я: чᴇʍ ɜᴀʍёʍᴄя?
ᴇ: 😏 -ᴇᴦᴏᴩ ᴨᴏᴄᴀдиᴧ ʍᴇня нᴀ ᴄᴛᴏᴧ. и ʙᴨиᴧᴄя ʙ ʍᴏи ᴦубы. я ᴏᴛʙᴇᴛиᴧᴀ нᴀ ᴇᴦᴏ ᴨᴏцᴇᴧуй. ʍы нᴀчᴀᴧи ᴩᴀɜдᴇʙᴀᴛь дᴩуᴦ дᴩуᴦᴀ. чᴇᴩᴇɜ ʍᴦнᴏʙᴇниᴇ ʍы быᴧи ᴨᴏᴧнᴏᴄᴛью ᴏбнᴀжённыᴇ. Еᴦᴏᴩ ᴨᴧᴀʙнᴏ ʙᴏɯёᴧ ʙ ʍᴇня. и ᴛᴀᴋ жᴇ ᴨᴧᴀʙнᴏ дʙиᴦᴀᴧᴄя ʙᴏ ʍнᴇ. я цᴇᴧᴏʙᴀᴧᴀ ᴇᴦᴏ ɯᴇю, чᴛᴏ ᴇʍу ᴏчᴇнь нᴩᴀʙиᴧᴏᴄь. чᴇᴩᴇɜ ʍинуᴛ 20 ᴨᴏчуʙᴄᴛʙᴏʙᴀᴧᴀ чᴛᴏ ᴄᴋᴏᴩᴏ ᴋᴏнчу. Еᴦᴏᴩ уᴄᴋᴏᴩиᴧᴄя и чᴇᴩᴇɜ дʙᴇ ʍинуᴛы ʍы ʙʍᴇᴄᴛᴇ ᴋᴏнчиᴧи. Еᴦᴏᴩ ʙыɯᴇᴧ иɜ ʍᴇня. ᴏᴛдыɯᴀʙɯиᴄь ʍы ᴏдᴇᴧиᴄь и ᴨᴏɯᴧи ʙ ᴋᴏʍнᴀᴛу. я ᴧᴇᴦᴧᴀ нᴀ ᴋᴩᴏʙᴀᴛь ᴀ Еᴦᴏᴩ ᴀɜяᴧ нᴏуᴛбуᴋ.
ᴇ: ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩиʍ ᴋинᴏ?
я: дᴀʙᴀй -Еᴦᴏᴩ ʙᴋᴧючиᴧ ᴋᴀᴋᴏй-ᴛᴏ ɸиᴧьʍ и ʍы нᴀчᴀᴧи ᴄʍᴏᴛᴩᴇᴛь. нᴇ ɜнᴀю нᴀ ᴋᴀᴋᴏʍ ʍᴏʍᴇнᴛᴇ нᴏ я уᴄнуᴧᴀ.уᴛᴩᴏʍ ʍᴇня будиᴛ будиᴧьниᴋ. ʙыᴋᴧючиʙ ᴇᴦᴏ, я ᴄʍᴏᴛᴩю нᴀ ᴋᴩᴏʙᴀᴛь нᴏ ᴛᴀʍ нᴇᴛ Еᴦᴏᴩᴀ. я ᴏбхᴏжу ʙᴇᴄь дᴏʍ нᴏ ᴇᴦᴏ нᴇ нᴀхᴏжу. ᴩᴇɯᴀю нᴀбᴩᴀᴛь ᴇʍу.
я: ɜᴀй ᴀ ᴛы ᴦдᴇ?
ᴇ: ᴨᴩинцᴇᴄᴄᴀ ʍнᴇ ᴄᴩᴏчнᴏ нужнᴏ быᴧᴏ нᴀ ᴩᴀбᴏᴛу, нᴇ хᴏᴛᴇᴧ будиᴛь ᴨᴏ϶ᴛᴏʍу ᴛихᴏ ᴄᴏбᴩᴀʙɯиᴄь и ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀʙ ᴛᴇбя я уᴇхᴀᴧ. ᴀ ᴛы дᴀʙᴀй ᴄᴏбиᴩᴀйᴄя ʙ ɯᴋᴏᴧу
я: хᴏᴩᴏɯᴏ
ᴇ: ᴧᴀднᴏ ʍнᴇ нужнᴏ бᴇжᴀᴛь, цᴇᴧую ᴨᴏᴋᴀ
я: ᴨᴏᴋᴀᴛᴀᴋ нужнᴏ ᴄᴏбиᴩᴀᴛьᴄя. быᴄᴛᴩᴇньᴋᴏй нᴀйдя ᴏдᴇжду я ᴄдᴇᴧᴀᴧᴀ ʍᴀᴋияж ᴄ ᴨᴩичᴇᴄᴋᴏй и ʙыɯᴧᴀ иɜ дᴏʍᴀ.
ᴄᴇʙ ʙ ʍᴀɯину я ᴨᴏᴇхᴀᴧᴀ ʙ ɯᴋᴏᴧу. ᴋᴏнᴇчнᴏ ᴄᴏ ʍнᴏй быᴧ ʙᴏдиᴛᴇᴧь. чᴇᴩᴇɜ 15 ʍинуᴛ ʍы быᴧи ʙ ɯᴋᴏᴧᴇ. ʙыйдя иɜ ʍᴀɯины я ᴨᴏɯᴧᴀ ʙ ɯᴋᴏᴧу. ɜᴀйдя ʙ ᴋᴀбинᴇᴛ я ᴄᴇᴧᴀ ɜᴀ ᴨᴀᴩᴛу. чᴇᴩᴇɜ ᴨяᴛь ʍинуᴛ ʙ ᴋᴀбинᴇᴛ ɜᴀɯᴧᴀ Юᴧя. уʙидᴇʙ ʍᴇня ᴏнᴀ ᴨᴏдᴏɯᴧᴀ ᴋᴏ ʍнᴇ.
ю: ᴨᴩиʙᴇᴛ)
я: ᴨᴩиʙᴇᴛ) ᴋᴀᴋ дᴇᴧᴀ?
ю: ʙᴄё ᴄуᴨᴇᴩ, ᴀ у ᴛᴇбя?
я: ᴛᴏжᴇ) -ᴋ нᴀʍ ᴨᴏдᴏɯёᴧ ᴏднᴏᴋᴧᴀᴄᴄниᴋ.
ᴏднᴏᴋᴧᴀᴄᴄниᴋ-ᴏдн.
ᴏдн: ᴛ/и ᴨᴏйдёʍ ᴄᴇᴦᴏдня ʙ ᴋинᴏ?
я: нᴇᴛ, у ʍᴇня ᴨᴀᴩᴇнь ᴇᴄᴛь
ᴏдн: ᴏн нᴇ уɜнᴀᴇᴛ
ю: ᴛᴇбᴇ ᴩуᴄᴄᴋиʍ яɜыᴋᴏʍ ᴄᴋᴀɜᴀᴧи у нᴇё ᴇᴄᴛь ᴨᴀᴩᴇнь, ᴄʙᴀᴧи -ᴏн ɜᴀᴋᴀᴛиᴧ ᴦᴧᴀɜᴀ и уɯёᴧ.
я: ᴄᴨᴀᴄибᴏ -Юᴧя ᴋᴏʍу-ᴛᴏ ᴨиᴄᴀᴧᴀ ʙ ᴛᴇᴧᴇɸᴏнᴇ.
я: Юᴧяя?
ю: ᴀ? дᴀ я ᴛуᴛ
я: ᴄ ᴋᴇʍ ᴏбщᴀᴇɯьᴄя?
ю: Дᴀня нᴀᴨиᴄᴀᴧ
я: ᴨᴏняᴛнᴏ -ᴨᴩᴏɜʙᴇнᴇᴧ ɜʙᴏнᴏᴋ и ʍы ᴄᴇᴧи ᴨᴏ ʍᴇᴄᴛᴀʍ. ᴛᴀᴋ ᴨᴩᴏɯᴧᴀ ᴇщё дʙᴀ уᴩᴏᴋᴀ. ʙᴏᴛ нᴀ ᴨᴇᴩᴇʍᴇнᴇ я ᴄ Юᴧᴇй ᴄᴛᴏиʍ ʙᴏɜᴧᴇ ᴏᴋнᴀ. ᴋᴀᴋ я ʙижу ʙ ᴋᴏᴩидᴏᴩᴇ Еᴦᴏᴩᴀ. ᴏн ᴨᴏдхᴏдиᴛ ᴋ нᴀʍ.
ᴇ: ᴨᴩиʙᴇт ʍиᴧᴀя -ᴏн цᴇᴧуᴇᴛ ʍᴇня
Е: ᴨᴩиʙᴇᴛ -϶ᴛᴏ ужᴇ ᴏн ᴄᴋᴀɜᴀᴧ Юᴧᴇ.
ю: ᴨᴩиʙᴇᴛ
я: Еᴦᴏᴩ ᴛы жᴇ нᴀ ᴩᴀбᴏᴛᴇ
ᴇ: ʙᴀжнᴏᴇ дᴇᴧᴏ ᴨᴏяʙиᴧᴏᴄь
я: ну и чᴛᴏ ɜᴀ ʙᴀжнᴏᴇ дᴇᴧᴏ?
ᴇ: ᴛы. ᴨᴏᴋᴀɜыʙᴀй ᴦдᴇ ᴛᴏᴛ ᴨᴀᴩᴇнь ᴋᴏᴛᴏᴩый ᴋ ᴛᴇбᴇ ᴧᴇɜ? -я ᴨᴏᴄʍᴏᴛᴩᴇᴧᴀ нᴀ Юᴧю.
я: ᴛы ᴇʍу ᴩᴀᴄᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ?
ю: я Дᴀнᴇ ᴄᴋᴀɜᴀᴧᴀ ᴀ ᴏн Еᴦᴏᴩу
ᴇ: ᴨᴏчᴇʍу я уɜнᴀю ᴏ ᴛᴏʍ чᴛᴏ ᴋ ᴛᴇбе ᴧᴇɜуᴛ ᴨᴀᴩни нᴇ ᴏᴛ ᴛᴇбя ᴀ ᴏᴛ дᴩуᴦᴀ?
я: я ᴨᴩᴏᴄᴛᴏ нᴇ уᴄᴨᴇᴧᴀ ᴛᴇбᴇ ᴄᴋᴀɜᴀᴛь
ᴇ: иᴧи нᴇ хᴏᴛᴇᴧᴀ?
я: Еᴦᴏᴩ дᴀʙᴀй нᴇ ᴄᴇйчᴀᴄ
ᴇ: хᴏᴩᴏɯᴏ, дᴏʍᴀ ᴨᴏᴦᴏʙᴏᴩиʍ. ᴀ ᴛᴇᴨᴇᴩь ᴨᴏᴋᴀɜыʙᴀй ᴛᴏᴦᴏ ᴨᴀᴩня
я: ʙᴏн ᴏн -я ᴨᴏᴋᴀɜᴀᴧᴀ ʙ ᴋᴏнᴇц ᴋᴏᴩидᴏᴩᴀ. ᴛᴀʍ ᴄᴛᴏяᴧ ᴛᴏᴛ ᴨᴀцᴀн. Еᴦᴏᴩ ᴨᴏɯёᴧ ᴋ нᴇʍу. ᴋᴏᴦдᴀ Еᴦᴏᴩ ᴨᴏдᴏɯёᴧ, ᴏн нᴀчᴀᴧ ᴦᴏʙᴏᴩиᴛь чᴛᴏ-ᴛᴏ ᴛᴏʍу ᴨᴀцᴀну. ᴛᴏᴛ ᴨᴀцᴀн иᴄᴨуᴦᴀᴧᴄя. чᴇᴩᴇɜ ᴨяᴛь ʍинуᴛ ᴏни ᴨᴏдᴏɯᴧи ᴋ нᴀʍ.
ᴏдн: ᴛ/и иɜʙини чᴛᴏ ᴨᴏлᴇɜ ᴋ ᴛᴇбᴇ, бᴏᴧьɯᴇ ᴛᴀᴋᴏᴦᴏ нᴇ будᴇᴛ
я: ᴨᴩᴏщᴀю
ᴇ: ᴄʙᴏбᴏдᴇн -ᴨᴀцᴀн ᴄᴩᴀɜу жᴇ ᴨᴩᴏᴨᴀᴧ иɜ ʙиду.
я: чᴛᴏ ᴛы ᴇʍу ᴄᴋᴀɜᴀᴧ?
ᴇ: чᴛᴏ ᴇᴄᴧи ᴇщё ᴩᴀɜ ᴨᴏᴧᴇɜᴇᴛ ᴋ ᴛᴇбᴇ я ᴇᴦᴏ убью
я: Еᴦᴏᴩ ᴛы ᴄᴏʙᴄᴇʍ?
ᴇ: ʙᴄё дᴧя ᴛᴇбя ʍᴀᴧыɯᴋᴀ -ᴏн ᴨᴏцᴇᴧᴏʙᴀᴧ ʍᴇня.
ᴇ: ʙᴄё я ᴨᴏбᴇжᴀᴧ, ʙᴇчᴇᴩᴏʍ буду. ᴨᴏᴋᴀ дᴇчᴏᴋи
я/Ю: ᴨᴏᴋᴀ -Еᴦᴏᴩ уɯёᴧ ᴀ ʍы ᴨᴏɯᴧи ʙ ᴋᴧᴀᴄᴄ.
ю: ᴨᴏʙᴇɜᴧᴏ ᴛᴇбᴇ ᴄ ᴨᴀᴩнᴇʍ
я: ᴀᴦᴀ)553 слова. 14.08.2023. Извините если есть ошибки. Сегодня будет конец этого фф и будет новый)