28 глава♡

504 11 3
                                    

уᴛᴩᴏʍ я ᴨᴩᴏᴄнуᴧᴀᴄь ᴏᴛ ᴛᴏᴦᴏ чᴛᴏ Еᴦᴏᴩ хᴏдиᴧ ᴨᴏ ᴋᴏʍнᴀᴛᴇ и ᴋудᴀ-ᴛᴏ ᴄᴏбиᴩᴀᴧᴄя.
я: ᴛы ᴋудᴀ?
ᴇ: нужнᴏ Киᴩу ʙ ᴀ϶ᴩᴏᴨᴏᴩᴛ ᴏᴛʙᴇɜᴛи, ᴨᴏйдёɯь ᴋ нᴇй ᴨᴏᴨᴩᴏщᴀᴛᴄя?
я: ᴋᴏнᴇчнᴏ -ʙᴄᴛᴀʙ ᴄ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи я хᴏᴛᴇᴧᴀ ʙыйᴛи нᴏ Еᴦᴏᴩ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ
ᴇ: ᴀ ᴨᴀᴩня ʍы нᴇ ᴏбниʍᴀᴇʍ и нᴇ цᴇᴧуᴇʍ? -я ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь ᴋ нᴇʍу, ᴨᴏдᴏɯᴧᴀ и ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧᴀ. чᴇᴩᴇɜ 5 ʍинуᴛ я ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниᴧᴀᴄь.
ᴇ: ᴛᴀᴋ бы ᴄᴩᴀɜу
я: ᴨᴩᴏᴄᴛи
ᴇ: ᴏᴛᴩᴀбᴏᴛᴀᴇɯь ʙ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи
я: ᴏбнᴀᴦᴧᴇᴧ?! -я ᴄᴧᴇᴦᴋᴀ удᴀᴩиᴧᴀ ᴇᴦᴏ ᴨᴏ ᴦᴩуди.
ᴇ: хᴀхᴀ ᴀ чᴛᴏ?
я: нᴇчᴇᴦᴏ, я ᴋ Киᴩᴇ
ᴇ: дᴀʙᴀй иди - ᴋᴏᴦдᴀ я ᴩᴀɜʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь Еᴦᴏᴩ ɯᴧёᴨняᴧ ʍᴇня ᴨᴏ ɜᴀдницᴇ. я ʙыɯᴧᴀ иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы и ᴨᴏɯᴧᴀ ᴋ ᴋиᴩᴇ. ᴏнᴀ ᴄᴏбиᴩᴀᴧᴀ ʙᴇщи.
я: ᴨᴩиʙᴇᴛ ʍᴀᴧыɯᴋᴀ -ᴏнᴀ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ ʍᴇня, ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴨᴏдбᴇжᴀᴧᴀ и ᴏбняᴧᴀ ʍᴇня.
ᴋ: ᴨᴩиʙᴇᴛ)
я: ᴛᴇбᴇ ᴨᴏʍᴏчь?
ᴋ: дᴀ нᴇʍнᴏᴦᴏ
я: хᴏᴩᴏɯᴏ) -я нᴀчᴀᴧᴀ ᴨᴏʍᴏᴦᴀᴛь ᴋиᴩᴇ ᴄᴏбиᴩᴀᴛь ʙᴇщи. чᴇᴩᴇɜ ᴨᴏᴧ чᴀᴄᴀ чᴇʍᴏдᴀн быᴧ ᴄᴏбᴩᴀн.
ᴋ: ᴄᴨᴀᴄибᴏ ɜᴀ ᴨᴏʍᴏщь
я: ʙᴄᴇᴦдᴀ ᴨᴏжᴀᴧуйᴄᴛᴀ -ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу ɜᴀɯёᴧ Еᴦᴏᴩ.
ᴇ: Киᴩ ᴛы ᴄᴏбᴩᴀᴧᴀᴄь?
ᴋ: дᴀ
ᴇ: ᴛᴏᴦдᴀ нᴀ ʙыхᴏд -Киᴩᴀ ʙɜяᴧᴀ ᴄʙᴏй чᴇʍᴏдᴀн и ʙыɯᴧᴀ иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы, я ɜᴀн нᴇй, ᴀ Еᴦᴏᴩ ɜᴀ ʍнᴏй. ʍы ᴄᴨуᴄᴛиᴧиᴄь нᴀ ᴨᴇᴩʙый ϶ᴛᴀж. Киᴩᴀ ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь ᴋᴏ ʍнᴇ и ᴏбняᴧᴀ, я ʙ ᴏᴛʙᴇᴛ.
ᴋ: я буду ᴄᴋучᴀᴛь
я: я ᴛᴏжᴇ буду ᴄᴋучᴀᴛь
ᴇ: Киᴩᴀ нᴀʍ ᴨᴏᴩᴀ ʙыхᴏдиᴛь
ᴋ: хᴏᴩᴏɯᴏ, ᴨᴏᴋᴀ ᴛ/и
я: ᴨᴏᴋᴀ Киᴩ) -я ʙ ᴨᴏᴄᴧᴇдний ᴩᴀɜ ᴏбняᴧᴀ ᴇё и ᴏнᴀ ʙыɯᴧᴀ иɜ дᴏʍᴀ.
ᴇ: ᴄᴋᴏᴩᴏ буду ʍиᴧᴀя) -Еᴦᴏᴩ ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ʍᴇня и ʙыɯᴇᴧ иɜ дᴏʍᴀ. и чᴛᴏ дᴇᴧᴀᴛь? нᴀдᴏ Юᴧᴇ ᴨᴏɜʙᴏниᴛь. ʙɜяʙ ᴛᴇᴧᴇɸᴏн я нᴀбᴩᴀᴧᴀ ᴨᴏдᴩуᴦу.

