ʍы ᴄᴏбᴩᴀᴧиᴄь.
Как выглядел Егор👆
И как т/и👆ᴇ: ᴋᴩᴀᴄᴏᴛᴋᴀ
я: ᴇᴦᴏᴩ ᴀ ᴋᴀᴋ жᴇ ᴋиᴩᴀ?
ᴇ: ᴀ дᴀня ᴦдᴇ?
я: ᴋ юᴧᴇ ᴨᴏᴇхᴀᴧ
ᴇ: ᴨᴏᴨᴩᴏɯу ᴏхᴩᴀну ᴏни ɜᴀ нᴇй ᴨᴩиᴄʍᴏᴛᴩяᴛ
я: хᴏᴩᴏɯᴏ -ʍы ʙыɯᴧи иɜ ᴋᴏʍнᴀᴛы. ᴄᴨуᴄᴛиᴧиᴄь ʙниɜ, ᴇᴦᴏᴩ чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ ᴏхᴩᴀнниᴋᴀʍ и ʍы ʙыɯᴧи иɜ дᴏʍᴀ. ᴄᴇᴧи ʙ ʍᴀɯину и ᴨᴏᴇхᴀᴧи ʙ ᴏɸиᴄ. чᴇᴩᴇɜ чᴀᴄ ʙы быᴧи нᴀ ʍᴇᴄᴛᴇ. ʙыйдя Еᴦᴏᴩ ʙɜяᴧ ʍᴇня ɜᴀ ᴩуᴋу и ʍы ɜᴀɯᴧи ʙнуᴛᴩь. ᴨᴏдняʙɯиᴄь нᴀ нужный ϶ᴛᴀж ʍы ᴨᴏɯᴧи ᴋ ᴋᴀбинᴇᴛу Еᴦᴏᴩᴀ.
ᴇ: ᴀ ᴄᴇᴋᴩᴇᴛᴀᴩɯᴀ ᴋᴀᴋ ʙᴄᴇᴦдᴀ ɯᴧяᴇᴛᴄя ᴦдᴇ-ᴛᴏ
я: хᴀхᴀхᴀ
ᴇ: ᴨᴏɯᴧи) -ᴇᴦᴏᴩ ᴏᴛᴋᴩыᴧ ᴀдᴇᴩь и ʍы ɜᴀɯᴧи ʙ нуᴛᴩь.
ᴇ: ᴛу нᴇ дᴏᴧᴦᴏ чᴀᴄиᴋᴀ нᴀ 1,5-2
я: хᴏᴩᴏɯᴏ) -ᴇᴦᴏᴩ ᴨᴩᴏɯёᴧ ᴄᴇᴧ ɜᴀ ᴄᴛᴏᴧ ᴀ я ᴄᴇᴧᴀ нᴀ диʙᴀн. чᴇᴩᴇɜ ᴨᴏᴧ чᴀᴄиᴋᴀ ᴇᴦᴏᴩ ᴏᴛᴏᴩʙᴀᴧᴄя ᴏᴛ буʍᴀᴦ и ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ʍᴇня.
ᴇ: ɜᴀй ᴋᴏɸᴇ будᴇɯь?
я: дᴀ
ᴇ: ᴄᴇйчᴀᴄ -ᴇᴦᴏᴩ ʙыɯᴇᴧ иɜ ᴋᴀбинᴇᴛᴀ и чᴇᴩᴇɜ ʍинуᴛу ʙᴇᴩнуᴧᴄя.
ᴇ: ᴄᴇйчᴀᴄ ᴄдᴇᴧᴀюᴛ -ᴇᴦᴏᴩ ᴏᴨяᴛь ᴄᴇᴧ ɜᴀ ᴄᴛᴏᴧ и нᴀчᴀᴧ ᴩᴀбᴏᴛᴀᴛь. чᴇᴩᴇɜ ᴨяᴛь ʍинуᴛ ʙ ᴋᴀбинᴇᴛ ʙᴏɯᴧᴀ ᴛᴀ жᴇ бᴀбᴀ ᴋᴏᴛᴏᴩᴀя ɜᴀхᴏдиᴧᴀ ʙ ᴨᴩᴏɯый ᴩᴀɜ и ʙ ᴛᴏʍ жᴇ ʙидᴇ. ᴏнᴀ ʍᴇня ᴨᴏхᴏжᴇ нᴇ ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ.
?: ᴇᴦᴏᴩ ᴛʙᴏй ᴋᴏɸᴇ -ᴇᴦᴏᴩ ᴄᴋᴀɜᴀᴧ нᴇ ᴨᴏдниʍᴀя ᴦᴧᴀɜ нᴀ нᴇё
ᴇ: дᴧя ᴛᴇбя я Еᴦᴏᴩ Вᴧᴀдиʍиᴩᴏʙич, ᴄᴨᴀᴄибᴏ ɜᴀ ᴋᴏɸᴇ ʍᴏжᴇɯь идᴛи -нᴏ ᴏнᴀ нᴇ ᴄᴏбиᴩᴀᴧᴀᴄь ухᴏдиᴛь. ᴛᴏᴦдᴀ я ʙᴄᴛᴀᴧᴀ ᴄ диʙᴀнᴀ и ᴨᴏдᴏɯᴧᴀ ᴋ ᴇᴦᴏᴩу. ᴛᴏᴦдᴀ ᴏнᴀ ʍᴇня ɜᴀʍᴇᴛиᴧᴀ. ᴇᴦᴏᴩ ᴏᴛᴏᴩʙᴀᴧᴄя ᴏᴛ буʍᴀᴦ и ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧ нᴀ ʍᴇня. я ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧᴀ ᴇᴦᴏ. ᴏн ᴏᴛʙᴇᴛиᴧ нᴀ ʍᴏй ᴨᴏцᴇᴧуй и ᴨᴏᴄᴀдиᴧ ʍᴇня нᴀ ᴄᴇбя. чᴇᴩᴇɜ 10 ʍинуᴛ ʍы ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниᴧиᴄь. ᴄᴇᴋᴩᴇᴛᴀᴩɯи ужᴇ нᴇ быᴧᴏ.
ᴇ: ᴛы жᴇ ϶ᴛᴏ ᴄдᴇᴧᴀᴧᴀ чᴛᴏб ᴏнᴀ уɯᴧᴀ?
я: ᴀ ᴇщё ᴨᴏᴛᴏʍу чᴛᴏ я ɜᴀхᴏᴛᴇᴧᴀ ᴛᴇбя ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴛь и ᴨᴏᴛᴏʍу чᴛᴏ я ᴛᴇбя ᴏчᴇнь ᴄиᴧьнᴏ ᴧюбᴧю
ᴇ: и я ᴛᴇбя ᴧюбᴧю -ᴏн ᴏᴨяᴛь ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ʍᴇня. нᴏ нᴀ ϶ᴛᴏᴛ ᴩᴀɜ я ᴏᴛᴄᴛᴩᴀниᴧᴀᴄь ᴨᴇᴩʙᴏй.
ᴇ: ϶϶й(
я: ᴛᴇбᴇ нужнᴏ ᴩᴀбᴏᴛᴀᴛь
ᴇ: я ᴛᴇбя нᴀᴋᴀжу
я: ɜᴀ чᴛᴏ?
ᴇ: ɜᴀ ᴛᴏ чᴛᴏ ᴋᴀйɸ ᴏбᴧᴀʍыʙᴀᴇɯь
я: ᴛы ᴨᴩиᴇхᴀᴧ ᴩᴀбᴏᴛᴀᴛь ᴀ нᴇ ᴋᴀйɸ ᴨᴏᴧучᴀᴛь
ᴇ: ᴋᴀᴋᴀя ᴛы ᴨᴩᴀʙᴇᴧьнᴀя, ᴄᴋᴏᴩᴏ ɜᴀᴋᴏнчу ᴄ ᴩᴀбᴏᴛᴀй и ᴨᴏᴇдᴇʍ дᴏʍᴏй)
я: жду -я ʙᴄᴛᴀᴧᴀ ᴄ Еᴦᴏᴩᴀ и хᴏᴛᴇᴧᴀ идᴛи нᴀ диʙᴀн нᴏ ᴏн ᴏᴄᴛᴀнᴏʙиᴧ ʍᴇня.
ᴇ: ᴋудᴀ?
я: нᴀ диʙᴀн
ᴇ: нᴇᴇ, ᴛʙᴏё ʍᴇᴄᴛᴏ у ʍᴇня нᴀ ᴋᴏᴧᴇнях -ᴏн ᴨᴏᴄᴀдиᴧ ʍᴇня ᴋ ᴄᴇбᴇ нᴀ ᴋᴏᴧᴇнᴋи и ᴨᴩᴏдᴏᴧжиᴧ ᴩᴀбᴏᴛᴀᴛь.
я: ᴛᴇбᴇ удᴏбнᴏ?
ᴇ: ᴏчᴇнь, ᴨᴇй ᴋᴏɸᴇ -я ʙɜᴀдᴀ ᴄʙᴏй ᴋᴏɸᴇ и нᴀчᴀᴧᴀ ᴨиᴛь. чᴇᴩᴇɜ чᴀᴄ ᴇᴦᴏᴩ убᴩᴀᴧ ʙᴄᴇ дᴏᴋуʍᴇнᴛы.
я: ᴛы ɜᴀᴋᴏнчиᴧ?
ᴇ: дᴀᴀ, ᴛᴇᴨᴇᴩь ɜᴀйʍуᴄь ᴛᴏбᴏй -ᴇᴦᴏᴩ ᴨᴇᴩᴇᴄᴀдиᴧ ʍᴇня ᴄ ᴄᴇбя нᴀ ᴄᴛᴏᴧ.407 слов. 06.08.2023. иɜʙиниᴛᴇ ᴇᴄᴧи ᴇᴄᴛь ᴏɯибᴋи. Ну и похуй что Егор в офис поехал не в деловом стиле. Люблю всех💕