8. Bölüm

20.5K 528 22
                                    

Merhabaa🙃 söze teşekkürle girmek istiyorum. Çok teşekkür ederiim bu kadar etkileşimi hiç beklemiyordum. her yorum, oy geldiğinde ya da görüntülenme yükseldiğinde sırıtıyorum kcmwkdkwkr Umarım daha çok büyürüm ve kendimi geliştiririm.

Tekrardan çook teşekkür ederim beni mutlu ettiğiniz için💗💗
iyi okumalar🫶🏻🫶🏻

Tekrardan çook teşekkür ederim beni mutlu ettiğiniz için💗💗iyi okumalar🫶🏻🫶🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Havanın bunaltıcı sıcaklığıyla rahatsızca gözlerimi açtım. Başta nerde olduğumu hatırlayamadım daha sonra evlendiğim ve gecenin müstehcen görüntüleri bir bir aklıma geldi.

tavana bakıp saf saf gülümserken yanımda yüz üstü yatan Hasan'a baktım. Üstümüzdeki ince örtü kalçalarına kadar inmiş çıplak geniş sırtı açıktaydı. Dün gece sevişmemizden sonra yorgunluktan ikimizde uyuya kalmıştık. O da ben de yıkanamamıştık.

Sıcakla bir de dünkü yaşanılanlardan sonra iyice terlemiştim Hasan'a kötü kokmamak için yıkanmaya karar verdim. Uykusu ağır mıydı hafif miydi bilmiyordum ama odada yıkanmak zorundaydım zaten görmediği hiçbir yerim kalmamıştı.

Örtüyü üstümden atıp iç çamaşırlarımı giymeden basma etekle bluz geçirdim üstüme.
Sütyensiz meme uçlarım belli oluyordu ama kaynanamda kayınpederimde evde değilleridi 2 günlüğüne Fatma ablada kalmaya gitmiş, ikimizi evde yalnız bırakmışlardı. Yinede çırıl çıplak evin içinde dolanmak istemediğim için bir şeyler giyindim.

Sıcak suyu odaya taşımıştım sessiz olmaya çalışarak yıkanacaktım. Üstümdekileri sıyırarak dolabın yanına bıraktım yanımada havlumu aldım.

Odanın içindeki musluğun mermer kısmına oturarak ilk önce saçımı köpürttüm saçımı duruladıktan sonra yataktan ses geldi.
Kapalı gözlerimi hızlıca açarak arkamı döndüm.

Hasan üstündeki örtüyü sıyırmıştı gözlerim aşağıya indiğinde erkekliği dimdik olduğunu gördüm gözleri kalçalarımdaydı beni izleyerek okşuyordu. "Bensiz niye yıkanıyorsun yavrum?" demiş yataktan kalkıp yanıma gelmişti.

Beni izlemesi gram rahatsız etmemiş kadınlık duygularımı kabartmıştı.

Elim ayağım titriyordu yine anın şaşkınlığıyla elimde tas kalmıştım. Elimdeki tası alıp kocanın içine fırlatmış beni ayağa kaldırmışı.
"Günaydın karım" demiş üstüme doğru eğilerek dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı.
"Günaydın" sesim tarazlı çıkmıştı yok gibiydi.

Belimde olduklarını fark etmediğim elleri usulca kalçalarıma inmiş sıkarak kendine yapıştırmıştı beni. Erkekliği ikimizin arasında sıkışmıştı. Seslice inleyip iyice yapıştırmıştı beni kendine.

Bu kez atağı ben yapmak istedim kollarımı boynuna dolayıp az önce dudaklarımda olan dudaklarını tekrar öptüm.
Öpüşüyorduk, dilimin ucunda dilini hissettim dili her yere dokunuyordu. Kendini hafif hafif hareket ettiriyor hem beni hem kendini birleşmemize hazırlıyordu. Aramızdaki erkekliği daha da büyümüştü. Dün geceki gibi içimde istiyordum onu. Sertçe siksin istiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 05, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MEVA(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin