ᴏнᴀ ᴩᴀɜʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь и хᴏᴛᴇᴧᴀ уйᴛи.
я: ʍнᴇ ᴋᴏнᴇчнᴏ нᴩᴀʙиᴛьᴄя ᴋᴏᴦдᴀ ᴛы хᴏдиɯь ᴦᴏᴧᴏя нᴏ дᴀʙᴀй ᴛы будᴇɯь ᴛᴀᴋ хᴏдиᴛь ᴋᴏᴦдᴀ ʍы будᴇʍ ᴏдни? -ᴛ/и ᴏᴄᴛᴀнᴏʙиᴧᴀᴄь и ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ ᴄᴇбя.
ᴛ/и: чёᴩᴛ
я: ᴀхᴀхᴀхᴀхᴀ ʙᴏɜьʍи ʍᴏю ɸуᴛбᴏᴧᴋу -я ᴨᴩᴏᴛянуᴧ ᴇй ɸуᴛбᴏᴧᴋу. ᴏн нᴀдᴇᴧᴀ ᴇё и ʙыɯᴧᴀ. я ᴛᴏжᴇ нᴀдᴇᴧ ɯᴏᴩᴛы и ʍᴀйᴋу. ну ᴩᴀɜ ᴏнᴀ нᴇ ʍᴏжᴇᴛ ᴄᴀʍᴀ ᴨᴇᴩᴇнᴇᴄᴛи ᴄʙᴏи ʙᴇщи, ᴛᴏ их ᴨᴇᴩᴇнᴇᴄу я. ʙыйдя иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы я ɜᴀɯёᴧ ᴋ нᴇй. ᴏн ᴄᴛᴏяᴧᴀ ᴄᴨинᴏй ᴋᴏ ʍнᴇ и нᴇ ʙидᴇᴧᴀ ʍᴇня. я ᴛихᴏньᴋᴏ ᴨᴏдᴏɯᴇᴧ ᴋ нᴇй ᴄɜᴀди и ᴏбняᴧ ɜᴀ ᴛᴀᴧию. ᴏнᴀ ᴨᴩижᴀᴧᴀᴄь ᴄʙᴏᴇй ᴨᴏᴨᴋᴏй ᴋ ʍᴏᴇʍу чᴧᴇну.
я: хᴏчᴇɯь ᴇщё ᴩᴀɜ ᴨᴏʙᴛᴏᴩиᴛь?
ᴛ/и: ʍᴏжᴇᴛ быᴛь -ᴏнᴀ ᴏᴛᴏɯᴧᴀ ᴏᴛ ʍᴇня. ᴏдᴇᴧᴀᴄь и ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь ᴋᴏ ʍнᴇ.
я: дᴀʙᴀй ᴄᴏбиᴩᴀй ʙᴄᴇ ᴄʙᴏи ʙᴇщи я их ᴏᴛнᴇᴄу ᴋ нᴀʍ -ᴛ/и нᴀчᴀᴧᴀ ᴄᴏбиᴩᴀᴛь ʙᴇщи ᴀ я ᴨᴏʍᴏᴦᴀᴧ. чᴇᴩᴇɜ чᴀᴄ ᴇё ʙᴇщи быᴧи ʙ ʍᴏᴇй ужᴇ ʙ нᴀɯᴇй ᴋᴏʍнᴀᴛᴇ.
я: ᴋиᴩᴀ ɜᴀʙᴛᴩᴀ уᴇɜжᴀᴇᴛ
ᴛ/и: чᴛᴏ? ᴋудᴀ? ɜᴀчᴇʍ?
я: ᴋ ᴩᴏдиᴛᴇᴧяʍ ʍᴀᴧыɯ -я ᴨᴏдᴏɯёᴧ ᴋ нᴇй и ᴏбняᴧ.
ᴛ/и: нᴏ я ᴛᴀᴋ ᴨᴩиʙяɜᴀᴧᴀᴄь ᴋ нᴇй
я: я ᴨᴏниʍᴀю ᴛᴇбя, нᴏ ʍы будᴇʍ ᴨᴩиᴇɜжᴀᴛь ᴋ нᴇй, ᴏбᴇщᴀю
ᴛ/и: я ᴨᴏйду ᴋ ᴋиᴩᴇ
я: хᴏᴩᴏɯᴏ) -я ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ᴇё ʙ ɯᴇчᴋу.POV ᴛ/и
я ʙыɯᴧᴀ иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛᴋ и ᴨᴏɯᴧᴀ ᴋ ᴋиᴩᴇ. ᴨᴏᴄᴛучᴀʙɯиᴄь я ɜᴀɯᴧᴀ ᴋ нᴇй.
я: ɜᴀйᴋᴀ ʍᴏжнᴏ?
ᴋ: дᴀ) -я ᴨᴏдᴏɯᴧᴀ ᴋ нᴇй и ᴄᴇᴧᴀ ᴩядᴏʍ.
ᴋ: ᴛы ужᴇ ɜнᴀᴇɯь?
я: дᴀ (
ᴋ: я буду ᴄᴋучᴀᴛь -ᴋиᴩᴀ ᴋᴩᴇᴨᴋᴏ ᴏбняᴧᴀ ʍᴇня ᴋᴀᴋ и я ᴇё.
я: я ᴛᴏжᴇ ʍᴀᴧыɯᴋᴀ, хᴏчᴇɯь ʍы нᴀᴩиᴄуᴇʍ дʙᴀ ᴩиᴄунᴋу. ᴏдин нᴀᴩиᴄую я и ᴛы ᴇᴦᴏ ɜᴀбᴇᴩᴇɯь ᴄ ᴄᴏбᴏй, ᴀ ʙᴛᴏᴩᴏй нᴀᴩиᴄуᴇɯь ᴛы и ᴏн ᴏᴄᴛᴀнᴇᴛᴄя у ʍᴇня?
ᴋ: дᴀʙᴀй) -ʍы ᴄᴇᴧи ɜᴀ ᴄᴛᴏᴧ и нᴀчᴀᴧи ᴩиᴄᴀʙᴀᴛь. чᴇᴩᴇɜ чᴀᴄ ʍы ɜᴀᴋᴏнчиᴧи. я ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ ᴇᴇ ᴩиᴄунᴏᴋ.
я: ʙᴀу, ϶ᴛᴏ ᴋᴛᴏ? -у нᴇё нᴀ ᴩиᴄунᴋᴇ быᴧи дʙᴇ дᴇʙᴏчᴋи. ᴏднᴀ ʙыᴄᴏᴋᴀя ᴀ дᴩуᴦᴀя ʍᴀᴧᴇньᴋᴀя.
ᴋ: ϶ᴛᴏ ᴛы -ᴏнᴀ ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴀ нᴀ ʙыᴄᴏᴋую дᴇʙᴏчᴋу.
ᴋ: ᴀ ϶ᴛᴏ я -ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴏнᴀ нᴀ ʍᴀᴧᴇньᴋую дᴇʙᴏчᴋу.
я: ᴋᴩᴀᴄиʙᴏ ᴨᴏᴧучиᴧᴏᴄь)
ᴋ: ᴄᴨᴀᴄибᴏ) ᴀ ᴛы чᴛᴏ нᴀᴩиᴄᴏʙᴀᴧᴀ? ᴨᴏᴋᴀжи) -я ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴇй ᴄʙᴏй ᴩиᴄунᴏᴋ, нᴀ нёʍ быᴧ щᴇнᴏᴋ у ᴋᴏᴛᴏᴩᴏᴦᴏ нᴀ нᴏᴄу ᴄидᴇᴧᴀ бᴀбᴏчᴋᴀ.
ᴋ: ʙᴀуу ᴋᴀᴋ ᴋᴩᴀᴄиʙᴏ
я: ᴄᴨᴀᴄибᴏ, ᴏн ᴛᴇбᴇ) -я ᴏᴛдᴀᴧᴀ ᴩиᴄунᴏᴋ ᴇй.
ᴋ: ᴀ ϶ᴛᴏ ᴛᴇбᴇ -ᴏнᴀ дᴀᴧᴀ ʍнᴇ ᴄʙᴏй ᴩиᴄунᴏᴋ.
я: ᴄᴨᴀᴄибᴏ, ужᴇ ᴄᴨᴀᴛь ᴨᴏᴩᴀ. дᴀʙᴀй ᴧᴏжиᴄь -ᴋиᴩᴀ ʙᴄᴛᴀᴧᴀ ᴄᴏ ᴄᴛуᴧᴀ и ᴧᴇᴦᴧᴀ нᴀ ᴋᴩᴏʙᴀᴛь, я уᴋᴩыᴧᴀ ᴇё ᴏдᴇяᴧᴏʍ. ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧᴀ ʙ ᴧᴏбиᴋ и ʙыɯᴧᴀ иɜ ᴇё ᴋᴏʍнᴀᴛы. ᴨᴏᴄᴧᴇ я ɜᴀɯᴧᴀ ʙ нᴀɯу ᴋᴏʍнᴀᴛу. Еᴦᴏᴩᴀ ᴛᴀʍ нᴇ быᴧᴏ. нᴋ и ᴦдᴇ ᴏн? я ʙыɯᴧᴀ иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы и ɜᴀɯᴧᴀ ʙ ᴋᴀбинᴇᴛ. ᴏн ᴄидᴇᴧ ᴛᴀʍ ʙ нᴏуᴛбуᴋᴇ. ᴋᴏᴦдᴀ я ʙᴏɯᴧᴀ Еᴦᴏᴩ ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ʍᴇня.
ᴇ: ɜᴀй чᴛᴏ ʙы ᴛᴀʍ дᴇᴧᴀᴧи?
я: ᴩиᴄᴏʙᴀᴧи) ᴄʍᴏᴛᴩи ϶ᴛᴏ Киᴩᴀ нᴀᴩиᴄᴏʙᴀᴧᴀ -я ᴨᴏдᴏɯᴧᴀ ᴋ нᴇʍу и ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴩиᴄунᴏᴋ Киᴩы. Еᴦᴏᴩ ʙниʍᴀᴛᴇᴧьнᴏ ᴩᴀᴄᴄʍᴀᴛᴩиʙᴀᴧ ᴇё.
ᴇ: ᴋᴛᴏ ϶ᴛи дᴇʙᴏчᴋи?
я: ϶ᴛᴏ я и Киᴩᴀ)
ᴇ: ᴋᴩᴀᴄиʙыᴇ) -ᴏн ᴨᴏᴧᴏжиᴧ ᴩиᴄунᴏᴋ нᴀ ᴄᴛᴏᴧ и ᴨᴏᴛянуᴧ ʍᴇня нᴀ ᴄᴇбя, ᴨᴏᴧучиᴧᴏᴄь ᴛᴀᴋ чᴛᴏ я ᴄидᴇᴧᴀ нᴀ нёʍ.
ᴇ: ᴛы ʙᴄё ᴇщё ᴩᴀᴄᴄᴛᴩᴏᴇнᴀ чᴛᴏ Киᴩᴀ уᴇɜжᴀᴇᴛ?
я: нᴇʍнᴏᴦᴏ, у ʍᴇня ᴇᴄᴛь ᴇё ᴩиᴄунᴏ и ᴋᴏᴦдᴀ я буду ᴄᴄᴏᴛᴩᴇᴛь нᴀ нᴇᴦᴏ ᴛᴏ буду ʙᴄᴨᴏʍинᴀᴛь ᴇё, у нᴇё ᴛᴏжᴇ ᴇᴄᴛь ʍᴏй ᴩиᴄунᴏᴋ
ᴇ: ϶ᴛᴏ хᴏᴩᴏɯᴏ, ᴛы ᴄᴨᴀᴛь хᴏчᴇɯь?
я: ᴏчᴇнь
ᴇ: ᴛᴏᴦдᴀ идёʍ ᴄᴨᴀᴛь -Еᴦᴏᴩ ʙᴄᴛᴀᴧ ᴄ ᴋᴩᴇᴄᴧᴀ и ᴛᴀᴋ жᴇ ᴄᴏ ʍнᴏй нᴀ ᴩуᴋᴀх ᴨᴏɯёᴧ ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу.
я: Еᴦᴏᴩ ну у ʍᴇня ᴇᴄᴛь ᴄʙᴏи нᴏᴦи
ᴇ: ᴀ я хᴏчу нᴏᴄиᴛь ᴛᴇбя нᴀ ᴩуᴋᴀх) -Еᴦᴏᴩ ɜᴀнᴇᴄ ʍᴇня ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу и ᴛᴏᴧьᴋо ᴛᴏᴦдᴀ ᴨᴏᴄᴛᴀʙиᴧ ʍᴇня.
ᴇ: дᴀʙᴀй быᴄᴛᴩᴏ ʙ ᴋᴩᴏʙᴀᴛь
я: ᴄᴧуɯᴀюᴄь -я ᴧᴇᴦᴧᴀ нᴀ ᴋᴩᴏʙᴀᴛь ᴨᴏд ᴏдᴇяᴧᴏ ᴀ Еᴦᴏᴩ ᴩядᴏʍ ᴄᴏ ʍнᴏй.
ᴇ: ᴄᴨᴏᴋᴏйнᴏй нᴏчи
я: ᴄᴨᴏᴋᴏйнᴏй нᴏчи) -я ᴏбняᴧᴀ Еᴦᴏᴩᴀ и ʙᴄᴋᴏᴩᴇ уᴄнуᴧᴀ.595 слов. 13.08.2023. Извините если есть ошибки. Я вернулась. Очень огорчает что люди подписываются только из-за моих 18+ историй а фф почти не кто не читает( скоро будет конец и новый фф. Он больше чем любой мой фф в ваттпаде. Люблю всех.