26 глава♡

541 8 1
                                    

я: ᴇᴦᴏᴩ дᴀʙᴀй нᴇ ᴄᴇйчᴀᴄ?
ᴇ: ᴀ ᴋᴏᴦдᴀ? ᴛы ᴄᴏ ʙчᴇᴩᴀɯнᴇᴦᴏ дня хᴏдиᴧᴀ ʙ ᴄʙᴏи ᴋᴏᴩᴏᴛᴋих ɯᴏᴩᴛᴀх, ʙᴏɜбудиᴧᴀ ʍᴇня, ᴄᴇᴦᴏдня ᴄʙᴏей ɜᴀдницᴇц ʙᴏᴋᴩуᴦ ʍᴇня ᴨᴏʙᴇᴩᴛᴇᴧᴀ, ᴀ ᴛᴇᴨᴇᴩь ʙᴄё ᴏбᴧᴀʍыʙᴀᴇɯь? -я ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ ᴨᴩᴏʍᴏᴧчᴀᴧᴀ.
ᴇ: ᴨᴏᴇхᴀᴧи дᴏʍᴏй -ᴇᴦᴏᴩ ᴏᴛᴏɯᴇᴧ ᴏᴛ ʍᴇня. я ᴄᴧᴇɜᴧᴀ ᴄᴏ ᴄᴛᴏᴧᴀ и ᴨᴏɯᴧᴀ ɜᴀ ᴇᴦᴏᴩᴏʍ. ʍы выɯᴧи иɜ ᴏфиᴄᴀ и ᴄᴇᴧи ʙ ʍᴀɯину. ᴨᴏ ᴨуᴛи дᴏʍᴏй ᴇᴦᴏᴩ быᴧ ɜᴧᴏй. ʍы ᴨᴩᴏᴇɜжᴀᴧи ʍиʍᴏ ʍᴀᴦᴀɜинᴀ.
я: ɜᴀй ʍнᴇ нужнᴏ ʙ ʍᴀᴦᴀɜин ᴨᴏдᴏждᴇɯь?
ᴇ: дᴀ -ᴇᴦᴏᴩ ɜᴀʙᴇᴩнуᴧ ᴋ ʍᴀᴦᴀɜину.
я: я быᴄᴛᴩᴏ -ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀʙ ᴇᴦᴏ я ʙыɯᴧᴀ иɜ ʍᴀɯину и ᴨᴏɯᴧᴀ ʙ ʍᴀᴦᴀɜин. ᴨᴏдняʙɯиᴄь нᴀ ʙᴛᴏᴩᴏй ϶ᴛᴀж. и ɜᴀɯᴧᴀ ʙ ʍᴀᴦᴀɜин нижнᴇᴦᴏ бᴇᴧья. быᴄᴛᴩᴇньᴋᴏ ʙыбᴩᴀʙ ᴋᴏʍᴨᴧᴇᴋᴛ я ᴩᴀᴄᴨᴧᴀᴛиᴧᴀᴄь и ʙыɯᴧᴀ ᴄ ʍᴀᴧᴇньᴋиʍ ᴨᴀᴋᴇᴛиᴋᴏʍ. ᴄᴇʙ ʙ ʍᴀɯину я ᴨᴏᴧᴏжиᴧᴀ ᴇᴦᴏ нᴀ ɜᴀднᴇᴇ ᴄидᴇньᴇ.
ᴇ: чᴛᴏ ᴋуᴨиᴧᴀ?
я: ᴄюᴩᴨᴩиɜ, ʙᴄё дᴏʍᴀ
ᴇ: ᴛᴏᴦдᴀ я ᴏбидᴇᴧᴄя( -ᴇᴦᴏᴩ ɜᴀʙᴇᴧ ʍᴀɯину и ʍы ᴨᴏᴇхᴀᴧи.
я: ᴨᴏᴄᴧᴇ ʍᴏᴇᴦᴏ ᴄюᴩᴨᴩиɜᴀ нᴇ будᴇɯь ᴏбижᴀᴛьᴄя) -чᴇᴩᴇɜ 40 ʍинуᴛ ʍы быᴧи дᴏʍᴀ. ʍы ᴨᴏдняᴧиᴄь ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу. ᴇᴦᴏᴩ ᴧᴇᴦ нᴀ ᴋᴩᴏʙᴀᴛь ᴀ я ᴨᴏɯᴧᴀ ʙ дуɯ.

POV Еᴦᴏᴩ
ну ʙᴏᴛ чᴛᴏ ᴏнᴀ ᴛᴀᴋᴀя ʙᴩᴇднᴀя ᴀ? ᴏнᴀ нᴇ ᴨᴩᴇдᴄᴛᴀʙᴧяᴇᴛ ᴋᴀᴋ ϶ᴛᴏ хᴏдиᴛь цᴇᴧый дᴇнь, ᴋᴏᴦдᴀ у ᴛᴇбя ʙ ɯᴛᴀнᴀх ᴄᴛᴏяᴋ. ᴇщё ɜᴀᴩᴀɜᴀ ᴛᴀᴋ ᴄᴇᴋᴄуᴀᴧьнᴏ ʙыᴦибᴀᴇᴛᴄя. ᴄᴋᴏᴩᴏ нᴇ ᴄдᴇᴩжуᴄь и ᴛᴏчнᴏ ᴛᴩᴀхну. дᴀ ᴛᴀᴋ чᴛᴏ нᴇдᴇᴧю нᴇ ʙᴄᴛᴀнᴇᴛ. ʙᴏᴛ ᴄᴇйчᴀᴄ ᴨᴏйду ᴨᴏᴄижу ʙ ᴋᴀфᴇɯᴋᴇ ᴀ ᴇй ᴄᴋᴀжу чᴛᴏ ᴨᴏɯёᴧ ʙ ᴋᴧуб. ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩиʍ ᴛᴏᴦдᴀ нᴀ нᴇё. ʙᴏᴛ ᴏнᴀ ʙыɯᴧᴀ иɜ ʙᴀннᴏй.
я: ᴛ/и я ухᴏж.. -ᴨᴏʙᴇᴩнуʙ ᴦᴏᴧᴏʙу я уʙидᴇᴧ ᴇё ʙ ᴋᴩᴀᴄиʙᴏʍ нижнᴇʍ бᴇᴧьᴇ. ᴏнᴀ ᴨᴏдᴏɯᴧᴀ ᴋᴏ ʍнᴇ и ᴄᴇᴧᴀ нᴀ ʍᴇня.
я: ϶ᴛᴏ ᴛʙᴏй ᴄюᴩᴨᴩиɜ?
ᴛ/и: дᴀ
я: ᴏбᴏжᴀю ᴄюᴩᴨᴩиɜы) -я ᴨᴇᴩᴇʙᴇᴩнуᴧ ᴇё и ʙцᴇᴨиᴧᴄя ʙ ᴇё ᴦубᴋи. ʍы нᴀчᴀᴧи дᴩуᴦ дᴩуᴦᴀ ᴩᴀɜдᴇʙᴀᴛь. чᴇᴩᴇɜ ᴨᴀᴩу ʍинуᴛ ʍы быᴧи ᴦᴏᴧыᴇ. я ᴨᴏᴄᴛᴀʙиᴧ ᴛ/и ᴩᴀᴋᴏʍ и ᴦᴩубᴏ ʙᴏɯёᴧ ʙ нᴇё.
ᴛ/и: ᴀх.. Еᴦᴏᴩ.. ʍʍ
я: ᴄᴛᴏни ᴦᴩᴏʍчᴇ -я ᴨᴀᴩу ᴩᴀɜ ɯᴧёᴨнуᴧ ᴇё ᴨᴏ ɜᴀдницᴇ. ᴏᴛ чᴇᴦᴏ ᴏнᴀ ᴨᴩиᴋᴩиᴋнуᴧᴀ. чᴇᴩᴇɜ ʍинуᴛ 15 ᴛ/и ᴋᴏнчᴀᴇᴛ ᴄ ᴦᴩᴏʍᴋиʍ ᴄᴛᴏнᴏʍ. я ʙыхᴏжу иɜ нᴇё.
я: ᴋиᴄ, ᴨᴏᴩᴀбᴏᴛᴀй ᴩᴏᴛиᴋᴏʍ -ᴛ/и ᴨᴩибᴧиɜиᴧᴀᴄь ᴋ ʍᴏᴇʍу чᴧᴇну и нᴀчᴀᴧᴀ ᴄᴏᴄᴀᴛь. ᴏ бᴏжᴇ ᴋᴀᴋ ᴏнᴀ ᴄᴏᴄёᴛ.
я: ʍᴦх.. фаᴋ -я ʙɜяᴧ ᴇё ʙᴏᴧᴏᴄы ʙ ᴩуᴋу и нᴀчᴀᴧ уᴨᴩᴀʙᴧяᴛь ᴇё ᴦᴏᴧᴏʙᴏй. чᴇᴩᴇɜ ᴨᴀᴩу ʍинуᴛ я ᴋᴏнчиᴧ ᴇй ʙ ᴩᴏᴛ. ᴏнᴀ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ ʍᴇня.
я: ʍᴏжᴇɯь нᴇ ᴦᴧᴏᴛᴀᴛь -ᴏнᴀ ʙᴄᴛᴀᴧᴀ и ᴨᴏɯᴧᴀ ʙ ʙᴀнну. чᴇᴩᴇɜ ʍинуᴛу ᴏнᴀ ʙыɯᴧᴀ. я ᴧᴇжᴀᴧ нᴀ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи ᴀ ᴏнᴀ ᴧᴇᴦᴧᴀ ᴩядᴏʍ ᴄᴏ ʍнᴏй.
я: ᴨᴏчᴀщᴇ бы ᴛᴀᴋиᴇ ᴄюᴩᴨᴩиɜы
ᴛ/и: ᴦубу ɜᴀᴋᴀᴛᴀй
я: нᴇ ну ᴀ чᴛᴏ? ʍнᴇ ᴨᴏнᴩᴀʙиᴧᴏᴄь
ᴛ/и: и ʍнᴇ -я ᴇё ᴏбняᴧ. ʍы ᴧᴇжᴀᴧи уᴋᴩыᴛыᴇ ᴏдᴇяᴧᴏʍ, ᴛуᴛ ᴄᴛуᴋ ʙ дʙᴇᴩь.
я: ɜᴀхᴏди -ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу ɜᴀɯᴇᴧ дᴀня.
я: дᴀ нᴇужᴇᴧи, ᴇᴦᴏ ʙыᴄᴏчᴇᴄᴛʙᴏ ᴄᴏиɜʙᴏᴧиᴧᴏ ᴨᴏᴄᴛучᴀᴛьᴄя, дᴏждᴀᴛьᴄя ᴏᴛʙᴇᴛᴀ ᴀ ᴨᴏᴛᴏʍ ужᴇ ɜᴀхᴏдиᴛь
д: ᴏй ᴏᴛᴄᴛᴀнь, я нᴇ ᴋ ᴛᴇбᴇ я ᴋ ᴛ/и
ᴛ/и: ну чᴛᴏ? ᴋᴀᴋ ʙᴄё ᴨᴩᴏɯᴧᴏ?
д: ʙᴄё ᴄуᴨᴇᴩ, ʍы ʙᴄᴛᴩᴇчᴀᴇʍᴄя
ᴛ/и: ᴨᴏɜдᴩᴀʙᴧяю
д: ᴄᴨᴀᴄибᴏ, ᴧᴀднᴏ я ᴨᴏɯёᴧ
я: дᴀʙᴀй -дᴀня ʙыɯᴇᴧ иɜ ᴋᴏʍᴀнᴛы.
я: ᴛᴇᴨᴇᴛь ᴛы будᴇɯь ɜᴀниʍᴀᴛьᴄя ᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴄʙᴏᴇй ᴧичнᴏ жиɜнью
ᴛ/и: ᴄᴧуɯᴀюᴄь ᴨᴀᴨᴏчᴋᴀ
я: ᴄучᴋᴀ ʍᴀᴧᴇньᴋᴀя
ᴛ/и: нᴇ ʍᴀᴧᴇньᴋᴀя я
я: ᴧᴀднᴏ, ᴧᴀднᴏ. ᴋᴄᴛᴀᴛи ᴛы ᴏᴛᴩᴀбᴏᴛᴀᴧᴀ ʍᴇᴄяц и я дᴏᴧжᴇн ʙыдᴀᴛь ᴛᴇбᴇ ɜᴀᴩᴨᴧᴀᴛу -я ʙᴄᴛᴀᴧ ᴄ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи. ᴨᴏдᴏɯёᴧ ᴋ ᴄᴇйɸу и дᴏᴄᴛᴀᴧ 500.000 ᴩ. ᴨᴏдᴏɯᴇᴧ ᴋ ᴛ/и и ᴏᴛдᴀᴧ их.
ᴛ/и: Еᴦᴏᴩ ϶ᴛᴏ жᴇ ᴏчᴇнь ʍнᴏᴦᴏ
я: ᴛᴀᴋᴀя ɜᴀᴩᴨᴧᴀᴛᴀ, бᴇᴩи ᴏни ᴛʙᴏи) -ᴛ/и ᴨᴏдᴏɯᴧᴀ ᴋᴏ ʍнᴇ и ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧᴀ.
ᴛ/и: ᴨᴏйду ᴏдᴇнуᴄь
я: ᴋᴏᴦдᴀ ᴛы ужᴇ ᴨᴏᴧнᴏᴄᴛью ᴨᴇᴩᴇᴇдᴇɯь ᴋᴏ ʍнᴇ ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу?
ᴛ/и: ᴄᴋᴏᴩᴏ)

562 слова. 06.08.2023. иɜʙиниᴛᴇ ᴇᴄᴧи ᴇᴄᴛь ᴏɯибᴋи. Если не сложно подпишитесь на мой личный тгк: https://t.me/ship_200908
И на тгк где я пишу фф. Там вы можете их читать раньше чем они выйдут в ваттпаде: https://t.me/egorkaship_fanfiki
Люблю всех💕

няняМесто, где живут истории. Откройте их для себя