Karakola girdiğimde tanıdık bir sima bulabilmek adına etrafa bakarak yürümeye başladım.
"Hey Rose naber ?"
Arkamı dönüp Hoseok oppayı gördüğümde gülümsedim.
"Selam, iyidir senden ?"
Dedim, Hoseok oppa yanındaki bizim yaşlarımızdaki polise işaret verince polis onun elindeki kelepçeli adamı alıp ilerletmeye devam etti.Hoseok oppa ellerinden toz silkeliyormuşcasına birbirine vurup bana döndü.
"Gördüğün gibi işte hırsız-polis oynuyoruz"
Dediğinde güldüm.
"Fazla iddialı"
Dedim, gülerek beni onayladı.
"Tahmin edeyim Namjoon'la konuşmaya geldin"
Dedi
"Bingo"
Dedim"Az önce çalışıyoruz ayağına sorgu odasında Hwasa'yla flörtleşiyordu"
Dedi, ister istemez güldüm çünkü Hoseok oppanın karşısında kim olsa gülmeden duramazdı.
"Anladım"
Dedim
"Sen hâlâ aynı olayın peşinde misin ?"
Dedi, kafamla onu onayladım.
"Tabii yanına bir tane daha eklendi ama tahminlerimce suçlu aynı"
Dedim"Namjoon bahsetti. Yine kameralar yağmurdan arızalanmış. Karşınızdaki kişi ya çok aptal ya da hem suç işleyecek hem de alttan alttan size mesaj verecek kadar zeki"
Dedi
"Oyum aptal olmasından yana"
Diyerek sağ elimi kaldırdığımda gülüp saçlarımı karıştırdı.
"Komiserim bir dakikanız var mı ?"
Hoseok oppa seslenen çocuğa döndü sonra bana baktı."Gitmem gerek ufaklık iş beklemez. Abine selam söyle lise bittiğinden beri aramadı beni kırılıyorum. O kadar mesaimiz var halbuki"
Dedi
"Söylerim"
Dedim, Hoseok oppa bana göz kırparak gitti. Hızlı adımlarla sorgu odasına gittiğimde kapıyı tıklatıp yavaşça araladım. İçerdeki Namjoon oppa bana sessiz ol işareti yaparak beni yanına çağırdı.Kapıyı kapatıp ufak adımlarla yanına gidince kulağıma doğru eğildi.
"Buraya normalde kimse sokulmaz ama torpillisin"
Dedi, gülerek ona baktım.
"Teşekkürler oppa"
Dedim, bana göz kırpıp camın karşısına baktı. Bende oraya bakınca Yuju'yu gördüm. Karşısında Hwasa oturuyordu."Seninle anlaşamayacak gibiyiz ve benim anlaşamadığım insanlara tahammülüm yoktur"
Dedi Hwasa, Yuju tırnaklarına bakarak güldükten sonra gözlerini Hwasa'ya çevirdi.
"Ne yapacaksın suçsuz bir insana zarar mı vereceksin ?"
Dedi dudak büzerek
"Suçsuzluğun henüz kanıtlanmadı. Suçlu listesinde ilk sıradasın bu seni suçlu yapmak için yeter de artar. Bu yüze iyi bak Choi Yu Na çünkü adın temize çıkana kadar benimle muhattap olacaksın"
DediYuju ağzını kapatarak kahkaha attığında yeni yapılmış tırnaklarına bakarak yumruklarımı sıktım.
"Komik birşey göremiyorum"
Dedi Hwasa, Yuju gülmekten gözünden akan yaşı sildi.
"Her neyse neden hâlâ burdayım size bin defa suçsuz olduğumu söyledim. O gün Jaehyun'la görüşmedim bile"
Dedi, Hwasa güldü.
"O hâlde arabasındaki parmak izlerini bize nasıl açıklayacaksın ?"
Dedi"Benim parmak izlerim mi ?"
Dedi ama yüzünde şaşkınlıktan çok gülümser bir ifade vardı. Nasıl böylesine iyi maske takıyordu. Nasıl başarıyordu bunu ?
"Şuan burda olduğuna göre evet sen"
Dedi Hwasa
"O arabada kaç defa seviştiğimizden açıkça bahsetmemi ister misin ?"
Dedi Yuju, yalan söylüyordu! Hwasa güldü.
"Bildiğim kadarıyla kurban eşcinsel"
Dedi"Evet ama bunu açık etmekten hep çekinirdi o yüzden içinde yaşardı."
Dedi
"Bu bir cevap değildi"
Dedi Hwasa
"Jaehyun insanların anlamasından çekindiğinden sürekli benimle bir yakınlık içerisindeydi. Oldu mu komiserim ?"
Dedi sinir bozucu bir sesle, Hwasa arkasına yaslanıp kollarını göğsünde bağladığında bir süre Yuju'nun suratını izledi."Birazcık aklınız varsa o Roseanne denen kızı da sorguya alırsınız"
Dedi Yuju tırnaklarına bakarken
"O neden ?"
Dedi Hwasa
"Sonuçta önceden Jaehyun ona zorbalık yapıyordu. Eminim onu öldürecek kadar ondan nefret ediyordur. Benim Jaehyun'u öldürmek için bir nedenim yok. Okuduğum okulda sorsanız herkes çok iyi anlaştığımızı söyler"
Dedi
"Peki bu kadar yeter"
Diyen Namjoon oppayla Hwasa ayaklandı.Yuju'da gülerek kalktı.
"İyi konuşmaydı"
Dedi gülerek sonra cama doğru döndü o farkında olmasa da gözleri bana değdi. Ürperdiğimi hissettiğimde gözlerimi ondan kaçırdım.
"Çok zekice cevaplar veriyor."
Dedi Namjoon oppa içeriye giren Hwasa'ya doğru
"Haklısın elimizi kolumuzu bağladı."
Dedi"Ya suçlu olduğu kanıtlanmazsa o zaman ne olur ?"
Dedim gözlerim dolarken, Hwasa beni kolunun altına aldı.
"Üzülme, eğer gerçekten suçluysa eninde sonunda bir açık verecektir"
Dedi, Namjoon oppa'da elini koluma koyarak bana gülümsedi.
"Biz o açığı bulmak için varız. Bu olay için elimden geleni yapıyorum güven bana ufaklık"
Dedi, gözümden akan yaşı silerek gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞİM -2-
FanficZamanında çok sevdiğim biri bana "Düşünce özgürlüğü bir insanın ölümü olabilir. Bu nedenle ölüm bir nefes kadar yakınımızda" demişti. Şimdi dönüp bakıyorum da asıl ölüm olan düşünce özgürlüğü değildi. Asıl ölüm ağzımızdan çıkanlardı, asıl ölüm hâl v...