"Hedefın var mı? Hedefi olmayan gemi yüzemez."

4 0 0
                                    

I perde II bölüm...

Kalbim yerinden çıkacakmı..?Ya kalbim bu serüvene benimle beraber devam etmek isterse?Derin düşüncelerle yorganıma sarılıp uyumaya çalıştım...Kalktıkta bunun hepsi bir rüya olacaktı.Sadece bir rüya.Ben nefret dolu bir anneyle yaşıyorum başka da hiç kimse yok.Bunu kim yapmış ola bilirdi ki?Bu banaana yapılan bir eşek şakasımıydı yoksa?Bunların hepsi kafamda dönüp duruyorken gözlerimin yavaş-yavaş kapandığını fark ediyordum.Bunu bana yapan kişi kimdi..?Şimdiyse uyuyacaktım ve yarın kalktığımda hepsi rüya olacaktı.Ya da kabus mu demeliyim?

                               *Sabah*

Uyuşmuş gözlerimle güzel bir güne kalktığımı düşünüyordum.Bundan emindim.Ya da değildim...Bir rüya olduğundan emindim. Elimi tam yanımdaki çekmecenin üzerinde duran telefonumu almak için uzattım. Gördüğüm manzara karşısında küçük çaplı bir şok yaşadım.Her şeyden bu kadar eminken bunların olması beni yanıltmıştı...
  Çünki, gördüğüm manzara sadece telefonumun üzerine bantlanmış bir zarftı.Bu da neyin nesi böyle?-Dün diğer notun neden zarf içinde olmadığını sorgularken,şimdi bu notun neden zarfda olduğunu sorguluyordum.Ellerimin titrediğini hissediyorumdum. Tir-tir titreyen ellerimle zarfın içerisinde olan buruşmuş kağıdı alıp okumaya başladım. İkinci bir şok yaşamıştım.Aynı kağıt,aynı kalem,aynı insana aitti bu yazılar.Şimdi anladım.Bu bir rüya değil bu bir kabustu.
                
                      "Hedefin varmı peki?
                       Sen hazır mısın böyle güne?
                       Hazır olmalısın...
                       Saatler geçecek...
                       Dünya öz malını bulacak!
                       Zamanı fark ettiğinde,
                       Kontrol edemezsin!
                       Aileni değiştiremezsin.
  
     Hedefi olmayan bir gemi yüzemiyorsa,
      Sende bu hayallerle gidemezsin.
        Vakit geçip gittiğinde,kabusu rüya ile 
                                DEĞİŞTİREMEZSİN!     

    Evet...
   Şimdi anlamıştım.Bu küçük değil büyük bir şoktu. Şimdiyse okulun ilk gününe hazır olmalıydım.Bu notlar neydi?Hedefim yok! Kastettiği tam olarak neydi?Onun istediği neydi?Hedefi neydi?Ben miydim Hedefi..?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

 "Mücadele örneğinin ilginç milyarderi "Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin