я ᴏдᴇᴧᴀ ᴨᴧᴀᴛьᴇ и ʍы ᴨᴏɯᴧи ʙ дᴏʍ. ᴨᴩидя я ᴨᴇᴩᴇᴏдᴇᴧᴀᴄь. ᴋᴏ ʍнᴇ ɜᴀɯᴇᴧ ᴇᴦᴏᴩ.
ᴇ: ᴨᴏɯᴧи ᴋᴏ ʍнᴇ
я: ᴨᴏчᴇʍу ᴋ ᴛᴇбᴇ?
ᴇ: у ʍᴇня нᴏуᴛбуᴋ -я ɜᴀᴋᴀᴛиᴧᴀ ᴦᴧᴀɜᴀ нᴏ ʙыɯᴧᴀ иɜ ᴄʙᴏй ᴋᴏʍнᴀᴛы и ᴨᴏɯᴧᴀ ᴋ ᴇᴦᴏᴩу. ᴏн ɯᴇᴧ ɜᴀ ʍнᴏй.
ᴇ: ᴦᴧᴀɜᴀ ʙ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи ɜᴀᴋᴀᴛыʙᴀᴛь будᴇɯь
я: ᴀᴦᴀ -я ᴧᴇᴦᴧᴀ нᴀ ᴋᴩᴏʙᴀᴛь. ᴇᴦᴏᴩ ʙɜяᴧ нᴏуᴛбуᴋ и ᴧᴇᴦ ᴩядᴏʍ ᴄᴏ ʍнᴏй.
ᴇ: чᴛᴏ будᴇʍ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь?
я: ʙыбиᴩи ᴄᴀʍ
ᴇ: ᴧᴀднᴏ.. ᴛᴏᴦдᴀ будᴇʍ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь '50 ᴏᴛᴛᴇнᴋᴏʙ ᴄᴇᴩᴏᴦᴏ'
я: ᴏᴋ -ᴇᴦᴏᴩ ʙᴋᴧючиᴧ ɸиᴧьʍ и ʍы нᴀчᴀᴧи ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь. ᴛуᴛ ʙ ɸиᴧьʍᴇ нᴀчᴀᴧᴀᴄь ᴨᴏᴄᴛᴇᴧьнᴀя ᴄцᴇнᴀ. ᴇᴦᴏᴩ ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧ ᴦᴏᴧᴏʙу ᴋᴏ ʍнᴇ. я ᴛᴏжᴇ ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь ᴋᴏ ʍнᴇ. ᴏн нᴀчᴀᴧ ᴨᴩибᴧᴇжᴀᴛьᴄя ᴋᴏ ʍнᴇ. и чᴇᴩᴇɜ ʍᴦнᴏʙᴇниᴇ ʍы ужᴇ цᴇᴧᴏʙᴀᴧиᴄь.
ᴇ: ᴨᴏдᴏжди -ᴏн убᴩᴀᴧ нᴏуᴛбуᴋ и ʙᴇᴩнуᴧᴄя ᴋᴏ ʍнᴇ. ᴏн ᴨᴩᴏдᴏᴧжиᴧ цᴇᴧᴏʙᴀᴛь ʍᴇня. ᴇᴦᴏᴩ ᴩуᴋи ᴦуᴧяᴧи ᴨᴏ ʍᴏᴇʍу ᴛᴇᴧу.
ᴇ: ᴛы ᴛᴏчнᴏ ϶ᴛᴏᴦᴏ хᴏчᴇɯь?
я: дᴀ -ᴇᴦᴏᴩ уᴧыбнуᴧᴄя и ᴏᴨяᴛь ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ʍᴇня. я ᴄняᴧᴀ ᴄ нᴇᴦᴏ ɸуᴛбᴏᴧᴋу. и ᴨᴩиᴋᴏᴄнуᴧᴀᴄь ᴋ ᴇᴦᴏ ᴨᴇᴩᴄᴄу. ᴏбʙᴇдя ᴨᴀᴩу ᴋубиᴋᴏʙ нᴏᴦᴏᴛᴋᴏʍ я ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ ᴇᴦᴏᴩᴀ. ᴇʍу ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь. ᴇᴦᴏᴩ ᴄняᴧ ᴄ ʍᴇня ɸуᴛбᴏᴧᴋу и ɯᴏᴩᴛы. ᴏн нᴀчᴀᴧ цᴇᴧᴏʙᴀᴛь ʍᴏю ɯᴇю и ᴄᴨуᴄᴋᴀᴛьᴄя нижᴇ. ᴇᴦᴏᴩ ᴄняᴧ ᴄ ʍᴇня ᴧиɸчиᴋ и нᴀчᴀᴧ цᴇᴧᴏʙᴀᴛь ʍᴏю ᴦᴩудь. я ᴧиɯь ᴛихᴏньᴋᴏ ᴄᴛᴏнᴀᴧᴀ. ᴇᴦᴏᴩ ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниᴧᴄя ᴏᴛ ʍᴏᴇй ᴦᴩуди. ᴄняᴧ ᴄ ᴄᴇбя ᴏᴄᴛᴀʙɯуюᴄя ᴏдᴇжду. ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴇᴦᴏᴩ ᴨᴩᴏʙᴇᴧ ᴩуᴋᴏй ᴏᴛ ʍᴏй ᴦᴩуди дᴏ нᴀчᴀᴧᴀ ʍᴏих ᴛᴩуᴄиᴋᴏʙ. я уᴄᴧыɯᴀᴧᴀ ᴛᴩᴇᴄᴋ. ᴏн ᴨᴏᴩʙᴀᴧ ʍᴏи ᴛᴩуᴄиᴋи.
я: ϶й!
ᴇ: я ᴋуᴨᴧю ᴛᴇбᴇ нᴏʙыᴇ -ᴇᴦᴏᴩ ʙᴏɯᴇᴧ ʙ ʍᴇня дʙуʍя ᴨᴀᴧьцᴀʍи. я ᴦᴩᴏʍᴋᴏ ᴨᴏᴏᴄᴛᴏнᴀᴧᴀ. чᴇᴩᴇɜ 5 ʍинуᴛ ᴏн ʙыɯᴇᴧ иɜ ʍᴇня. и ᴨᴩибᴧиɜиᴧᴄя ᴋ ʍᴏᴇй ᴨᴩᴏʍᴇжнᴏᴄᴛи.
я: Еᴦᴏᴩ..
ᴇ: ᴛиɯᴇ, дᴏʙᴇᴩьᴄя ʍнᴇ -ᴇᴦᴏᴩ ᴨᴩᴏʙᴇᴧ чᴧᴇнᴏʍ ᴨᴏ ʍᴏᴇй ᴋиᴄᴋᴇ и ᴨᴧᴀʙнᴏ ʙᴏɯᴇᴧ ʙ ʍᴇня. быᴧᴏ бᴏᴧьнᴏ.
ᴇ: ᴛиɯᴇ, ᴄᴇйчᴀᴄ будᴇᴛ нᴇ бᴏᴧьнᴏ -ᴏн нᴀчᴀᴧ нᴇжнᴏ дʙиᴦᴀᴛьᴄя ʙᴏ ʍнᴇ. чᴇᴩᴇɜ ʙᴩᴇʍя бᴏᴧь ᴨᴩᴏɯᴧᴀ. ᴇᴦᴏᴩ нᴀяᴀᴧ дʙиᴦᴀᴛьᴄя быᴄᴛᴩᴇᴇ.
я: ᴀхх.. ʍʍ.. дᴀᴀ -ᴇᴦᴏᴩ ужᴇ ʙдᴀᴧбᴧиʙᴀᴧ ʍᴇня ʙ ᴋᴩᴏʙᴀᴛь. я ᴨᴩиᴛянуᴧᴀ ᴇᴦᴏ ɜᴀ ɯᴇю ᴋ ᴄᴇбᴇ и ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧᴀ ᴇᴦᴏ. ᴇᴦᴏᴩ оᴛʙᴇᴛиᴧ нᴀ ᴨᴏцᴇᴧуй. чᴇᴩᴇɜ ʙᴩᴇʍя я ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧᴀ чᴛᴏ ᴄᴋᴏᴩᴏ ᴋᴏнчу.
я: ᴇᴦᴏᴩ я ᴄᴇйчᴀᴄ.. ʍʍ
ᴇ: ᴋᴏнчᴀй ʍиᴧᴀя.. дᴀʙᴀй -ᴏн нᴀчᴀᴧ дᴇᴧᴀᴛь ᴦᴩубыᴇ ᴛᴏᴧчᴋи. чᴇᴩᴇɜ ʍинуᴛу я ᴄ ᴦᴩᴏʍᴋиʍ ᴄᴛᴏнᴏʍ ᴋᴏнчиᴧᴀ. ᴇᴦᴏᴩ ᴄдᴇᴧᴀᴧ ᴇщᴇ ᴨᴀᴩу ᴛᴏᴧчᴋᴏʙ и ʙыйдя иɜ ʍᴇня ᴋᴏнчиᴧ ʍнᴇ нᴀ жиʙᴏᴛ. Еᴦᴏᴩ ᴧᴇᴦ ᴩядᴏʍ ᴄᴏ ʍнᴏй.
ᴇ: ᴋᴀᴋᴏй жᴇ ᴋᴀйɸ
я: ᴀᴦᴀ, ᴄᴋᴏᴩᴏ ᴋиᴩᴀ ᴨᴩидᴇᴛ -ᴇᴦᴏᴩ ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧ ᴦᴏᴧᴏʙу ᴋᴏ ʍнᴇ.
ᴇ: ᴛᴇбя ᴄᴇйчᴀᴄ ᴛᴏᴧьᴋᴏ ϶ᴛᴏ ʙᴏᴧнуᴇᴛ?
я: ᴀ чᴛᴏ?
ᴇ: нᴇчᴇᴦᴏ, ᴄᴇйчᴀᴄ ᴨᴏɜʙᴏню дᴀнᴇ и ᴄᴨᴩᴏɯу -ᴏн ʙɜяᴧ ᴛᴇᴧᴇɸᴏн ᴄ ᴛуʍбᴏчᴋи и нᴀбᴩᴀᴧ дᴀнᴇ.
ᴇ: чᴇᴩᴇɜ ᴨᴏᴧ чᴀᴄᴀ ᴏни ᴨᴩидуᴛ
я: хᴏᴩᴏɯᴏ - я ʙᴄᴛᴀᴧᴀ и нᴀчᴀᴧᴀ ᴏдᴇʙᴀᴛьᴄя. ᴨᴏᴄᴧᴇ я ʙыɯᴧᴀ иɜ ᴇᴦᴏ ᴋᴏʍнᴀᴛы и ᴨᴏɯᴧᴀ ᴋ ᴄᴇбᴇ.POV Еᴦᴏᴩ
ᴋᴀᴋᴏй жᴇ я дᴇбиᴧ. ᴇй чᴛᴏ ᴨᴩᴀʙдᴀ ʙᴄё ᴩᴀʙнᴏ нᴀ ʍᴇня? ʙᴄᴛᴀʙ ᴄ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи я ᴏдᴇᴧ ɯᴏᴩᴛы и ᴨᴏɯᴇᴧ нᴀ ᴋухню. ᴄᴇᴦᴏдня ʙᴇчᴇᴩᴏʍ ʍы ужᴇ уᴇɜжᴀᴇʍ. нᴀдᴏ ᴨᴏйᴛи ᴄᴋᴀɜᴀᴛь ᴏб ϶ᴛᴏʍ ᴛ/и. ᴨᴏдняʙɯиᴄь ᴏᴨяᴛь нᴀ ʙᴛᴏᴩᴏй ϶ᴛᴀж я ɜᴀɯᴇᴧ ᴋ нᴇй ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу. ᴇᴇ ᴛᴀʍ нᴇ быᴧᴏ. ᴨᴏ ɯуʍу ʙᴏды иɜ ʙᴀннᴏй я ᴨᴏняᴧ чᴛᴏ ᴏнᴀ ᴛᴀʍ. ᴩᴇɯиᴧ ᴨᴏдᴏждᴀᴛь ᴇᴇ. чᴇᴩᴇɜ 10 ʍинуᴛ ᴏнᴀ ʙыɯᴧᴀ. яʙнᴏ нᴇ ᴏжидᴀᴧᴀ ʍᴇня ᴄдᴇᴄь уʙидиᴛь.
я: ʙᴇчᴇᴩᴏʍ уᴇɜжᴀᴇʍ, ᴄᴏбиᴩᴀйᴄя
ᴛ/и: хᴏᴩᴏɯᴏ -я ᴩᴀɜʙᴇᴩнуᴧᴄя и ʙыɯᴇᴧ иɜ ᴇᴇ ᴋᴏʍнᴀᴛы. ᴄᴨуᴄᴛиʙɯиᴄь нᴀ ᴨᴇᴩʙый ϶ᴛᴨж я уᴄᴧыɯᴀᴧ ᴋᴀᴋ ᴏᴛᴋᴩыᴧᴀᴄь ʙхᴏднᴀя дʙᴇᴩь. ɜᴀɯᴧи дᴀня, ᴋиᴩᴀ и ᴏхᴩᴀнниᴋи.
ᴇ: ᴨᴩиʙᴇᴛ, ᴋᴀᴋ ᴨᴏᴦуᴧяᴧи?
ᴋ: хᴏᴧᴏᴄᴛ ᴨᴏᴦуᴧяᴧи)
д: ᴀ у ᴛᴇбя ᴋᴀᴋ? -ᴏн ʍᴏхнуᴧ ᴦᴏᴧᴏʙᴏй ʙ ᴄᴛᴏᴩᴏну ʙᴛᴏᴩᴏᴦᴏ ϶ᴛᴀжᴀ.
я: ᴨᴏᴛᴏʍ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀжу
д: хᴏᴩᴏɯᴏ
ᴇ: ᴋиᴩᴀ ʍы ᴄᴇᴦᴏдня ʙᴇчᴇᴩᴏʍ ужᴇ уᴇɜжᴀᴇʍ, ᴛᴀᴋ чᴛᴏ иᴧи ᴄᴏбиᴩᴀй ʙᴇщи
ᴋ: хᴏᴧᴏᴄᴏ) -ᴏнᴀ ᴨᴏдняᴧᴀᴄь ᴋ ᴄᴇбᴇ ᴀ ʍы ᴄ дᴀнᴇй ᴨᴏɯᴧи нᴀ ᴋухню.
д: ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜыʙᴀй
я: нᴇчᴇᴦᴏ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜыʙᴀᴛь?
д: ᴨᴏчᴇʍу? нᴇчᴇᴦᴏ нᴇ быᴧᴏ?
ᴇ: дᴀ быᴧᴏ
д: чᴛᴏ ᴛᴀᴋ ужᴀᴄнᴏ?
ᴇ: нᴇᴛ, нᴀᴏбᴏᴩᴏᴛ ʙᴄё ᴨᴩᴇᴋᴩᴀᴄнᴏ. нᴏ ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴛᴏᴦᴏ ᴋᴀᴋ ʙᴄё ɜᴀᴋᴏнчиᴧᴏᴄь ᴇё ʙᴏᴧнᴏʙᴀᴧᴏ ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴋᴏᴦдᴀ ᴋиᴩᴀ ᴨᴩидёᴛ
д: ну ᴇᴦᴏᴩ, ᴏнᴀ уᴄᴛᴩᴀиʙᴀᴧᴀᴄь ᴩᴀбᴏᴛᴀᴛь нянᴇй дᴧя ᴋиᴩы ᴀ иᴛᴏᴦᴇ ᴨᴏᴨᴀᴧᴀ ᴋ ᴛᴇбᴇ ʙ ᴨᴏᴄᴛᴇᴧь
я: дᴀ уж, ᴧᴀднᴏ ᴨᴏɯᴇᴧ ᴄᴏбиᴩᴀᴛьᴄя
д: ᴀᴦᴀ, дᴀʙᴀй -я ᴨᴏдняᴧᴄя ᴋ ᴄᴇбᴇ ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу. ᴄᴏбᴩᴀᴧ ʙᴇщи. ʙᴩᴇʍя 18:00 ᴨᴏᴩᴀ ʙыᴇɜжᴀᴛь. я ɜᴀɯᴇᴧ ᴋ ᴋиᴩᴇ.
ᴇ: ᴋиᴩ ᴨᴏɯᴧи
ᴋ: иду -ʍы ʙыɯᴧи иɜ ᴇᴇ ᴋᴏʍнᴀᴛы.
ᴇ: ᴛы иди я ᴨᴏйду ɜᴀ ᴛ/и
ᴋ: хᴏᴧᴏᴄᴏ -ᴏнᴀ уɯᴧᴀ ʙниɜ ᴀ я ɜᴀɯёᴧ ᴋ ᴛ/и.678 слов. 31.07. 2023. Иɜʙиниᴛᴇ ᴇᴄᴧи ᴇᴄᴛь ᴏɯибᴋи. Заканчиваем на этой неделе фф "няня"? Люблю всех💕