Sonunda yazabildimm 3 gündür çok yoğunum 🥹 yakın akrabamızın düğünü vardı ve bügünde staja başladım o yüzünden bi tık geç geldi bölüm hızlı yazdım kontrol bile etmeye vaktim yok şuan. O yüzden yazım yanlışlarım olabilir.Bu arada diğer bölümde sonunda fanfinifinfon var gksmfkwmfkwk
müsait oldukça yazacağım.
iyi okumalar🫶🏻🫶🏻Erkenden kalkmıştım zaten uyku tutmamıştı. Çok az uyumama rağmen heyecanlı olduğum için dinçtim. Gelinliğimi kızların yardımıyla giymiştim kolları ve göğüs kısmı bol dantel işlemeliydi göğüsümde kalp şeklinde dekolte vardı göğüsüme doğru iniyordu. etek kısmında da danteller vardı çok kabarık değildi çok zarifti gelinliğim.
Oda çok kalabalıktı kadınlar beni ortalarına oturmuşlar sürekli inceliyorlardı. Bu durumda kim olsa utanır utanmıştım. Ellerim kucağımda sağa sola bakıyordum. Sonunda davul zurna sesi gelmeye başlamıştı. Davul sanki içimdeydi kalbimin atışı yüzünden hiçbir şey duymuyordum.
Sesler iyice yaklaşmıştı büyük ihtimal bizim evin önündeydiler. odadaki kadınlar cama dönmüş bazısı odadan çıkıp dışarıdan izlemeye gitmişti. Merakıma yenik düşüp camdan dışarıya bakmaya çalışmıştım.
Bakar bakmaz Hasanı görmüştüm kollarını genişçe açmış sağdıcıyla oynuyordu. Hasan'ı gördükçe çok şanslı olduğumu düşünüyordum adam yakışıklı, çekici ve oldukça zeki biriydi ayrıca aile terbiyesi almıştı hiç kötü bir vukuatını duymamıştım şimdiye kadar hovarda değildi kafasını önüne indirir öyle yürür kimseye yan gözle bile bakmazdı. Köyde Hasan gibi kalıpta genç bir elin beş parmağını geçmezdi. Tam turnayı gözünden vurmuştum.O sırada erkek kardeşim odaya girmişti elinde kırmızı kuşakla belime bağlayacaktı. Gözlerime bakmıyordu gözleri kızarmıştı zaten birkaç gündür benden kaçıyordu. O da aynı babam gibiydi duygularını belli etmekten çekinirdi. Kuşağı belime bağlayınca yanaklarına ellerimi koyup kafasını kaldırdım bana baksın diye.
Daha o da küçüktü anne yarısıydım onun tarlada çalışmak zorunda kalınca annem çoğunlukla bana bırakırdı Kerem'i elimde büyümüştü. Sımsıkı sarıldım öptüm. Daha sonra babam geldi elini öptüm sarıldım aynı şekilde anneminde.
Davul sesi durduğunda içerdeki kadınlardan bazıları " Geliyorlar" demişti. İyice gerilmiştim ellerim titriyordu kimse görmesin diye gelinliğimin eteklerine bastırdım. Kafama örttükleri örtüden etrafı göremiyordum Allahtan merdiven yoktu evde yuvarlanır giderdim.
Çok sürmeden Hasan odanın kapısında görülmüştü odada gezinmeden beni bulmuştu. Tebessüm ediyordu.
Siyah takım elbisesi çok yakışmış biçimli iri vücudunu sarmıştı. Onu ilk defa sinek kaydı tıraşla görüyordum çok sakallı olmasada her zaman onu kirli sakalla görürdüm.
Kolunu girmem için bana uzatınca titreyen ellerimi koluna sarmıştım. Temasımla yine kalbim hızlı hızlı atmaya başlamıştı.
Yardımıyla evden çıktığımda dışardaki imam duasını okumuş Hasan'nın evine yeni evime gitmek için süslenmiş arabaya bindirildim.
Hasan' da gelip arabaya binince bana baktığını hissetmiş ona çevirmiştim başımı. Beni baştan aşağı inceliyordu. Zar zor sakinleştirdiğim ellerim yine heyecanla titremeye başlamıştı. Gözleri gelinliğimin göğüs dekoltesinde takılınca derin nefes almıştım göğüslerim daha belirginleşmişti. Onu etkileyecek şeyleri artık biliyordum.
Geri önüne dönüp"Gelinlik yakışmış" demişti arabayı çalıştırmadan önce.
Kocamdan iltifat almak çok hoşuma gitmişti gülümsememi saklayarak "Teşekkür ederim sen de yakışıklı olmuşsun" demiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MEVA(ASKIDA)
Historical FictionArkaya oturmuştum o da şoför koltuğundaydı. İri omuzlarını, direksiyondaki büyük damarları belli olan elini, yaz olduğu için giydiği yakalı tişörtünden gözüken çıplak kollarını inceledim. Gözüm yukarı tırmanarak yüzüne geldi. Yalan yok kendine has...