
Motorun durmasıyla geldiğimiz anladım, ve Buğra’yla aynı anda kaskımızıda çıkartıp etrafa göz gezdirmiştik çok şirin bi mahalleye benziyordu küçük çocuklar beraber oyunlar oynuyor gençler bir yerlerde beraber oturuyorlar büyükler sanırım dedikodu time yalıyordu.
(Betimlemeye bak be kızım nesin sen)
(Ehehe)
“Gece iyi misin yüzün düşmüş ve gözlerin dolmuş gibi”
Allha kahretsin yine dayanamamıştım farketmeden gözlerim dolmayı başarmıştı
“İyiyim iyiyim motorun rüzgarıyla olmuştur”
“Emin misin ben pek inanamadım şahsen”
“Evet ya yok bir şeyim”
“İyi öyle olsun bakalım”
“Öyle zaten”
“1.katta direkt daire yorulmazssın merak etme”
“Yorulmadım zaten”
“Peki”
“Merhabalar hoşgeldiniz çocuklar”
Bizi kapıda karşılayan kadın yani ev sahibi çok güler yüzlü samimi birine benziyordu.
Buğra’yla “hoşbulduk”dedik
“Gelin bakalım çocuklar göstereyim evi size”
“Buğra baban nasıl neler yapıyor”
“İyi abla ne yapsın iş güç”
“kim bilir hangi köşede hangi kadınlarla sızıp geldide eve gelmedi gece” Sadece benim duyabilceğim kısıl bir sesle söylemişti ve duyduğum şey karşısında kısa bir şaşkınlık geçirdim ne kadar çok iyi olduğunu anlatmada yinede aralarının iyi olduğunu birbirlerini sevdiklerini falan anlatıyordu
Yurtta duyduklarım da ayrı bir konuydu sanırım ortaya çıkarmam gereken bir şeyler vardı ortada.
“Derken”diye sormuştum
“Hiç”
“unutmam söyleyeyim sonraya saklıyorum”
“Peki Gece hanım”
“Çocuklar ev burası temiz ferah güzel bir yerdir, sanırım bu kızımız için geldiniz değil mi Buğra”
“Evet evet abla”
“Gece ben”
“Memnun oldum bende Esra”
“Bende memnun oldum”
“Gezelim o zaman odaları”
“Tabii,siz rahat rahat gezin bende yanınızdayım”
Biz Buğra’yla önden hızlı hızlı diğer odaları da gezdik ev gayet güzeldi benim yaşlarımda birinin gayet rahat edebilceği bir ev di havası falan da çok hoştu,tabi fiyattan sonra her şey değişebilir veya aynı kalabilirdi ben değişiklik sevmem inşallah değişmezdi.
Hadi öğrenelim o zaman “Abla fiyat ne diyorsun”
“Beş yüz”
Ne beş yüz bu kadın benimle dalgamı gećiyordu anlam veremiyorum evet fiyatlar uçtu zaten ama bu evede 500 istemessin be ablam diğer baktığımız ev daha güzel ve daha uzuczdu.
“Abla ne yaptın sen ya “
“Ne yapalım Kızım ev fiyatları uçtu buna şükret”
Valla abla bir önceki eve talibim ben
“30 düşeriz 470’e veririm”
Maşallah çok düştün ya
“Yok abla yok benim bütçeme çok fazla kusura bakma rahatsız ettik Buğra gidelim en iyisi” son cümleyi Buğra’nın duyabileceği bir seste söylemiştim.
“Tamam o zaman abla sağol yinede boşu boşuna getirtirdik seni buraya kadar kusura bakma”
“Yok oğlum ne kusuru benim işim bu zaten,hadi görüşürüz bakalım”
“Görüşürüz”diyip motorun yanına gelmiştik
“Oğlum Beş yüz nedir ya biz hangi devirdeyiz”
“kızım senin hiçbir şeyden haberin yok herhalde”
“Gündemi takip etmiyorum cano”
Cano ne ya ben kendimi iyice aşmıştım abi
“Cano he güzelmiş tuttum bunu”
“Ağzımdan kaçtı ne hemen şımar sende”
“Böyle güzel ağız kaçması mı olur muş”
“Ağız kaçması hahaha”
“Valla bir anda ağzımdan çıktı kaçmadı çıktı”
Güzelim demeside çok güzel bir ağız kaçmasıydı o zaman ehehe
(İşini biliyorsun kız sende)
(Tabi iç ses ne sandın)
“Neyse hadi gidelim bakalım diğer ev adayına”
“Yok gitmeyelim”
“Neden gitmiyoruz ki bunuda istemedin?”
“Ben bir karar aldım sokakta kalacağım artık”
“Gece ne saçmalıyorsun Allah aşkına ya kendi evime götürürüm sokakta bırakmam”
“Tamam be şaka yapıyoruz,ilk evi tutmak istiyorum ben”
“Nasıl,bana fazla demiştin ama”
“Dedim ama şu ev bile bu kadarda hepsi yüksektir hazır ucuz bulmuşuz kaçmadan onu tutalım,tabi önce biraz daha para bulmam lazım ama orayı tutalım Engin abiyle konuş sen”
“Tamamdır güzellik dediğin gibi olsun”
“Aa şeh pardon ağız kaçması yine”
“Hahaha”
“Gülme kızım utandırıyorsun bak” yanakları kızartmıştı abi çok tatlı utanıyordu var mıydı böyle bir şey ya utangaç çocuğum benim
(Yok abi sen kara sevdaya tutuldum söyleyeyim kızım)
(Ne alaka ne alaka)
“Ya neyse neyse çok eğlendik artık ev vakti hadi gidelim biran öncede tutalım şu evi ya çok sıkıldım şu işten”
“Kızım daha sadece 2 ev geldik diğer bütün evleri gezersek ne yapardın acaba”
“Ya söylenme söylenme bin haydi gidelim bir an önce”
“Tamam tamam atla hadi”
                                                                           ~
Evet sonunda evi tutmuştuk şuanda oteldeydin yarın Buğra’yla evi hazırlamaya falan başlayacaktık.
Engin abi Buğra’yı tanıdığı ve babasıyla çok yakın arkadaş oldukları için “Eve taşın herkes parasını sonra versende olur parayı bul kızım zora sokmayalım seni” demişti abi adam çok anlayışlıydı.
Tabi bir taraftan aklım o parayı nasıl toplayacağımdaydı evet belki zor az bir para gelebilir güncel fiyatlarda ama işte biliyorsunuz benim durumumu da, Tabi ama beynimin daha fazlasını Buğra kaplıyordu seviyor muydum sevmiyor muydum hiç bilmiyorum gerçekten bilmiyorum kafam o kadar karışıktı ki belki o hiç bir şey hissetmiyordu beni sadece arkadaştan ibaret görüyordu yok ya belki değil kesin böyleydi.
*Buğra’nın anlatımıyla*
Gece’yi otele bırakıp eve dônmüştüm
“Hiç gelmeseydiniz Buğra bey saatin farkındasındır inşallah”
“Giriş çıkış saatlerinde karışmaya başlamışsın bakıyorumda baba”
“Kim bilir hangi kızla sürtüyordun bu saate kadar“
“Baba beni kendinle karıştırma istersen ben senin gibi bir karaktersiz değilim olmamda asla ben sana değil anneme benzeyeceğim bundanda kimse beni vazgeçiremez anladın mı ister döv ister söv vazgeçıremsiniz lan”
“Düzgün konuş lan karşında kimin olduğunu unutma”
“Unutmadım merak etme karşımda tam anlamıyla her gün başka kadınla yatan her gece bayılıncaya kadar içen her kötü işe burnunu sokan adı baba diye geçen ama o adın B sini bile haketmeyen birisin anladın mı sen bunun”
(Yanağına tokat atar)
“Al gör sen karaktersiz miş senin gibi evlat olmaz olsun”
“Senin gibi babada olmaz olsun, ha bide merak etme acıtmadı alıştım artık”
Alışmıştım vücüdümda ki kızarıklıklara morluklara vücüdumdaki renklere bu renklerin acısına alışmıştım beni çok ağlatmıştı bu renkler ama yinede her renk benide daha fazla güçlendirdi ve şimdi eski ben değilim özellikle babama karşı:)
Odama geçip ilk önce aynada kendime baktım yüzüm çok mu kızarmıştı diye biraz kızarmıs ama geçmeyecek bir şey değildi o yüzden çok takmadım.
Yatağıma geçip oturduğumda aklımda sadece iki kadın vardı birisi annem diğeri ise Gece’ydi annem gittiğinden beri her eve gelip,odama geçtiğimde annemi düşünürdüm rutin gibi bir seydi unutamam asla zaten ama bir kadın daha eklendi çok güzel bir kadın,çok samimi bir kadın,çok güçlü bir kadın,ve çok güzel gülen bir kadın eklendi Gece o eklendi normalde annemden başka kişileri böyle oturup ciddi ciddi düşünmem ama o çıkmıyordu aklımdan işte ne bileyim sanki onu beynine yapıştırdılarda çıkaramıyordum aslında çıkarmakta istemiyordum öyle güzel bir kadındı ki annemden sonra onu ordan söküp atmak istemiyordum belki o hiçbir şey hissetmiyordu arkadaştan ibaret görüyordu ama ben sanırım biraz seviyorum onu sanırım bilmiyorum bende bir taraftan ona karşı çok güzel hisler var içimde bir taraftan o hislerin ne olduğunu bile anlayamıyorum sanki labirentteydim iki farklı çıkış vardı iki çıkışıda bulmuştum ama biri doğruydu ve hangisiydi onu bulamamış gibi hissediyordum çok değisik bir şey içimdeki lnet olası his.
Düşündüm düşündüm annemi düşündüm Gece’yi düşündüm onları düşünerek uyuya kaldım...

Ölümlü AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin