7. Bölüm

18.6K 395 29
                                    

Bölüm geldii evde olsaydım daha erken gelirdi ama staj yapıyorum hem de hocalarımın yanında +18 şeyler yazamıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm geldii evde olsaydım daha erken gelirdi ama staj yapıyorum hem de hocalarımın yanında +18 şeyler yazamıyorum. Elimden geldiğince sık atmaya çalışıyorum. Hızlı yazdığım için yazım yanlışım olmuş olabilir daha sonradan hepsini düzenleyeceğim.

iyi okumalaar🫶🏻



Düğün bitmişti ben de bitmiştim. Nerdeyse hiç oturmamıştım kıçımın üstüne. Doğru düzgün ne yemek yemiş ne su içmiştim. Kendimi çok halsiz hissediyordum.

Hasan'da aynı şekilde hiç oturmamıştı beraber oynarken içim gitmişti. Gözümün içine baka baka oynamıştı. Ne yiğit herifti bu.

Hasan'nın ablası Fatma gelip kulağıma eğilerek "Hadi gitme vakti Meryem gelin" demişti sinsi sinsi gülüyordu. İmasıyla yanaklarım kızarmış soğuk suya girmiş gibi saf saf bakmıştım yüzüne.

Beni odaya bırakıp duvağımı da yüzüme örtmüş odayı terk etmişti. Saniyeler bile bana fazla geliyordu gerginlikten bacağımı sallıyordum.

Dış kapıda patırtı kopunca içeriye birden Hasan dalmıştı. Birden girince odaya sesimi kontrol edememiş bağırmıştım. Gerginliktendi hep bunlar.

Elini ensesine koymuş çekingen haliyle bana yanaştı.
"Korktun mu? bizimkiler işte salaklıklarını yapacaklar ya."
"Korkmadım birden girince irkildim."
Aynı şeyleri hissediyorduk sanırım aramızda yine cinsel çekim hat safadaydı. Bugün olacaktı o iş ikimizde biliyorduk.

İki elimden tutup ayağa kaldırdı beni. Kafama örtülen duvağı kaldırmış göz göze gelmemizi sağlamıştı. Yaklaşan yüzüyle öpeceğini anladım. Dudaklarını alnıma bastırmış derin nefes çekmişti içine. Gözlerim istemsiz kapanmış aynı onun gibi derin nefes çekmiştim içime kokusu o kadar güzeldiki. Çok sigara içmesine rağmen kendine has kokusu ağır basıyordu.

Sol eli çenemi kaldırmış yüzlerimizi karşı karşıya getirmişti. Boyu uzundu benden iki büklüm durduğuna emindim. Anın büyüsüyle ne yaptığımı bilmiyordum. Dudaklarını öpmek istiyordum o hissi özlemiştim.

Dudaklarını birden dudaklarıma yapıştırmıştı hiç beklemeden karşılık vermeye başladım. Acemiydim.

"Bugün bitirdin beni karıcığım, memelerin burnumun dibindeydi dokunamadan öpemeden, ememeden çıldıracaktım." edepsiz sözlerini duyunca uyanmayı bir kenara bırakıp göğüslerimi ince gömleğinden göğüslerine bastırdım. Yumuşak göğüslerim sert göğsünde ezilmişlerdi.

Beni ters çevirip "nerde bunun açılacak yeri?" diye fısıldamıştı aynı anda eli kolumun altında, sırtımda, belimde geziniyordu. Gelinliğin gizli fermuarı vardı. Belimdeki elini yakalayarak kalçamın tam üstünde son bulan fermuarın üstüne koydum. "Burda işte" demiştim benim de sabrım kalmamıştı.

Fermuarı indirmişti, sadece dantelli sütyenim olan çıplak sırtım ortaya çıkmıştı. Elinin sırtını tüy gibi sırtımda gezdirmişti. Bu adamın amacı beni çıldırtmaktı sanırım.

MEVA(ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin