10 глава♡

606 17 0
                                    

ᴛ/и: ᴨᴩидуᴩᴏᴋ -ᴏнᴀ ᴩᴀɜʙᴇᴩнуᴧᴀᴄь и ᴨᴏɯᴧᴀ ᴋ ᴋиᴩᴇ. чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ и ᴏни ᴨᴏɯᴧи ʙ дᴏʍ. ᴋᴏ ʍнᴇ ᴨᴏдᴏɯёᴧ дᴀня.
д: ну и чᴛᴏ нᴀ ϶ᴛᴏᴛ ᴩᴀɜ?
я: ᴄᴀʍ нᴇ ɜнᴀю
д: ᴨᴏняᴛнᴏ - ʍы ᴨᴏɯᴧи ʙ дᴏʍ. ɜᴀйдя я ᴨᴏдняᴧᴄя нᴀ ʙᴛᴏᴩᴏй ϶ᴛᴀж. ᴛихᴏньᴋᴏ ᴏᴛᴋᴩыʙ дʙᴇᴩь ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу ᴋиᴩы я уʙидᴇᴧ ᴋᴀᴋ ᴏни ᴄʍᴏᴛᴩя ʍуᴧьᴛиᴋ. ʍиᴧᴏ) ᴛᴀᴋ жᴇ ᴛихᴏ ɜᴀᴋᴩыʙ дʙᴇᴩь я ᴨᴏɯᴇᴧ ᴋ ᴄᴇбᴇ.

POV ᴛ/и
ʍы ᴄ ᴋиᴩᴏй ᴏчᴇнь дᴏᴧᴦᴏ ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧи ʍуᴧьᴛиᴋ. ʙ 22:00 я уᴧᴏжиᴧᴀ ᴋиᴩу ᴄᴨᴀᴛь и ᴨᴏɯᴧᴀ ᴋ ᴄᴇбᴇ. ɜᴀйдя ᴀ ᴋᴏʍнᴀᴛу я ʙɜяᴧᴀ ᴨᴏᴧᴏᴛᴇнцᴇ и ᴨᴏɯᴧᴀ ʙ дуɯ. ᴨᴩᴏʙᴇᴧᴀ я ᴛᴀʍ ʍинуᴛ 15. ʙыйдя я уʙидᴇᴧᴀ ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛᴇ ᴇᴦᴏᴩᴀ.
я: чᴛᴏ ᴛы ᴄдᴇᴄь дᴇᴧᴀᴇɯь?
ᴇ: ᴨᴩиɯᴇᴧ ʍиᴩиᴛьᴄя?
я: ᴋᴀᴋ? -ᴏн ᴨᴏдᴏɯᴇᴧ ᴋᴏ ʍнᴇ.
ᴇ: ʙᴏᴛ ᴛᴀᴋ -ᴏн ᴨᴏдхʙᴀᴛиᴧ ʍᴇня нᴀ ᴩуᴋи и нᴀчᴀᴧ цᴇᴧᴏʙᴀᴛь. я ᴨыᴛᴀᴧᴀᴄь ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниᴛьᴄя нᴏ ᴇᴦᴏᴩ нᴇ дᴀʙᴀᴧ ʍнᴇ ϶ᴛᴏᴦᴏ ᴄдᴇᴧᴀᴛь. ᴏн ᴨᴏᴧᴏжиᴧ ʍᴇня нᴀ ᴋᴩᴏʙᴀᴛь.
я: чᴛᴏ ᴛы дᴇᴧᴀᴇɯь? ᴨᴇᴩᴇᴄᴛᴀнь!
ᴇ: уᴄᴨᴀᴋᴏйᴄя
я: ᴏᴛᴄᴛᴀᴛь ᴏᴛ ʍᴇня
ᴇ: я ᴛᴇбᴇ нᴀ ᴄᴛᴏᴧьᴋᴏ ᴨᴩᴏᴛиʙᴇн?
я: дᴀ -ᴏн ɜᴀʍᴇᴩ и ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ ʍнᴇ ʙ ᴦᴧᴀɜᴀ. ᴨᴏᴛᴏʍ ᴩᴇɜᴋᴏ ʙᴄᴛᴀᴧ и ʙыɯᴇᴧ иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы, хᴧᴏᴨнуʙ дʙᴇᴩью. ᴨᴄих ᴋᴀᴋᴏй-ᴛᴏ. я ᴏдᴇᴧᴀ ᴨижᴀʍу и ᴧᴇᴦᴧᴀ ᴄᴨᴀᴛь. нᴏ ɜᴀᴄнуᴛь я нᴇ ʍᴏᴦᴧᴀ. ᴄᴨуᴄᴛя чᴀᴄ ᴨᴏᴨыᴛᴏᴋ я ʙыɯᴧᴀ иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы. ᴄᴨуᴄᴛиʙɯиᴄь ʙниɜ я ᴏбуᴧᴀᴄь и ʙыɯᴧᴀ нᴀ уᴧицу. ᴛ.ᴋ нᴀɯ дᴏʍ быᴧ ᴩядᴏʍ ᴄ ʍᴏᴩᴇʍ я ᴨᴏɯᴧᴀ нᴀ ᴨᴧяж. ᴄᴇᴧᴀ нᴀ бᴇᴩᴇᴦу. ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ ʍᴏᴩᴇ и нᴇ дуʍᴀᴧᴀ нᴇ ᴏ чёʍ. чᴇᴩᴇɜ ʍинуᴛ дᴇᴄяᴛь ᴩядᴏʍ ᴄᴏ ʍнᴏй ᴋᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄᴇᴧ. я ᴨᴏʙᴇᴩнуᴧᴀ ᴦᴏᴧᴏʙу и уʙидᴇᴧᴀ Еᴦᴏᴩᴀ.
ᴇ: ᴨᴏчᴇʍу нᴇ ᴄᴨиɯь?
я: нᴇ ʍᴏᴦу уᴄнуᴛь
ᴇ: ᴨᴏняᴛнᴏ, ᴛы ᴨᴩᴏᴄᴛи ʍᴇня?
я: ɜᴀ чᴛᴏ иʍᴇннᴏ?
ᴇ: ɜᴀ ʙᴄё чᴛᴏ быᴧᴏ ᴄᴇᴦᴏдня. я нᴇ ɜнᴀю чᴛᴏ нᴀ ʍᴇня нᴀɯᴧᴏ, нᴏ я ᴏчᴇнь ᴄиᴧьнᴏ ɜᴀхᴏᴛᴇᴧ ᴛᴇбя. нᴇ ɜнᴀю чтᴏ ϶ᴛᴏ быᴧᴏ. ᴨᴩᴏᴄᴛи
я: ɜᴀбыᴧи
ᴇ: ʙᴏᴛ и хᴏᴩᴏɯᴏ) ᴨᴏйдᴇʍ ʙ дᴏʍ ᴀ ᴛᴏ ɜᴀʍᴇᴩɜнᴇɯь -ᴇᴦᴏᴩ ʙᴄᴛᴀᴧ ᴄ ᴨᴇᴄᴋᴀ и ᴨᴩᴏᴛянуᴧ ʍнᴇ ᴩуᴋу. я ʙᴄᴛᴀᴧᴀ и ʍы ᴨᴏɯᴧи ʙ дᴏʍ. ᴨᴏдняʙɯиᴄь нᴀ ʙᴛᴏᴩᴏй ϶ᴛᴀж, ᴇᴦᴏᴩ ужᴇ хᴏᴛᴇᴧ ɜᴀйᴛи нᴏ я ᴇᴦᴏ ᴏᴄᴛᴀнᴏʙиᴧᴀ.
я: ᴇᴦᴏᴩ
ᴇ: ʍ?
я: ʍᴏжᴇɯь ᴄᴏ ʍнᴏй ᴨᴏᴄᴨᴀᴛь?
ᴇ: ᴇᴄᴧи ᴛы ϶ᴛᴏᴦᴏ хᴏчᴇɯь ᴛᴏ ʍᴏᴦу) -ʍы ɜᴀɯᴧи ᴋᴏ ʍнᴇ. ᴨᴩᴏйдя ᴋ ᴋᴩᴏʙᴀᴛи я ᴧᴇᴦᴧᴀ нᴀ нᴇё уᴋᴩыʙɯиᴄь ᴏдᴇяᴧᴏʍ. ᴇᴦᴏᴩ ᴧᴇᴦ ᴩядᴏʍ ᴄᴏ ʍнᴏй.
я: ᴄᴨᴏᴋᴏйнᴏй нᴏчи
ᴇ: ᴄᴨᴏᴋᴏйнᴏй нᴏчи -я уᴧыбнуᴧᴀᴄь и ᴏбняᴧᴀ ᴇᴦᴏᴩᴀ. ᴏн нᴇʍнᴏᴦᴏ быᴧ ʙ ɯᴏᴋᴇ. нᴏ ᴨᴏᴄᴧᴇ ᴏн ᴏбняᴧ ʍᴇня ᴏчᴇнь ᴋᴩᴇᴨᴋᴏ.

388 слов. 26.07.2023. Извините если есть ошибки. Люблю всех💕

няняМесто, где живут истории. Откройте их для себя