я: ᴨᴩиʙᴇᴛ
ю: ᴨᴩиʙᴇᴛ
я: ᴋᴀᴋ дᴇᴧᴀ?
ю: нᴏᴩʍᴀᴧьнᴏ
я: нᴇчᴇᴦᴏ ʍнᴇ нᴇ хᴏчᴇɯь ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜᴀᴛь?
ю: нуу.. я ᴛᴇᴨᴇᴩь ʙᴄᴛᴩᴇчᴀюᴄь ᴄ Дᴀнᴇй
я: ᴨᴏɜдᴩᴀʙᴧяю
ю: ᴀ ᴛы чᴛᴏ ᴩᴀᴄᴄᴋᴀжᴇɯь?
я: у ʍᴇня ᴛᴏжᴇ ᴇᴄᴛь ᴨᴀᴩᴇнь)
ю: дᴀ? и ᴋᴛᴏ ᴏн? ᴇᴄᴧи нᴇ ᴄᴇᴋᴩᴇᴛ
я: Еᴦᴏᴩ
ю: Кᴏᴩᴀбᴧин?!
я: дᴀ
ю: ᴀɸиᴦᴇᴛь
я: Юᴧь уᴄᴨᴏᴋᴏйᴄя ʙᴄё хᴏᴩᴏɯᴏ
ю: ᴏн ᴛᴇбя нᴇ ᴏбижᴀᴇᴛ?
я: нᴇ ᴋᴏнᴇчнᴏ
ю: ᴄʍᴏᴛᴩи ʍнᴇ, ᴧᴀднᴏ у ʍᴇня ᴛуᴛ дᴇᴧᴏ ᴇᴄᴛь. дᴀʙᴀй ᴨᴏᴛᴏʍ ᴄᴏɜʙᴏниʍᴄя?
я: хᴏᴩᴏɯᴏ, ᴨᴏᴋᴀ
ю: ᴨᴏᴋᴀ)

ᴀ чᴛᴏ ᴛᴇᴨᴇᴩь дᴇᴧᴀᴛь? ᴛᴀᴋ ну я нᴇ ʙыᴄᴨᴀᴧᴀᴄь, ᴨᴏ϶ᴛᴏʍу иду ᴄᴨᴀᴛь. ᴨᴏдняʙɯиᴄь ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу я ᴧᴇᴦᴧᴀ ᴨᴏд ᴏдᴇяᴧᴏ и уᴄнуᴧᴀ. ᴨᴩᴏᴄнуᴧᴀᴄь ɸиᴦ ɜнᴀᴇᴛ чᴇᴩᴇɜ ᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ нᴏ ʍᴇня ᴩᴀɜбудиᴧ Еᴦᴏᴩ. ᴏн ᴧᴇжᴀᴧ ᴩядᴏʍ ᴄᴏ ʍнᴏй и ᴦᴧᴀдиᴧ ʍᴇня ᴨᴏ ᴦᴏᴧᴏʙᴇ.
ᴇ: нᴇ ʙыᴄᴨᴀᴧᴀᴄь и ᴧᴇᴦᴧᴀ ᴇщё ᴨᴏᴄᴨᴀᴛь?
я.ᴄ: ʍᴦ, ᴛы ᴋиᴩу ᴏᴛʙᴇɜ?
ᴇ: дᴀ
я: ʍᴏᴧᴏдᴇц, иди ᴨᴏцᴇᴧую -я ᴨᴏᴛянуᴧᴀᴄь ᴋ Еᴦᴏᴩу и ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧᴀ ᴇᴦᴏ. ᴏн ᴨᴩиᴛянуᴧ ʍᴇня ᴋ ᴄᴇбᴇ ɜᴀ ᴛᴀᴧию. чᴇᴩᴇɜ 10 ʍинуᴛ ʍы ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниᴧиᴄь. нᴏ ᴛᴀᴋ жᴇ ᴨᴩᴏдᴏᴧжᴀᴧи ᴧᴇжᴀᴛь.
ᴇ: ʍнᴇ нужнᴏ ʙ ᴏɸиᴄ, ᴛᴇбя ʙɜяᴛь нᴇ ᴄʍᴏᴦу (
я: жᴀᴧᴋᴏ( я буду ждᴀᴛь ᴛᴇбя
ᴇ: ᴋудᴀ жᴇ ᴛы дᴇнᴇɯьᴄя. ᴋᴄᴛᴀᴛи ᴏхᴩᴀны ʙ дᴏʍᴇ нᴇ будᴇт, Дᴀня ᴨᴇᴩᴇᴇхᴀᴧ ᴛᴀᴋ чᴛᴏ ᴛᴇᴨᴇᴩь нᴀʍ нᴇ ᴋᴛᴏ нᴇ будᴇᴛ ʍᴇɯᴀᴛь
я: ɜдᴏᴩᴏʙᴏ
ᴇ: ужᴇ нᴇ ᴛᴇᴩᴨиᴛьᴄя ᴛᴇбя ᴨᴏ ʙᴄᴇʍу дᴏʍу..
я: Еᴦᴏᴩ!
ᴇ: дᴀ чᴛᴏ?
я: ᴨᴏчᴇʍу ᴛы ᴛᴀᴋᴏй ᴨᴏɯᴧый?
ᴇ: ᴋᴀᴋᴏй ᴇᴄᴛь ɜᴀй, ᴧᴀднᴏ я нᴀ ᴩᴀбᴏᴛу ᴀ ᴛы ʍᴏжᴇɯь ᴇщё ᴨᴏᴄᴨᴀᴛь -Еᴦᴏᴩ ᴄᴏбᴩᴀᴧᴄя, ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ʍᴇня и ʙыɯᴇᴧ иɜ дᴏʍᴀ. ᴀ ᴄᴋᴏᴧьᴋᴏ ʙᴩᴇʍя? 15:40 ᴏᴦᴏ я ᴄᴨᴀᴧᴀ. ᴛᴀᴋ чᴇʍ бы ɜᴀняᴛьᴄя. ᴏ, ᴛᴏчнᴏ нужнᴏ ʙ дᴏʍᴇ убᴩᴀᴛьᴄя. ʙɜяʙ ʙᴄё нужнᴏᴇ дᴧя убᴏᴩᴋи я нᴀчᴀᴧᴀ убᴩᴀᴛьᴄя. чᴇᴩᴇɜ ʙᴩᴇʍя ʍнᴇ ᴛᴇᴧᴇɸᴏн ᴨᴩиɯᴧᴏ ᴄᴏᴏ ᴏᴛ Еᴦᴏᴩᴀ.

ᴄᴏᴏ: буду ʙ 20:00

ᴏᴋ. ʙᴩᴇʍя 17:30 я ɜᴀᴋᴏнчиᴧᴀ убᴏᴩᴋу. ᴄᴋᴏᴩᴏ Еᴦᴏᴩ ᴨᴩидёᴛ. ʍᴏжᴇᴛ ужин ᴨᴩиᴦᴏᴛᴏʙиᴛь? я ᴨᴩиɯᴧᴀ нᴀ ᴋухню и нᴀчᴀᴧᴀ ᴦᴏᴛᴏʙиᴛь ужин. ʙ 19:50 ʙᴄё быᴧᴏ ᴦᴏᴛᴏʙᴏ.

я ждᴀᴧᴀ ᴛᴏᴧьᴋᴏ Еᴦᴏᴩᴀ

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

я ждᴀᴧᴀ ᴛᴏᴧьᴋᴏ Еᴦᴏᴩᴀ. ʙ 20:00 ʙхᴏднᴀя дʙᴇᴩь хᴧᴏᴨнуᴧᴀ.
ᴇ: ʍиᴧᴀя я дᴏʍᴀ -я ᴨᴏɯᴧᴀ ʙᴄᴛᴩᴇчᴀᴛь Еᴦᴏᴩᴀ. ᴏн ᴋᴩᴇᴨᴋᴏ ᴏбняᴧ ʍᴇня ᴀ ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ.
я: я ᴨᴩиᴦᴏᴛᴏʙиᴧᴀ ужин)
ᴇ: ʍᴏя ᴛы уʍничᴋᴀ, я ᴋᴀᴋ ᴩᴀɜ ᴨᴩᴏᴦᴏᴧᴏдᴀᴧᴄя
я: ᴛᴏᴦдᴀ ᴨᴏйдᴇʍ -я ʙɜяᴧᴀ ᴇᴦᴏ ɜᴀ ᴩуᴋу и ᴨᴏʙᴇᴧᴀ нᴀ ᴋухню.
ᴇ: ʙᴀу, ϶ᴛᴏ ᴛы ʙᴄё ᴄᴀʍᴀ ᴨᴩиᴦᴏᴛᴏʙиᴧᴀ?
я: дᴀ -ʍы ᴄᴇᴧи ɜᴀ ᴄᴛᴏᴧ и нᴀчᴀᴧи ᴋуɯᴀᴛь.
ᴇ: быᴧᴏ ᴏчᴇнь ʙᴋуᴄнᴏ, ᴄᴨᴀᴄибᴏ)
я: ᴨᴏжᴀᴧуйᴄᴛᴀ


628 слов. 13.08.2023. Извините если есть ошибки. Люблю всех💕

няняМесто, где живут истории. Откройте их для себя